Leugensquote:Op zondag 8 januari 2017 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Goede lapo.
En ja TARDIS. maar ik trap er niet meer in. Ik kom voor mijzelf op.
megablubbrpowerracequote:Op zondag 8 januari 2017 19:52 schreef Catkiller het volgende:
En als het een attractie moet zijn dan is het een spookhuis.
o.a.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]flikker toch op zielepoot, ga naar je vriendjes
het gaat om een potje goed neuken met catkiller, wat heeft dat met kinderen te makenquote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Jojoortje is zelf net mama geworden, denk niet dat ze nog een klb sc kind wilt.
Stuur maar nudes ik zal er niet op fappenquote:
denk dat het 6 jaar terug laatste keer was of zoquote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij hebt al lang niet gesmoked toch? begin dan eens met 0.3 gr ofzo.
deze wordt binnen no time afgenomen door de thuiszorg hoorquote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]flikker toch op zielepoot, ga naar je vriendjes
Ik fap zelf al op mn eigen nudesquote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur maar nudes ik zal er niet op fappen
Dus ze heeft met een klb sc'er geneukt aangezien ze al een klb sc kind heeft?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
alle allochtonen de sc uit!!quote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef Crip het volgende:
Is dit het niveau wat we blijven aanhouden, ben bijna beter af met mijn eigen shitty leven
ik neuk jou een keerquote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus ze heeft met een klb sc'er geneukt aangezien ze al een klb sc kind heeft?
Als je ban hebt ja.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
Niet om het een of ander, maar volgens de policy mag je niet posten namens een ander *kuch* TR, NSB*Kuch*
Die een ban heeft niet nee. Maar ik krijg nooit een ban want ik ben een nette jongen.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
Niet om het een of ander, maar volgens de policy mag je niet posten namens een ander *kuch* TR, NSB*Kuch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |