die shows herinner ik me deelsquote:Op maandag 9 januari 2017 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noor was de assistente van Ted de Braak tijdens zijn TV shows...
Wel een beetje. Maar er zitten van allerlei soorten muziek in deze show hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Ligt het nou aan de keuze van Elf of is dit soort zweefmuziek typisch Noors?
Huh? Waar en waarom? Vrijwillig?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik slaap vanaf maart 2 tot 3 maanden in een tent. Prima te doen hoor!
Toen zat ik elke avond in de kroeg en andere vage tenten.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noor was de assistente van Ted de Braak tijdens zijn TV shows...
Bijna afgelopenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word hier iebelig van, hij zingt heel vervelend
Daar hebben ze de mute knop voor uitgevonden.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij haalt ook heel irritant adem
In en door Europa. Omdat een Amerikaanse vriendin me dat gevraagd heeft. Ja.quote:
Op de tent na is de rest wel erg tof.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In en door Europa. Omdat een Amerikaanse vriendin me dat gevraagd heeft. Ja.
Eple was de single die daaraan vooraf ging, inderdaad. Al gedraaid in de vorige show. En het is ook een compleet ander nummer. Na Poor Leno bracht Röyksopp nog een single uit met Erlend op zang, namelijk Remind Me (zat in de eerste show).quote:Op maandag 9 januari 2017 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Poor Leno, niet te verwarren met Eple...
Ook met tent is het tofquote:
In dezelfde tent?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In en door Europa. Omdat een Amerikaanse vriendin me dat gevraagd heeft. Ja.
Veel mensen halen die 2 songs door elkaar.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eple was de single die daaraan vooraf ging, inderdaad. Al gedraaid in de vorige show. En het is ook een compleet ander nummer. Na Poor Leno bracht Röyksopp nog een single uit met Erlend op zang, namelijk Remind Me (zat in de eerste show).
Dat was het plan ja.quote:
Raar dat ze worden verwisseld. Ze zijn echt compleet verschillend, maar goedquote:Op maandag 9 januari 2017 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel mensen halen die 2 songs door elkaar.
Beide worden ze veel gebruikt voor reisprogramma's, Floortje is er kennelijk gek op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |