hoe was je borrel vandaagquote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had welgeteld 4 dagen vrij en heb de helft beroerd doorgebracht.
Het zijn barre tijden...
Golden Years; vorig jaar door Fok stemmers op nummer 21 terecht gekomen in de Fok Bowie Top 100
Dat is gewoon balen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had welgeteld 4 dagen vrij en heb de helft beroerd doorgebracht.
Het zijn barre tijden...
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Bowie, die eerste blanke artiest die bij het Amerikaanse Soul Train op kwam treden
I'm Afraid of Americans, met in de video Trent Reznor van Nine Inch Nails. Werd door Fok genoeg op gestemd voor de 49e plek in de Fok Bowie Top 100
Wil je Dancing In The Street (hfdlttrsquote:Op zondag 8 januari 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Golden Years; vorig jaar door Fok stemmers op nummer 21 terecht gekomen in de Fok Bowie Top 100
Is soms ook goedquote:Op zondag 8 januari 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar helaas een zeer lage opkomst.
Daarom ook niet lang blijven hangen...
Daar schijnen nog leuke gifjes van te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wil je Dancing In The Street (hfdlttrs) ook nog draaien Oscar?
Earthling heeft zeker een paar knappe hoogtepunten. Geen album wat je opzet voor een rustige zondag thoughquote:Op zondag 8 januari 2017 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bowie in deze periode is toch ook wel heel tof
Little Wonder vind ik ook heerlijk.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Earthling heeft zeker een paar knappe hoogtepunten. Geen album wat je opzet voor een rustige zondag though
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wil je Dancing In The Street (hfdlttrs) ook nog draaien Oscar?
quote:
quote:
Wow..... deze hoor ik nu voor het eerst.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna een nummer van Bowie z'n laatste optreden ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |