quote:Op maandag 9 januari 2017 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Raar dat ze na een operatie die niks met je oor te maken heeft een tampon in je oor doen btw :S wtf
Soms wou ik dat wel.. lekker simpel werk en gelijk resultaatquote:
Oh dat heeft wel wat met je oor te maken, waarom dacht ik van niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ze hebben in mijn trommelvlies gekloot
Ja, prima.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehh dat is chill. Ging het goed met schoonouders wel?
Mijn baas vind het wel wat minder.quote:
Deed het pijn?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ze hebben in mijn trommelvlies gekloot
Doe normaal.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeuren joh geel kutkind.
quote:Op maandag 9 januari 2017 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd hoor, je moet je ogen open doen chinees
Doe zelf normaal.quote:
Lol, maar vind je vast niet zo erg denk ik?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, prima.
Heb ze geloof ik afgelopen jaar vaker gezien dan mijn eigen ouders.
Alles goed met Rodin?
en als je je verveeld ga je gewoon op je knieen bij de gloryhole zitten.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms wou ik dat wel.. lekker simpel werk en gelijk resultaat
quote:
Je bent zelf een gloryhole!quote:Op maandag 9 januari 2017 16:23 schreef wise het volgende:
[..]
en als je je verveeld ga je gewoon op je knieen bij de gloryhole zitten.
Vinden ze lekker met die pratende kut in je bek
Sommige wel iddquote:
Moest lachenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die plaatjes van cachet.
sowquote:
Vond inderdaad wel altijd mooi de vruchten plukken om poepwc's schoon te boenen. Mooi schoon resultaatquote:Op maandag 9 januari 2017 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms wou ik dat wel.. lekker simpel werk en gelijk resultaat
Zit nu soms uren dagen in iets te steken waar je geen vruchten van kan plukken
ehehhequote:Op maandag 9 januari 2017 16:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die plaatjes van cachet.
Nee, al is het wel een eind weg.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, maar vind je vast niet zo erg denk ik?
Ja goedlief bolletjeee, gaf echt geen reet om vuurwerk behalve soms meer van 'ja wat moet dat allemaal, wil slapen'
Weenie, misschien omdat ik ook darmproblemen heb.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat heeft wel wat met je oor te maken, waarom dacht ik van niet?
waarom btw?
At je ze ook op?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vond inderdaad wel altijd mooi de vruchten plukken om poepwc's schoon te boenen. Mooi schoon resultaat
huil maar niet vriendjequote:
Oja, denk dat ik dat door elkaar haalde.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, misschien omdat ik ook darmproblemen heb.
Mijn trommelvlies is geperforeerd en dat gat moest dichtgemaakt worden. EN NEE DAT GAT KWAM NIET DOOR HOINK NOEL
waarom care je zoveel om noelquote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn trommelvlies is geperforeerd en dat gat moest dichtgemaakt worden. EN NEE DAT GAT KWAM NIET DOOR HOINK NOEL
hahah ja he het deed pijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeg ik niet want dan ga je weer onaardig doen
Oh, waar kwamen die ook al weer vandaan?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, al is het wel een eind weg.
En soms zo moeilijk te verstaan. Raar accent.
Lief.Bogie vond het vuurwerk niet zo leuk. Was vrij bang. Kreeg ook kalmerend middeltje.
jaaa, direct resultaatquote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
At je ze ook op?
Maar ik vind serieus schoonmaken echt heel voldoenend(is dit een woord eigenlijk?) werk
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
At je ze ook op?
Maar ik vind serieus schoonmaken echt heel voldoenend(is dit een woord eigenlijk?) werk
Die darmproblemen wel hequote:Op maandag 9 januari 2017 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan ik helpen?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet wel vaak huilen de laatste tijd.
Veluwe.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waar kwamen die ook al weer vandaan?
ahww, arme Bogie. Verder wel leuke oud en nieuw gehad? En kerst?
[..]
jaaa, direct resultaat
Je behoudt je coole imago door daar geen aandacht aan te gevenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij verstoort mijn coole imago door mij te pesten.
Huilebalken gonna huilebalkquote:Op maandag 9 januari 2017 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Je behoudt je coole imago door daar geen aandacht aan te geven
Waarom doe je dat nooit dan?quote:
Wat niet?quote:
Pls.. jij bent viezer dan mijquote:
Oorontstekingen of buisjes ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja, denk dat ik dat door elkaar haalde.
Fucked up, hoe krijg je dat voor elkaar dan?
zou wel eens in de Van Dale willen kijkenquote:Op maandag 9 januari 2017 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tenger zijn geeft geen indicatie van je botbouw. Echt absoluut niet zelfsantropometrie alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |