SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ja maar zo denken ze niet bij Ajax, omdat je ook nog te maken hebt met afschrijvingen etc. Al heb ik daar niet veel verstand van, misschien kan Tagliano dat duiden.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar hij zal niet voor minder weg gaan, dan ghazi nu gaat. dat bedoel ik met geen grote gok.Oh.![]()
Ik hoop het wel. Ik kon hem eerst nog niet, maar die kan echt goed voetballen. Snap niet dat er niet meer europeese clubs achter hem aanzitten.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:48 schreef Bolasie het volgende:
Hey mokkiemok, is Ajax al bezig met het binnenhalen van Giroud?
Marc moet snel handelen wil hij de concurrentie voor blijven.
[ Bericht 18% gewijzigd door mokkiemok op 09-01-2017 16:01:33 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik vind dat Bosz verrassend weinig met 3-4-3 experimenteert. Schijnt de toekomst te zijn, Bosz was eerder een pionier en Ajax heeft er de selectie voor met de matige backs en een overvloed aan middenvelders.![]()
Narsingh wellicht een optie als El Ghazi gaat?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Kan je hem nu wel?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik kon hem eerst nog niet, maar die kan echt goed voetballen. Snap niet dat er niet meer europeese clubs achter hem aanzitten.
Marc moet snel handelen wil hij de concurrentie voor blijven.
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
We spelen dat vaak al in de praktijk natuurlijk, met Sinkgraven die iets verder naar voren staat.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind dat Bosz verrassend weinig met 3-4-3 experimenteert. Schijnt de toekomst te zijn, Bosz was eerder een pionier en Ajax heeft er de selectie voor met de matige backs en een overvloed aan middenvelders.Oh.![]()
Dit klakkeloos kopiëren, plakken van voetbalzone werkt natuurlijk niet. Die man heeft het op Twitter geen seconde over een bod gehad. Hij stelt alleen dat Ajax waarschijnlijk geen twaalf miljoen gaat betalen.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Leuk hoe die geruchten ontstaan door spraakverwarringquote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit klakkeloos kopiëren, plakken van voetbalzone werkt natuurlijk niet. Die man heeft het op Twitter geen seconde over een bod gehad. Hij stelt alleen dat Ajax waarschijnlijk geen twaalf miljoen gaat betalen.![]()
Ajax kan verder wel 12 miljoen betalenOh.![]()
Kunnen is iets anders dan doen. Buiten dat is het helemaal niet zo dat hij twaalf miljoen moet kosten, dat zegt hij zelf ook, hij geeft namelijk slechts een voorbeeld. Manchester United kwam een jaar geleden met vijftien miljoen en dat werd afgewezen omdat te weinig. Nu Lozano alleen maar beter is gaan spelen zullen ze niet opeens genoegen nemen met twaalf.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hoe die geruchten ontstaan door spraakverwarring![]()
Ajax kan verder wel 12 miljoen betalenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Ja hij maakte laatst nog een hattrick, dus dat zal niet makkelijk worden.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kunnen is iets anders dan doen. Buiten dat is het helemaal niet zo dat hij twaalf miljoen moet kosten, dat zegt hij zelf ook, hij geeft namelijk slechts een voorbeeld. Manchester United kwam een jaar geleden met vijftien miljoen en dat werd afgewezen omdat te weinig. Nu Lozano alleen maar beter is gaan spelen zullen ze niet opeens genoegen nemen met twaalf.
Op Ajax Netwerk las ik ook dat Ajax een bod had gedaan op Pavon, maar die is ook onhaalbaar volgens mij. We krijgen dus Sam Larsson
Oh.![]()
Dit soort geruchten zijn lachwekkend en daaraan zouden verder geen aandacht besteed moeten worden. Lozano kost zeker twintig miljoen, Christian Pavón kost minstens vijftien miljoen. Misschien dat ze het de volgende keer bij Vinicius Junior kunnen proberen.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij maakte laatst nog een hattrick, dus dat zal niet makkelijk worden.
Op Ajax Netwerk las ik ook dat Ajax een bod had gedaan op Pavon, maar die is ook onhaalbaar volgens mij. We krijgen dus Sam LarssonPut these foolish ambitions to rest.![]()
Daarom wel benieuwd wat het budget voor Overmars is waar hij een vleugelspeler van wil halen. Vijftien miljoen moet opzich mogelijk zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit soort geruchten zijn lachwekkend en daaraan zouden verder geen aandacht besteed moeten worden. Lozano kost zeker twintig miljoen, Christian Pavón kost minstens vijftien miljoen. Misschien dat ze het de volgende keer bij Vinicius Junior kunnen proberen.Oh.![]()
Ik hoop niet dat je bedoelt dat ze met die vijftien miljoen voor Pavón moeten gaan, dan zal ik je bubbel moeten laten barsten. Hij kan veel beter krijgen. Wat zeg ik, PSG is er al mee bezig geweest.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom wel benieuwd wat het budget voor Overmars is waar hij een vleugelspeler van wil halen. Vijftien miljoen moet opzich mogelijk zijn.Put these foolish ambitions to rest.![]()
zucht... van Boca naar Ajax is geen vooruitgangquote:Op maandag 9 januari 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom wel benieuwd wat het budget voor Overmars is waar hij een vleugelspeler van wil halen. Vijftien miljoen moet opzich mogelijk zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja dat had ik al gelezen, maar wel dat ze dan spelers in een hogere prijsklasse kunnen gaan kopen.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je bedoelt dat ze met die vijftien miljoen voor Pavón moeten gaan, dan zal ik je bubbel moeten laten barsten. Hij kan veel beter krijgen. Wat zeg ik, PSG is er al mee bezig geweest.Oh.![]()
Tja dat kan je ook zeggen van een Sanchez die van de Copa Libertadores winnaar naar Ajax ging, het is wel een goede stap in Europa waar je jezelf kan ontwikkelen.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zucht... van Boca naar Ajax is geen vooruitgangOh.![]()
Copa Libertadores winnaar zegt niet zoveel, Colombiaanse clubs leggen het financieel en sportief nog altijd enorm af tegen de Argentijnse (of Braziliaanse for that matter) clubs. Bovendien was Sánchez lang geen sterkhouder van dat elftal en kon hij nog behoorlijk under the radar spelen, dat kan van Pavón niet gezegd worden.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja dat kan je ook zeggen van een Sanchez die van de Copa Libertadores winnaar naar Ajax ging, het is wel een goede stap in Europa waar je jezelf kan ontwikkelen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik denk ook dat die Pavón onhaalbaar is verder, maar meer dat ik best kan snappen dat iemand van Boca naar Ajax gaat. Al hoeft het dan niet de absolute topper daar te zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Copa Libertadores winnaar zegt niet zoveel, Colombiaanse clubs leggen het financieel en sportief nog altijd enorm af tegen de Argentijnse (of Braziliaanse for that matter) clubs. Bovendien was Sánchez lang geen sterkhouder van dat elftal en kon hij nog behoorlijk under the radar spelen, dat kan van Pavón niet gezegd worden.Oh.![]()
Larssonquote:Op maandag 9 januari 2017 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij maakte laatst nog een hattrick, dus dat zal niet makkelijk worden.
Op Ajax Netwerk las ik ook dat Ajax een bod had gedaan op Pavon, maar die is ook onhaalbaar volgens mij. We krijgen dus Sam LarssonHaal dan niets, dit is echt zo'n type speler die het niet gaat redden bij een topclub. Soms een leuke wedstrijd bij Heerenveen maar in de topwedstrijden niet te zien. Weggegooid geld.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja dit gevoel heb ik ook een beetje, dus we moeten wel een categorie hoger zoeken.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
LarssonHaal dan niets, dit is echt zo'n type speler die het niet gaat redden bij een topclub. Soms een leuke wedstrijd bij Heerenveen maar in de topwedstrijden niet te zien. Weggegooid geld.
Maar wat Koffieplanter zegt over Lozano stemt mij dan niet gerust dat hij haalbaar is.Oh.![]()
Denk ook niet dat zo'n speler haalbaar is, niet alleen de transfersom maar vooral ook het salaris zal te hoog liggen vrees ik (een laagvlieger in één van de toplanden kan het dubbele bieden). Bovendien zullen er ook wel weer diverse zaakwaarnemers / familie / vrienden / vage kennissen aan willen verdienen.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dit gevoel heb ik ook een beetje, dus we moeten wel een categorie hoger zoeken.
Maar wat Koffieplanter zegt over Lozano stemt mij dan niet gerust dat hij haalbaar is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja zo'n Lozano kon ook naar Man Utd, dus dan is de vraag of hij met beleid zijn carrière wil opbouwen en hier dan even 1,5/2 seizoenen wil ballen tegen een salaris van 1 miljoen en daarna de stap te maken. Sommige spelers zijn misschien wel te overtuigen met een duidelijk plan.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk ook niet dat zo'n speler haalbaar is, niet alleen de transfersom maar vooral ook het salaris zal te hoog liggen vrees ik (een laagvlieger in één van de toplanden kan het dubbele bieden). Bovendien zullen er ook wel weer diverse zaakwaarnemers / familie / vrienden / vage kennissen aan willen verdienen.Oh.![]()
We gaan het zien waar Overmars mee komt, verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd. En dat komt niet alleen door Overmars, de spelers die je direct sterker maken staan bijna altijd ook op de radar bij de topclubs (en dus ben je kansloos).quote:Op maandag 9 januari 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo'n Lozano kon ook naar Man Utd, dus dan is de vraag of hij met beleid zijn carrière wil opbouwen en hier dan even 1,5/2 seizoenen wil ballen tegen een salaris van 1 miljoen en daarna de stap te maken. Sommige spelers zijn misschien wel te overtuigen met een duidelijk plan.
Spelers (en zeker zaakwaarnemers) die genoegen nemen met veel minder geld zijn er niet veel maar wie weet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als er maar wel iets bijkomt en hij niet maar niemand gaat halen omdat hij voor allemaal onhaalbare opties is gegaan. Want er zit wel gewoon een gat in de selectie.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We gaan het zien waar Overmars mee komt, verwacht er niet heel van eerlijk gezegd. En dat komt niet alleen door Overmars, de spelers die je direct sterker maken staan bijna altijd ook op de radar bij de topclubs (en dus ben je kansloos).
Spelers (en zeker Zaakwaarnemers) die genoegen nemen met veel minder geld zijn er niet veel maar wie weet.Oh.![]()
Daarom snap ik het willen lozen van El Ghazi ook niet, geen topper maar haal maar is een betere op korte termijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er maar wel iets bijkomt en hij niet maar niemand gaat halen omdat hij voor allemaal onhaalbare opties is gegaan. Want er zit wel gewoon een gat in de selectie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja sowieso eerst die ene vleugelspeler binnen halen voor je El Ghazi gaat verkopen. Daarna moet je dan ook nog op zoek naar een tweede.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom snap ik het willen lozen van El Ghazi ook niet, geen topper maar haal maar is een betere op korte termijn.
Maar ik zie het al gebeuren dat er echt niks bijkomt, wat echt heel triest zou zijn. En dan in de zomer weer hetzelfde riedeltjeOh.![]()
Heeft iemand van jullie die Lozano beter kunnen bekijken dan via wat filmpjes op youtube?
Ben oprecht benieuwd namelijk![]()
In mijn Football Manager savegame in 2023 is hij namelijk niet echt uitgegroeid tot een enorme topper![]()
![]()
Je een punt, maar het is toch wel heel anders dan de 3-4-3 van bijvoorbeeld Chelsea hoor. Backs staan daar véél hoger, en de buitenspelers worden binnenspelers. Ik denk dat Bosz het vooral niet doet omdat je niet echt een echte rechtermiddenvelder (/ aanvallende rechtsback) hebt. Je zou dan eigenlijk ofwel Ziyech, ofwel Schöne, ofwel Klaassen (die ik dat ook niet echt zie doen) moet slachtofferen voor vd Beek, en dat is nog wel een niveautje minder. Volgend jaar wellicht, al weet ik niet zeker of 3-4-3 ook in NL echt geschikt is.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen dat vaak al in de praktijk natuurlijk, met Sinkgraven die iets verder naar voren staat.![]()
Schalke haalt een spits van Nurnberg, Ödegaard gaat naar Heerenveen. De puzzelstukjes Larsson en Huntelaar lijken op zijn plaats te vallen.![]()
Ja daar heb je wel gelijk in, maar misschien ziet Bosz gewoon meer mogelijkheden met 4-3-3.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je een punt, maar het is toch wel heel anders dan de 3-4-3 van bijvoorbeeld Chelsea hoor. Backs staan daar véél hoger, en de buitenspelers worden binnenspelers. Ik denk dat Bosz het vooral niet doet omdat je niet echt een echte rechtermiddenvelder (/ aanvallende rechtsback) hebt. Je zou dan eigenlijk ofwel Ziyech, ofwel Schöne, ofwel Klaassen (die ik dat ook niet echt zie doen) moet slachtofferen voor vd Beek, en dat is nog wel een niveautje minder. Volgend jaar wellicht, al weet ik niet zeker of 3-4-3 ook in NL echt geschikt is.Oh.![]()
Odegaard staat rechts toch?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:18 schreef Brammess het volgende:
Schalke haalt een spits van Nurnberg, Ödegaard gaat naar Heerenveen. De puzzelstukjes Larsson en Huntelaar lijken op zijn plaats te vallen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Iemand een beetje bedreven in Spaans? Koffieplanter?twitter:FOXSportsMX twitterde op maandag 09-01-2017 om 23:18:06Marco Garcés, directivo de @Tuzos habla en @FSRadioMX sobre el interés del Ajax por Hirving Lozano ¡Mírala acá!… https://t.co/x6lfo2yP9M reageer retweet
En volgens meerdere Mexicaanse medium is er nu een verhoogd bod van ¤12m gedaan.![]()
Marco Garcés, directeur van @Tuzos praat in @FSRadioMX over de interesse van Ajax voor Hirving Lozano https://t.co/x6lfo2yP9Mquote:Op maandag 9 januari 2017 23:29 schreef Brammess het volgende:
Iemand een beetje bedreven in Spaans? Koffieplanter?twitter:FOXSportsMX twitterde op maandag 09-01-2017 om 23:18:06Marco Garcés, directivo de @Tuzos habla en @FSRadioMX sobre el interés del Ajax por Hirving Lozano ¡Mírala acá!… https://t.co/x6lfo2yP9M reageer retweet
En volgens meerdere Mexicaanse medium is er nu een verhoogd bod van ¤12m gedaan.wooblabalurg![]()
Translate:Cvitanichquote:On Monday, Pachuca sports director Marco Garcés spoke with FOX Sports where he said he heard offers from Hirving Lozano, who was awarded the "best player of the CONCACAF".
"If we find out but there is still no formal offer, you know that being a player of those conditions is about to leave for Europe," said the manager.
Garcés clarified that both the board of the Dutch box and the Tuzos have good relations after the signing that in their moment they agreed by Darío Cvitanich in 2010.
"If it is true that both directives maintain a good relationship but before an offer we would analyze it well because Lozano is a player of quality and a very important piece for the club," said the sports director.
"At this moment it would not be ideal to let him go already for the closing of the tournament, but as you know it is also important to analyze the opportunities to travel to Europe that are not many," he added regarding the departure of Chucky.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2017 23:29 schreef Brammess het volgende:
En volgens meerdere Mexicaanse medium is er nu een verhoogd bod van ¤12m gedaan.
Oh.![]()
Lol, dit is gekopieerd van twee Nederlandse sites, die de tweets van eerder verkeerd hebben vertaald.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:29 schreef Brammess het volgende:
En volgens meerdere Mexicaanse medium is er nu een verhoogd bod van ¤12m gedaan.quote:De acuerdo con medios holandeses, Hirving Lozano está en la lista de refuerzos del Ajax para el presente mercado invernal.
Los portales ajaxtotaal.nl y soccernews.nl aseguran que el conjunto de Ámsterdam tiene preparada una oferta cercana a los 12 millones de euros que sería vista con buenos ojos por Jesús Martínez y compañía.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Maar die directeur van Pacucha heeft dus wel wat geroepen op die radio dat Ajax interesse heeft ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lol, dit is gekopieerd van twee Nederlandse sites, die de tweets van eerder verkeerd hebben vertaald.
[..]
Oh.![]()
Dat weet ik niet, daarvoor moet je een app downloaden en daar heb ik niet zo'n zin. In dit bericht nemen ze de ''informatie'' over van twee ''bronnen'': Ajaxtotaal en Soccernews.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die directeur van Pacucha heeft dus wel wat geroepen op die radio dat Ajax interesse heeft ofzoPut these foolish ambitions to rest.![]()
Schieten niet met hagelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom hebben Verweij of Freek Jansen nog niks erover gezegd?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Tijd dat wat betrouwbare journalisten er iets over zeggen, al is het maar om het af te doen als onzin.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daarvoor moet je een app downloaden en daar heb ik niet zo'n zin. In dit bericht nemen ze de ''informatie'' over van twee ''bronnen'': Ajaxtotaal en Soccernews.Oh.![]()
Nog 3 weken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk die transferperiode altijd
wooblabalurg![]()
quote:Ajax troeft Chelsea af en bereikt akkoord over komst van jonge Hongaar
De zestienjarige Schön Szabolcs stapt op korte termijn over van Honved Budapest naar Ajax. De talentvolle speler werd ook begeerd door Chelsea, zo liet Honved-voorzitter George Hemingway weten bij DIGI Sport.
De preses van de Hongaarse club bevestigt dat er een akkoord bereikt is met Ajax en dat enkel een handtekening van de Amsterdammers nog ontbreekt onder de papieren. Szabolcs is een jonge middenvelder, die al langer tijd gelinkt wordt aan Ajax. Het was nog wachten op zijn komst, terwijl zijn generatiegenoot Oliver Horvath al wel naar De Toekomst vertrok.
Ajax haalde in de voorbije periode vaker jonge talenten uit het buitenland naar de jeugdopleiding, waaronder dus Horvath en bijvoorbeeld de Roemeen Ricardo Farcas. De nieuwste aanwinst Szabolcs is international voor Hongarije onder 17 en maakte op 30 juli 2016 zijn debuut in dat elftal. Hij scoorde in zeven interlands één keer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: