nee ik doop meestalquote:Op zondag 8 januari 2017 20:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd een broodje te smeren met bloed?
nee je hebt toch betaald godverdomme hadden ze het maar goed moeten doen het is pas flauw dat ze het niet meenemenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb even advies nodig mensen. Had vanavond eten besteld. Er hoorde ook een blikje fanta bij te zitten, maar die werd niet geleverd. Inmiddels ben ik uitgegeten, maar ik heb wel dorst. Zal ik nog even bellen voor die fanta, of ben ik dan een lul als ik ze laat rijden voor een blikje van 1¤?
Nee, zou ik ook gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb even advies nodig mensen. Had vanavond eten besteld. Er hoorde ook een blikje fanta bij te zitten, maar die werd niet geleverd. Inmiddels ben ik uitgegeten, maar ik heb wel dorst. Zal ik nog even bellen voor die fanta, of ben ik dan een lul als ik ze laat rijden voor een blikje van 1¤?
het is hier geen vraagbaak hequote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee je hebt toch betaald godverdomme hadden ze het maar goed moeten doen het is pas flauw dat ze het niet meenemen
laten gaan en glas water nemenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Bellen. En zeggen dat je die fanta de volgende bestelbeurt te goed wil houden.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
JE KAN TOCH JE MEDEMENS HELPEN MENNO DE MODS EN DE FA'S HOUDEN ZICH TOCH OOK NIET AAN DE REGELS HIERquote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is hier geen vraagbaak he
Ook al is het eten eigenlijk al een uur geleden bezorgd?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook gewoon doen.
Hoe gaat het met niet fappen?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten gaan en glas water nemen
Verkeerd leveren is wel echt
WCH is een nsber die helpt niemandquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JE KAN TOCH JE MEDEMENS HELPEN MENNO DE MODS EN DE FA'S HOUDEN ZICH TOCH OOK NIET AAN DE REGELS HIER
goddetering
sterk punt welquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
DE MODS EN DE FA'S HOUDEN ZICH TOCH OOK NIET AAN DE REGELS HIER
Ja. Gaat om het principe. Kan jou het nou bouten dat ze weer naar je toe moeten komen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook al is het eten eigenlijk al een uur geleden bezorgd?
ik wees het achterhuis nog aan manquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WCH is een nsber die helpt niemand
De laatste keer dat mijn bestelling niet goed geleverd werd, ben ik naar die tent toegereden en heb ik het over de balie gesmetenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
onzin hij helpt je graag je graf inquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WCH is een nsber die helpt niemand
Erg behulpzaam jaquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wees het achterhuis nog aan man
ik stop vanaf nuquote:Op zondag 8 januari 2017 20:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik fap me ook weer een breuk, ga vanaf mijn operatie niet meer fappen
Als echte FOK!-autist lijkt het me wel een beetje akward om ruim een uur na de bezorging nog even voor een blikje fanta te bellen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Gaat om het principe. Kan jou het nou bouten dat ze weer naar je toe moeten komen.
luister naar mij danquote:Op zondag 8 januari 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als echte FOK!-autist lijkt het me wel een beetje akward om ruim een uur na de bezorging nog even voor een blikje fanta te bellen.
gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als echte FOK!-autist lijkt het me wel een beetje akward om ruim een uur na de bezorging nog even voor een blikje fanta te bellen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Deze hele sc draait om Chai
Zonder Chai is deze sc dood
ik ookquote:Op zondag 8 januari 2017 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb gewoon een meisje nodig die me iedere dat ik urge heb even pijpt
Jojoortje?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens serieus advies geven.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Durfde het toch niet aan en heb maar een blik bier uit de koelkast gepakt. Denk dat ik het even nodig had om te zien dat de gemiddelde KLB'er het zou doen, dan is het waarschijnlijk niet normaal. En Mortaxx is natuurlijk een verstandige jongen, dus ik stelde zijn advies nog wat meer op prijs.
JE HEBT TOCH BETAALD HOMOFIELquote:Op zondag 8 januari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Durfde het toch niet aan en heb maar een blik bier uit de koelkast gepakt. Denk dat ik het even nodig had om te zien dat de gemiddelde KLB'er het zou doen, dan is het waarschijnlijk niet normaal. En Mortaxx is natuurlijk een verstandige jongen, dus ik stelde zijn advies nog wat meer op prijs.
U bent de zwakste schakel. Tot nooit meer ziensquote:Op zondag 8 januari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik betrap mezelf er soms op dat ik binnen mijn relatie de ander soms meer gebruik om even klaar te komen, dan dat ik zin heb om two-way de liefde te bedrijven.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
extra belegen kaasblokjes met een beetje mosterdquote:
Stel ik juist zeer op prijs, want zoals je las heeft jullie advies me wel in een bepaalde richting geduwd.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens serieus advies geven.
Niet de goede en juiste.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel ik juist zeer op prijs, want zoals je las heeft jullie advies me wel in een bepaalde richting geduwd.
Oberkulliequote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eentje zonder kind en liefst jonger dan 23
oude brokkelkaas hierquote:Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
extra belegen kaasblokjes met een beetje mosterd
seks is ook ontzettend overrated. Zo vermoeiendquote:Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er soms op dat ik binnen mijn relatie de ander soms meer gebruik om even klaar te komen, dan dat ik zin heb om two-way de liefde te bedrijven.
denk je dat er mensen op gefapt hebbenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef Crip het volgende:
Ging net mn reddit post van halloween checken heeft gewoon 16000+ likes. I can't, is weird feel dat zo veel mensen dat hebben gezien.
lekker hartigquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 8 januari 2017 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
denk je dat er mensen op gefapt hebben
WCH weetquote:
quote:
godverdommequote:Op zondag 8 januari 2017 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
natuurlijk, wch is een expert als het gaat om grove structuur
Soms wel. :Squote:Op zondag 8 januari 2017 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
seks is ook ontzettend overrated. Zo vermoeiend
Klopt ook wel, met een kop als een gatenkaasquote:Op zondag 8 januari 2017 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
natuurlijk, wch is een expert als het gaat om grove structuur
GODVERDOMMEquote:Op zondag 8 januari 2017 20:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt ook wel, met een kop als een gatenkaas
Pls, ik snap hem ook niet.quote:
NOUquote:Op zondag 8 januari 2017 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent zelf een zwakte, debiele warmwaterpinguin
Vroeger was ik zo gek op een verhaaltje van een muis die naar de maan wou reizen omdat daar al het kaas vandaan zou komenquote:
Fatoemanquote:Op zondag 8 januari 2017 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit nu in Starbucks hè. Zit een hele dikke negerin over een gozer te zeiken omdat ie te gespierde buik heeft
Post een naaktfoto van jezelf dan zeg ik of je zo de deur uit kan.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ugh ik ook. Geen zin om me aan te kleden
Lik zn buikquote:Op zondag 8 januari 2017 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit nu in Starbucks hè. Zit een hele dikke negerin over een gozer te zeiken omdat ie te gespierde buik heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |