quote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Zaterdagavond was Sara Kroos op de TV met een cabaretshow.
Die was toevalligerwijs ook ongrappig.
Denk dat jij het bangste moet zijn, ze ruiken je angst en dat trekt ze aanquote:Op maandag 9 januari 2017 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou meer vluchtelingen binnenhalen, is leuk voor vrouwen en homo's.
Ik heb een handgranaatquote:Op maandag 9 januari 2017 19:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk dat jij het bangste moet zijn, ze ruiken je angst en dat trekt ze aan
Ja daarom is het nog wel grappig, echte verwijfde vrouwen zijn niks aanquote:Op maandag 9 januari 2017 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Interessant dat alle succesvolle vrouwelijke cabaretiers lesbiennes zijn. Precies het soort vrouwen dat het meest op een man lijkt.
quote:Op maandag 9 januari 2017 19:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk dat jij het bangste moet zijn, ze ruiken je angst en dat trekt ze aan
Kaandorp heeft een man.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Interessant dat alle succesvolle vrouwelijke cabaretiers lesbiennes zijn. Precies het soort vrouwen dat het meest op een man lijkt.
Hij was bang dat 2016 Charles Aznavour zou opetenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
Die stem van Matthijs heeft ook iets meegemaakt de afgelopen weken.
Ja, van de Lama's. Zag vandeweek een stukje van d'r op tv. Man man man...quote:Op maandag 9 januari 2017 19:45 schreef Vatta het volgende:
Kennen jullie Saartje Kroos of zoiets? Als je dat mens ziet dan pak je je koffers vandaag nog.
Die vind ik ook niet zo leuk neequote:Op maandag 9 januari 2017 19:45 schreef Vatta het volgende:
Kennen jullie Saartje Kroos of zoiets? Als je dat mens ziet dan pak je je koffers vandaag nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |