Dat zou een bak zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou De Vries een protest moeten indienen. Bij DSQ Blokhuijsen gaat hij naar het WK Allround.
Wel jammer ja. Ik was vorige week bij het NK. Toen was de muziek gewoon prima en was er echt een leuke, niet carnavaleske, sfeer.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:32 schreef Stefanovich het volgende:
Die muziekze proberen wel heel erg een carnavalsfeer te forceren
moet nieuwquote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef Cattivo het volgende:
Wat een tering herrie hebben ze daar in het Thialf. Oude sfeer was zoveel beter dan dit.
5000m, neem ik aan.quote:
Ja!quote:
De 3000m V moet voor de 1500m Vquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Al met al een prima toernooi. Al zou het mooier zijn als bij alle toernooien de slotafstand op zondag wordt verreden. Nu duurde de zaterdag best wel lang.
Vrijdag
500m M Allround
500m V Allround
5000m M Allround
Zaterdag
1500m V Allround
1500m M Allround
500m V Sprint
500m M Sprint
1000m V Sprint
1000m M Sprint
3000m V Allround
Zondag
500m V Sprint
500m M Sprint
1000m V Sprint
1000m M Sprint
5000m V Allround
10000m M Allround
Toen waren er nog Noren die protesteerden.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja!
Sowieso heb ik me dit weekend goed met het schaatsen vermaakt.
Het rooster zou de volgende keer (2019?) aangepast kunnen worden. Alle beslissingen op de laatste dag.
Blokhuijsen is weer terug als allrounder en dat is mooi, maar iemand moet hem nu toch echt een flink pak rammel geven. Gisteren flirten met de rooie lijn, nu weer in de startlijn gaan staan. Voor iemand met zoveel ervaring en zoveel eerdere missertjes: onbegrijpelijk.
Die NL starter krijgt ongetwijfeld een douw. En terecht. Een official moet neutraal blijven.
Heel lang geleden hadden we Hennie Roos vaak als ISU hoofdscheidsrechter. Die diskwalificeerde gewoon Jan Bols, Harm Kuipers en Jos Valentijn op belangrijke toernooien (met bij Jan Bols de nodige bommeldingen als dank). Slappe chauvinistische hap tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |