Maakt niet uit.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die plaatjes waren wel heeeul groot.
Zullen we haar eens met z'n tweeën goed te grazen nemen.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Goede lapo.
En ja TARDIS. maar ik trap er niet meer in. Ik kom voor mijzelf op.
Mad.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Donder op joh met dat gevangeniskostuum clubje.
Misschien wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geneukt met een FOK!ker? Ik vraag dit voor een vriend. (Catkiller)
Ik vroeg dit niet, of vroeg of jij kon vragen of ze met mij wil seksen.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geneukt met een FOK!ker? Ik vraag dit voor een vriend. (Catkiller)
Welke arm breek jij?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we haar eens met z'n tweeën goed te grazen nemen.
hij kan echt niets hequote:Op zondag 8 januari 2017 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik vroeg dit niet, of vroeg of jij kon vragen of ze met mij wil seksen.
Oh ja, ik probeerde het met een subtiel opstapje. Wacht.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
mogen zeer en ik dan kijkenquote:Op zondag 8 januari 2017 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we haar eens met z'n tweeën goed te grazen nemen.
Hosselkoningquote:Op zondag 8 januari 2017 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Jojoortje wil je een keer met mijn goede vriend Catkiller seksen? Hij heeft een flinke penis en is een onbaatzuchtige minnaar maar neemt je ook dominant te grazen zodat je een goede beurt krijgt wanneer de situatie zich daarvoor leent.quote:
Kijk en leer.quote:
Vraag mij eens.quote:
Op waarheid gebaseerd dit.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Jojoortje wil je een keer met mijn goede vriend Catkiller seksen? Hij heeft een flinke penis en is een onbaatzuchtige minnaar maar neemt je ook dominant te grazen zodat je een goede beurt krijgt wanneer de situatie zich daarvoor leent.
Ja met je moeder en die van Toto.quote:
Probeer het eens bij Cachet. Haar attractie is voor elke Fokker open hoorde ik.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Jojoortje wil je een keer met mijn goede vriend Catkiller seksen? Hij heeft een flinke penis en is een onbaatzuchtige minnaar maar neemt je ook dominant te grazen zodat je een goede beurt krijgt wanneer de situatie zich daarvoor leent.
Ik rook nog niet maar voor als ik ooit wil beginnen zit ik bij cachet niet goed.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Cachet. Haar attractie is voor elke Fokker open hoorde ik.
Nee die is nuquote:Op zondag 8 januari 2017 19:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Cachet. Haar attractie is voor elke Fokker open hoorde ik.
Of een moshpit.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:52 schreef Catkiller het volgende:
En als het een attractie moet zijn dan is het een spookhuis.
van dat spinnenrag voor de ingang?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:52 schreef Catkiller het volgende:
En als het een attractie moet zijn dan is het een spookhuis.
Dat is toch geen attractie domme boerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |