Klopt.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik zo fijn vind aan deze track (begin jaren 90) is de uitermate frisse productie. Volgens mij had Nile Rodgers hier iets mee te maken.
Deze track haalt probleemloos mijn Top 10 van favoriete Bowie-tracksquote:Op zondag 8 januari 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt.
Sowieso staan er op Black Tie White Noise wel aardige nummers. Ondergewaardeerd album.
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:13 schreef peaceman het volgende:
China girl graag...
Ja ik luister gewoon mee.
Niets mis mee toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoop voor de hand liggend materiaal in de aanvragenbak
Immer en alleen eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden er nog verzoekjes gedraaid? Dan wil ik graag Suffragette City horen
ow wil je wat minder voor de hand liggende liedjes? Doe my death dan maar.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoop voor de hand liggend materiaal in de aanvragenbak
Klopt, maar er is zoveel mooi onbekend spulquote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow wil je wat minder voor de hand liggende liedjes? Doe my death dan maar.
Wat deze meneer zegtquote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden er nog verzoekjes gedraaid? Dan wil ik graag Suffragette City horen
Onbekend = onbekend.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, maar er is zoveel mooi onbekend spul
ach, volgens mij zitten er hier wel wat mensen tussen die Bowie redelijk goed kennenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onbekend = onbekend.
Beetje lastig aanvragen dan...
Dat dus.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onbekend = onbekend.
mwah, nooit persoonlijk met hem gesproken hoorquote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ach, volgens mij zitten er hier wel wat mensen tussen die Bowie redelijk goed kennen
Bij het algemene publiek onbekendquote:Op zondag 8 januari 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onbekend = onbekend.
Niet??quote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, nooit persoonlijk met hem gesproken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |