Marcel van Dam ook mag ik hopen.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik verheug me op de DWDD na de verkiezingsuitslag later dit jaar, met Felix Rottenberg, Maurice de Hoax en Seabart.
Ze draait zo je dop erafquote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Vatta het volgende:
Ik vind Claudia ook totaal niet aantrekkelijk. Echt een pot.
Irl heeft ze een behoorlijke portie charmismaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Vatta het volgende:
Ik vind Claudia ook totaal niet aantrekkelijk. Echt een pot.
ja en de Telegraaf is nog steeds in handen van de NSB, denk het ook allemaal jaquote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Misschien komen we nog aan de PvdA toe"
Nee natuurlijk niet! De VARA is de partijomroep van de PvdA
nou ja met die kop van jodenjacht twijfel ik tochquote:Op maandag 9 januari 2017 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja en de Telegraaf is nog steeds in handen van de NSB, denk het ook allemaal ja
Dat zeker. En ze lult ook prima, alleen is het meestal niet mijn cup of tea.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Irl heeft ze een behoorlijke portie charmisma
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Al eeuwenlang, ze zei het zelf, het is een onsterfelijke heks.
Draagt gewoon zijn halve voorstelling voor tijdens de uitzendingquote:
Op Pauw moet je langer wachten, half jaartje nog maar...quote:Op maandag 9 januari 2017 19:51 schreef Joezi het volgende:
God wat heb ik DWDD gemist, heerlijk dit weer, eindelijk wat diepgang
Helaasch.quote:
Ontwaakt net van zijn oud- en nieuwkater.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:51 schreef Postbus100 het volgende:
Volgens mij is Matthijs een beetje schor, of hoor ik dat verkeerd? Zou hij ziek zijn?
Denk dat ie Claudia heeft liggen baffen.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:51 schreef Postbus100 het volgende:
Volgens mij is Matthijs een beetje schor, of hoor ik dat verkeerd? Zou hij ziek zijn?
Ja, dit dus.quote:
Jinek is wel erg matig tot nu toequote:Op maandag 9 januari 2017 19:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op Pauw moet je langer wachten, half jaartje nog maar...
Net zo'n droge doos als Matthijs zijn keel?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:52 schreef Vatta het volgende:
[..]
Denk dat ie Claudia heeft liggen baffen.
Ah ok. Weet niet of ik ga kijken, naar de Paralympics kijk ik ook nooit.quote:
Haha moet wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net zo'n droge doos als Matthijs zijn keel?
En Tan zeker niet omdat ie zwart is, vuile racist!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:56 schreef Vatta het volgende:
Pauw is de enige talkshow die mij nog kan boeien. Jinek probeert veel te veel haar mening te profileren. En is ook te veel aan het woord. Voelt dingen gewoon niet aan.
Tan is alleen leuk voor het LINDA-lezende glossyvolk, beetje Amerika nadoen, overdreven gespeelde positiviteit, als er muziek komt dansen, heel eng.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:57 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
En Tan zeker niet omdat ie zwart is, vuile racist!
goed verwoordquote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tan is alleen leuk voor het LINDA-lezende glossyvolk, beetje Amerika nadoen, overdreven gespeelde positiviteit, als er muziek komt dansen, heel eng.
Nee dat is "entertainment"quote:Op maandag 9 januari 2017 19:57 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
En Tan zeker niet omdat ie zwart is, vuile racist!
Dat is net als het leven: lekker belangrijk.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:05 schreef Joezi het volgende:
Bedankt voor jullie mening hansies, lekker belangrijk
QFTquote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tan is alleen leuk voor het LINDA-lezende glossyvolk, beetje Amerika nadoen, overdreven gespeelde positiviteit, als er muziek komt dansen, heel eng.
twitter:rzuaslan twitterde op maandag 09-01-2017 om 23:21:44Pardon @claudiadebreij? Je was "asielplaag" aan het goedpraten bij @dwdd. Staat on tape hoor. #StopXenofoobTelegraafhttps://t.co/Va6D5ct0Ni reageer retweet
twitter:rcbregman twitterde op maandag 09-01-2017 om 20:10:17Nederland gaat verder en verder naar rechts. In dwdd zegt zelfs @claudiadebreij de 'asielplaag' kop van de Telegraaf prima te vinden. reageer retweet
twitter:sanderphilipse twitterde op dinsdag 10-01-2017 om 08:13:10Als je de volgende dag niet in de spiegel kan kijken https://t.co/6ByrXlw7Aa reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |