Leugensquote:Op zondag 8 januari 2017 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Goede lapo.
En ja TARDIS. maar ik trap er niet meer in. Ik kom voor mijzelf op.
megablubbrpowerracequote:Op zondag 8 januari 2017 19:52 schreef Catkiller het volgende:
En als het een attractie moet zijn dan is het een spookhuis.
o.a.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]flikker toch op zielepoot, ga naar je vriendjes
het gaat om een potje goed neuken met catkiller, wat heeft dat met kinderen te makenquote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Jojoortje is zelf net mama geworden, denk niet dat ze nog een klb sc kind wilt.
Stuur maar nudes ik zal er niet op fappenquote:
denk dat het 6 jaar terug laatste keer was of zoquote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
jij hebt al lang niet gesmoked toch? begin dan eens met 0.3 gr ofzo.
deze wordt binnen no time afgenomen door de thuiszorg hoorquote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]flikker toch op zielepoot, ga naar je vriendjes
Ik fap zelf al op mn eigen nudesquote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur maar nudes ik zal er niet op fappen
Dus ze heeft met een klb sc'er geneukt aangezien ze al een klb sc kind heeft?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
alle allochtonen de sc uit!!quote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef Crip het volgende:
Is dit het niveau wat we blijven aanhouden, ben bijna beter af met mijn eigen shitty leven
ik neuk jou een keerquote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus ze heeft met een klb sc'er geneukt aangezien ze al een klb sc kind heeft?
Als je ban hebt ja.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
Niet om het een of ander, maar volgens de policy mag je niet posten namens een ander *kuch* TR, NSB*Kuch*
Die een ban heeft niet nee. Maar ik krijg nooit een ban want ik ben een nette jongen.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
Niet om het een of ander, maar volgens de policy mag je niet posten namens een ander *kuch* TR, NSB*Kuch*
zou dit niet pikken als ik Myrr wasquote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
even srs ik zie hier echt een verband tussen zwakzinnig en een kind hebben
Non-kloon since 2013.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wiens kloon is shadowkid dan weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sws srs.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
even srs ik zie hier echt een verband tussen zwakzinnig en een kind hebben
wou grapje maken over welke ouders maar doe toch maar nietquote:Op zondag 8 januari 2017 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lullig voor haar ouders ook
ik pik vooral je pikquote:Op zondag 8 januari 2017 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
maar je bent myrr niet dus je pikt alles wat ik met je doe
Herkenbaar. Wel een trauma aan van die ene keer dat ik dacht naar een foto van mijn kale ballen te kijken, bleek het ineens een selfie van WCH te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik fap zelf al op mn eigen nudes
Heb gelukkig geen kindersquote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of is het een projectie van je eigen leven Opso?
SOWquote:Op zondag 8 januari 2017 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wel een trauma aan van die ene keer dat ik dacht naar een foto van mijn kale ballen te kijken, bleek het ineens een selfie van WCH te zijn.
Grapje jij bent mijn excuusmoslimquote:
ik zou persoonlijk nep tabak altijd vermijden. weet niet waarom eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat het 6 jaar terug laatste keer was of zo
heb er nep tabak bij gekregen
was echt leuke kerel in de shop, alles uitgelegd en lachte me uit omdat ik bio wou 'jij health freak'
Hahah pewpewpewquote:Op zondag 8 januari 2017 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wel een trauma aan van die ene keer dat ik dacht naar een foto van mijn kale ballen te kijken, bleek het ineens een selfie van WCH te zijn.
Neen, RIPquote:Op zondag 8 januari 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het niks geworden met je potige Fries?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |