hoe was je borrel vandaagquote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had welgeteld 4 dagen vrij en heb de helft beroerd doorgebracht.
Het zijn barre tijden...
Dat is gewoon balen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had welgeteld 4 dagen vrij en heb de helft beroerd doorgebracht.
Het zijn barre tijden...
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Bowie, die eerste blanke artiest die bij het Amerikaanse Soul Train op kwam treden
Wil je Dancing In The Street (hfdlttrsquote:Op zondag 8 januari 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Golden Years; vorig jaar door Fok stemmers op nummer 21 terecht gekomen in de Fok Bowie Top 100
Is soms ook goedquote:Op zondag 8 januari 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar helaas een zeer lage opkomst.
Daarom ook niet lang blijven hangen...
Daar schijnen nog leuke gifjes van te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wil je Dancing In The Street (hfdlttrs) ook nog draaien Oscar?
Earthling heeft zeker een paar knappe hoogtepunten. Geen album wat je opzet voor een rustige zondag thoughquote:Op zondag 8 januari 2017 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bowie in deze periode is toch ook wel heel tof
Little Wonder vind ik ook heerlijk.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Earthling heeft zeker een paar knappe hoogtepunten. Geen album wat je opzet voor een rustige zondag though
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wil je Dancing In The Street (hfdlttrs) ook nog draaien Oscar?
quote:
quote:
Wow..... deze hoor ik nu voor het eerst.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna een nummer van Bowie z'n laatste optreden ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |