Prima backup, daar pak je de Bills, Jets etc mee maar de Steelers is een ander verhaal.quote:
Naah.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:26 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik zie de steelers de superbowl nog wel winnen. Brown en Bell zijn echt beast.
De combo loopt goed, maar dit zijn de Dolphins, Chiefs en Patriots zijn al een stuk lastiger voor je bij de SB bent.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:26 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik zie de steelers de superbowl nog wel winnen. Brown en Bell zijn echt beast.
Zou fijn zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 21:32 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Buiten Texans - Patriots zullen we geen blowout games meer zien denk ik.
Die defense zal continue op het veld staan omdat de Offence niks klaar gaat spelen, die gaan veel laten vallen in het 3rde en 4rde kwart.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou fijn zijn
Texans Patriots kan ook nog wel eens tegenvallen wat dat betreft,Texans hebben best een aardige defense.
Valt wel mee. No.1 in yards maar scoring defense totaal niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou fijn zijn
Texans Patriots kan ook nog wel eens tegenvallen wat dat betreft,Texans hebben best een aardige defense.
TDquote:Op zondag 8 januari 2017 21:52 schreef Breidniet het volgende:
Mooie gooi van Moore op Stills, ik wil een TD
Alleen als het feit dat ze het doen, weinig teams hebben daar het lef voorquote:Op zondag 8 januari 2017 22:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Leuke truuk, maar weinig zin gehad
Zie ik nog liever al die nationwide reclames van PM.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:10 schreef Kyran het volgende:
Ik heb hele dag al dat fucking deuntje van Nationwide in mijn kop ..
Nationwide is on your siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiideeee
Ik ga ook uit van een Packers win, Rodgers is lekker bezig de laatste weken en weinig blessures.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef Kyran het volgende:
Nog, laten we hopen dat laatste wildcard game ook beste is. Tot nu toe was het allemaal erg eenzijdig.
Denk dat de Giants met die offense van ze geen kans maakt.
En een big dropquote:Op zondag 8 januari 2017 22:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
Beckham begint al gelijk weer met trashtalk
Ik krijg elk weekend een vreetkick van al die reclamesquote:Op zondag 8 januari 2017 23:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
4 Dollar voor een Whopper menu boooh kom maar door. Ohnee wacht dat is US only
USA is een stuk duurder dan je denkt, geloof mij.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
4 Dollar voor een Whopper menu boooh kom maar door. Ohnee wacht dat is US only
Ben er vaak genoeg geweest hoorquote:Op zondag 8 januari 2017 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
USA is een stuk duurder dan je denkt, geloof mij.
Ik heb verdomme zin in een rice bowl van Chipotle.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ben er vaak genoeg geweest hoor![]()
Maar fastfood is toch echt wel aanzienlijk goedkoper.
Daarom is iedereen er ook zo dik. Ongezond eten is daar een stuk goedkoperquote:Op zondag 8 januari 2017 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, ik wil een double quarterpounder van de Macquote:Op zondag 8 januari 2017 23:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb verdomme zin in een rice bowl van chipotle.
Ik ook al, tot iemand hier het me zeiquote:Op zondag 8 januari 2017 23:45 schreef Seam het volgende:
kut ik dacht dat de wedstrijd pas om half drie begon
Wel beter dan de games die na een kwart eigenlijk al gespeeld waren.quote:
Mcdonalds niet bruhquote:Op zondag 8 januari 2017 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Giants domineren hard, maar wonder dat het maar 6-0 is. Packers' offense lijkt nergens op, Jordy Nelson naar de locker room, ribblessure.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:45 schreef Seam het volgende:
kut ik dacht dat de wedstrijd pas om half drie begon
Samenvatting iemand?
Valt wel tegen. Packers D is meh, maar tegen zo een O plays weggevenquote:Op zondag 8 januari 2017 23:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Giants domineren hard, maar wonder dat het maar 6-0 is. Packers' offense lijkt nergens op, Jordy Nelson naar de locker room, ribblessure.
Rodgers kan nog een aantal jaar mee, die mag idd wel in het rijtje der groten.quote:Op maandag 9 januari 2017 00:01 schreef Seam het volgende:
Rodgers doet weinig onder voor Peyton en Brady, maar dat lijken sommigen nog wel eens te vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |