abonnement Unibet Coolblue
pi_167976307
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 12:33 schreef Tagliano het volgende:
Tja, Huntelaar. Leuk vanuit een soort nostalgische gedachte, maar ik denk eigenlijk dat je er qua voetbal niet op vooruit gaat, mocht je hem in de basis zetten. Hooguit GOED IN DE KLEEDKAMER en een alleraardigste pinchhitter
We hebben het over de Eredivisie he. Waar Kuyt nog seizoenen in mee kan (nu dan weliswaar minder in de rol als basisspeler). Je zou gek zijn om Huntelaar niet te halen. Anders verkast die wel naar een rijke oliestaat. Moet je voor het Nederlands voetbal natuurlijk ook niet willen.
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 14:25:43 #252
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167976347
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:23 schreef Vasion het volgende:

[..]

We hebben het over de Eredivisie he. Waar Kuyt nog seizoenen in mee kan (nu dan weliswaar minder in de rol als basisspeler). Je zou gek zijn om Huntelaar niet te halen. Anders verkast die wel naar een rijke oliestaat. Moet je voor het Nederlands voetbal natuurlijk ook niet willen.
Ik denk ook wel dat hij het niveau van de Eredivisie wel aan zou moeten kunnen, maar ik vind het niet echt een type spits wat bij de rest van de selectie past. Hij zal toch ook echt in het combinatiespel en drukzetten zijn dingetje moeten doen en ik vraag me af of dat nou zo'n groot succes gaat worden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 8 januari 2017 @ 14:25:59 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167976360
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:23 schreef Vasion het volgende:

[..]

We hebben het over de Eredivisie he. Waar Kuyt nog seizoenen in mee kan (nu dan weliswaar minder in de rol als basisspeler). Je zou gek zijn om Huntelaar niet te halen. Anders verkast die wel naar een rijke oliestaat. Moet je voor het Nederlands voetbal natuurlijk ook niet willen.
We hebben met Dolberg al een zeer groot talent voor die plek, en met Cassierra een prima tweede spits. Die zijn ook voetballend en als aanspeelpunt geschikt voor het voetbal wat we willen spelen, een Huntelaar past daar wel minder in. Daarbij wil hij ook nog een topsalaris, wat je beter kan investeren in posities die onderbezet zijn zoals de vleugels.
Oh.
pi_167976409
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We hebben met Dolberg al een zeer groot talent voor die plek, en met Cassierra een prima tweede spits. Die zijn ook voetballend en als aanspeelpunt geschikt voor het voetbal wat we willen spelen, een Huntelaar past daar wel minder in. Daarbij wil hij ook nog een topsalaris, wat je beter kan investeren in posities die onderbezet zijn zoals de vleugels.
Dolberg is te jong en ik verwacht, hoe goed hij nu ook is, dat hij de komende jaren dragender dan Huntelaar zal worden. En Cassierra mag derde spits worden. ^O^
  zondag 8 januari 2017 @ 14:32:43 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167976520
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:28 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dolberg is te jong en ik verwacht, hoe goed hij nu ook is, dat hij de komende jaren dragender dan Huntelaar zal worden. En Cassierra mag derde spits worden. :D
Dat laatste zou ik mismanagement vinden, een speler die je voor 5 miljoen haalt die dan eigenlijk nooit zal gaan spelen (want hoe vaak zal een derde spits dat doen?). Daarbij is Cassierra gewoon een prima speler, ook al is hij al afgeschreven door veel supporters na zijn gemiste kansen tegen PSV.
Oh.
pi_167976559
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik mismanagement vinden, een speler die je voor 5 miljoen haalt die dan eigenlijk nooit zal gaan spelen (want hoe vaak zal een derde spits dat doen?). Daarbij is Cassierra gewoon een prima speler, ook al is hij al afgeschreven door veel supporters na zijn gemiste kansen tegen PSV.
Cassierra is wel vergelijkbaar met Locadia van PSV. Ik denk dat je hem best die rol kan geven, maar inderdaad dan heb je mismanagement.
  zondag 8 januari 2017 @ 14:35:13 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167976584
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:34 schreef Vasion het volgende:

[..]

Cassierra is wel vergelijkbaar met Locadia van PSV. Ik denk dat je hem best die rol kan geven, maar inderdaad dan heb je mismanagement.
Cassierra moet je niet op de flanken zetten, dat vind ik dan zulk raar beleid. Ajax moet gewoon een goede linksbuiten erbij halen, en een rechtsbuiten als El Ghazi vertrekt. Dan is de selectie prima in balans.
Oh.
pi_167977448
Cassierra heeft mij nog geen seconde overtuigd van zijn kwaliteiten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 15:08:55 #259
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167977568
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
Cassierra heeft mij nog geen seconde overtuigd van zijn kwaliteiten.
Ik zie hem bij Jong Ajax met enige regelmaat wel wat aardigs doen. Laatst ook nog in het eerste, en aan het begin van het seizoen tegen Sparta ook nog wel. Het is niet dat hij er nu al staat, en dat hoeft ook helemaal niet, maar ik zie wel wat potentie in hem :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_167977609
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:08 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zie hem bij Jong Ajax met enige regelmaat wel wat aardigs doen. Laatst ook nog in het eerste, en aan het begin van het seizoen tegen Sparta ook nog wel. Het is niet dat hij er nu al staat, en dat hoeft ook helemaal niet, maar ik zie wel wat potentie in hem :)
Dat mag, en daar hoop ik ook op, maar ik denk het niet :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 15:10:34 #261
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167977618
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat mag, en daar hoop ik ook op, maar ik denk het niet :)
De toekomst zal het wel uitwijzen dan :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 8 januari 2017 @ 15:25:54 #262
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_167978088
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
Cassierra heeft mij nog geen seconde overtuigd van zijn kwaliteiten.
Mij wel, vooral tegen PSV. Speelde echt goed vond ik, natuurlijk die kansen gingen er niet in en die moeten er wel in, maar als zo'n jongen een beetje wedstrijdritme heeft en het vertrouwen krijgt, legt hij er met gemak 20 in. Meevoetballend echt wel prima, werkt hard, niks mis mee
  zondag 8 januari 2017 @ 15:29:25 #263
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_167978222
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 15:25 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Mij wel, vooral tegen PSV. Speelde echt goed vond ik, natuurlijk die kansen gingen er niet in en die moeten er wel in, maar als zo'n jongen een beetje wedstrijdritme heeft en het vertrouwen krijgt, legt hij er met gemak 20 in. Meevoetballend echt wel prima, werkt hard, niks mis mee
Niks mis mee inderdaad als hij leert afwerken (Wat geen enkel probleem moet zijn)
RED ONS HENNIEGOD
pi_167978393
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Cassierra moet je niet op de flanken zetten, dat vind ik dan zulk raar beleid. Ajax moet gewoon een goede linksbuiten erbij halen, en een rechtsbuiten als El Ghazi vertrekt. Dan is de selectie prima in balans.
Met de komst van Ziyech is de hoop op echt logisch beleid wel vervlogen.
pi_167995322
Komt Siggy al?
Gino ♥
pi_167995328
Ik zie liever een buitenspeler dan een spits overigens. Of denken ze dat Amin ineens het licht heeft gezien.
Gino ♥
pi_167995469
Als Younes zijn draai van vorig 2e helft vorig seizoen kan vinden hebben we gewoon een fantastische linksbuiten. Hij heeft wel dat wat Robben ook heeft dat hij wel constant naar binnengaat maar dat er in zijn geval geen eindproduct in zit, wat er vorig jaar bij vlagen wel in zat.
  maandag 9 januari 2017 @ 02:11:54 #268
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167995551
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 01:55 schreef Brammess het volgende:
Als Younes zijn draai van vorig 2e helft vorig seizoen kan vinden hebben we gewoon een fantastische linksbuiten. Hij heeft wel dat wat Robben ook heeft dat hij wel constant naar binnengaat maar dat er in zijn geval geen eindproduct in zit, wat er vorig jaar bij vlagen wel in zat.
Je bent Sunri5e nu aan het lokken hè, dat heb je door toch?
Oh.
  maandag 9 januari 2017 @ 02:15:14 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167995560
Wanneer komt die Verweij eens met nieuws godverdomme
Oh.
pi_167995611
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je bent Sunri5e nu aan het lokken hè, dat heb je door toch?
Dat mag hij van mij doen. Ik zeg niks verkeerds.
  maandag 9 januari 2017 @ 07:20:19 #271
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167996240
"Huntelaar kan niet mee spelen met het team"

Ja laat lekker het team dat maar doen en Huntelaar alle ballen erin knallen als het nodig is
  maandag 9 januari 2017 @ 11:20:31 #272
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_167999421
Toch raar dat de erfenis van Frank de boer nog zo lang doorschemert. Bosz zit er al een half jaar en nu pas wordt een van de grootste aanvalsproblemen getackeld: Spelers maken geen loopactie achter de laatste linie maar komen liever in de bal?

Vond ik een van de grootste oorzaken dat je o.a. Ziyech en Traore die kansloze schoten ziet maken. Als ze zich uiteindelijk in een goede positie manouvreren, staat iedereen :{ naar ze te kijken.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 9 januari 2017 @ 12:04:42 #273
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_168000163
quote:
Ajax biedt vijf miljoen te weinig voor gewenste aanvallende versterking


Marc Overmars is al enige tijd op zoek naar versterking op de vleugels en die zoektocht heeft met het mogelijke vertrek van Anwar El Ghazi nog meer urgentie gekregen. Bertrand Traoré is daarnaast niet inzetbaar vanwege de Afrika Cup, terwijl Vaclav Cerný er maar niet in lijkt te slagen om helemaal fit te worden.



Ajax lijkt nu zijn pijlen gericht te hebben op Hirving Lozano, een 21-jarige aanvaller van CF Pachuca. De Amsterdammers zouden zeven miljoen euro over hebben voor de Mexicaan, maar volgens Daniel Gironès van de Latijns-Amerikaanse variant van FOX Sports zal dit bedrag bij lange na niet voldoende zijn. De journalist laat weten dat Pachuca twaalf miljoen wil zien voor Chucky.

Lozano wordt gezien als een van de grootste talenten in het Mexicaanse voetbal en speelde inmiddels meer dan tien interlands voor de nationale ploeg. Afgelopen zomer werd hij nog in verband gebracht met een transfer naar Manchester United, terwijl PSV in een eerder stadium ook geïnteresseerd was.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_168000712
Dat is wel een hele goede speler. Zou geweldig zijn als ze hem toch binnen weten te halen.
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
pi_168002309
Binnen halen die handel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')