Ja, ik had eigenlijk ook geen idee of hier (Enschede) grote wachtlijsten zouden zijn of niet, maar viel dus reuze mee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:20 schreef Minarosa het volgende:
Wow Selvaria dat is supersnelHier is de wachtlijst voor eerste kindjes heel erg lang (of beter gezegd, een kansloze missie) en voor tweede/derde kindjes (dus met broertje of zusje al op kdv) ook al problematisch. Wij moeten nog maar zien dat er in augustus plek is voor onze baby, ook al hebben we voorrang wegens broertje al op dat kdv. Jaloers op jou
![]()
Welkom Ingetje!
Precies dat! Ken je grenzenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:01 schreef Lemijn het volgende:
Wat heerlijk Selvaria! Lijkt me een enorme opluchting. En zeer relevant hier, dus post het vooral
FF, goed dat je dat hebt aangegeven. Want hun informatievoorziening is misschien niet geweldig omdat tweelingen hun aandachtsgebied niet zijn, maar stuur dan door!
Een slechte uitslag hoeft niet perse te betekenen dat je actie moet ondernemen, kan ook alleen omdat je erop voorbereid wil zijn en evt M ook op de juiste manier voor kan bereiden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Bedankt voor jullie ervaringen vwb de combinatietest. We hebben hem de vorige keer niet gedaan. Ik neig er nu ook niet direct naar, maar vind het ook wel weer anders nu M er al is. Aan de andere kant denk ik dat onze keuze niet per se anders zou zijn, dus waarom dan wel de test. Nog maar even rustig over nadenken de komende weken.
Duizeligheid is heel goed mogelijk door lage bloeddruk, daar heb ik ook last van. Vorige week bij de vk was mijn bloeddruk ook weer lager dan de keer daarvoor. Ik heb het met een paar collega's besproken. Het komt er op neer dat ik zelf gewoon heel goed moet luisteren naar mijn lichaam en mijn grenzen zal moeten aangeven. Dat is nog best moeilijk, meestal krijg ik de rekening pas aan het einde van de dag gepresenteerd. Ik heb me wel voorgenomen dat als ik me over een week fysiek een stuk slechter voel dan tijdens de vakantie, dat ik dan een bezoek aan de bedrijfsarts ga brengen om te overleggen wat ik het beste kan doen om deze laatste maanden goed door te komen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:24 schreef Vieve6 het volgende:
Franny wat vervelend dat het werken zoveel energie vergt en je je daardoor lichamelijk niet zo goed voelt. Kun je het bij iemand op je werk aangeven?
Hier de laatste tijd ook regelmatig duizelig. Misschien door een lage bloeddruk?
Ja de kans is wel hoger dan zonder eerdere ervaring. Het onvoorspelbare van een fluxus en ook de verhoogde kans op de placenta die niet vanzelf komt.... Ook al zou het bloedverlies nu minder zijn maar de placenta komt niet, dan kan ik alsnog naar de ok. Meh.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Is er veel kans op herhaling fazz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |