En dat met klapschaatsenquote:Op zondag 8 januari 2017 17:00 schreef Falco het volgende:
Pedersen is 12 seconden langzamer dan Koss 1994
En Yuskov had de rit gewonnenquote:Op zondag 8 januari 2017 17:00 schreef Max23 het volgende:
1 rondje langer en De Vries was hem ook nog voorbij gegaan in het klassement
beetje zoals 3x binnenbochtquote:Op zondag 8 januari 2017 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
2 keer vals zou nu wel ultiem genot zijn
Dan zou Kramer nog steeds met gemak winnen.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een 3 in plaats van de 10 zou de spanning hoe dan ook ten goede komen.
Denk dat het voor de Allround wel beter is ja, 10km in een "meerkamp" is eigenlijk een beetje absurd.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Conconi approves this message.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:00 schreef Falco het volgende:
Pedersen is 12 seconden langzamer dan Koss 1994
Het is toch geweldig iemand zo kapot te zien gaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
In zijn huidige vorm wel. Maar dat moet je in zo'n discussie buiten beschouwing laten. Dat is net zoiets als de puntentelling voor de groene trui blijven aanpassen omdat Sagan steeds wint.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zou Kramer nog steeds met gemak winnen.
Ja, maar dan op een 10km wedstrijd buiten de all round.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is toch geweldig iemand zo kapot te zien gaan?
Nu gebruiken ze ook doping hoorquote:
Als de 10k niet meer in de Allround zit, gaat niemand er meer voor trainen. Krijg je een afstandskampioenschap met 3 man.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar dan op een 10km wedstrijd buiten de all round.
Valse tussenstand! Ban!!quote:
Waarom? Een allround toernooi met alleen een korte twee middenafstanden vind ik ook een beetje onzinnig.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat het voor de Allround wel beter is ja, 10km in een "meerkamp" is eigenlijk een beetje absurd.
Echt he. Als ze willen dat Sagan m niet wint moeten ze alle renners uit Slowakije geen punten meer geven voor de groene trui. Of iets in de geestquote:Op zondag 8 januari 2017 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
In zijn huidige vorm wel. Maar dat moet je in zo'n discussie buiten beschouwing laten. Dat is net zoiets als de puntentelling voor de groene trui blijven aanpassen omdat Sagan steeds wint.
Het gaat nu wel professioneler hoor. Kramer die allerlei wedstrijden 'overslaat' voor perfect uitgekiende kuren enzo.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo extreem als toen kan het niet meer.
Daar heb je wellicht een punt, maar dat is dan ook een onderdeel van een groter probleem?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de 10k niet meer in de Allround zit, gaat niemand er meer voor trainen. Krijg je een afstandskampioenschap met 3 man.
10 km vind ik gewoonweg iets telang, ook voor een allround toernooi..., je zou evt wel relatief minder punten toe kunnen kennen per tijdsverschil op de 10?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom? Een allround toernooi met alleen een korte twee middenafstanden vind ik ook een beetje onzinnig.
27.9 geloof ik?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:10 schreef wimderon het volgende:
Zou Kramer nog gaan voor het snelste rondje op een 10 ooit? Waar staat dat eigenlijk op?
Dat zou niet eerlijk zijn. Alle tijdsverschillen worden nu gewoon normaal berekend per afstandquote:Op zondag 8 januari 2017 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht een punt, maar dat is dan ook een onderdeel van een groter probleem?
[..]
10 km vind ik gewoonweg iets telang, ook voor een allround toernooi..., je zou evt wel relatief minder punten toe kunnen kennen per tijdsverschil op de 10?
Als er een dominante sprinter is die alle vlakke ritten wint en het rittenschema een beetje gunstig is heb je wel kans tegen Sagan.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he. Als ze willen dat Sagan m niet wint moeten ze alle renners uit Slowakije geen punten meer geven voor de groene trui. Of iets in de geestAnders wint ie m met eender welke puntentelling nog wel. (Nouja, of alleen aankomsten bergop meetellen, dan wint een type Majka m ofzo
)
Kramer wint toch wel, tenzij je van het WK allround een WK sprint gaat maken. Maar de 3 km ipv de 5 km zou ik zelf juist wel interessant vinden.
Terecht, seizoen is nog lang en een WR rijd je hier toch niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Duidelijk met de handrem op gereden dus
Had makkelijk 12:50 kunnen zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Duidelijk met de handrem op gereden dus
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
#SparenVoorWKAfstandenEnWKAllround
Zou wat zijn als ze een nummer van Ricky ofzo zouden draaienquote:Op zondag 8 januari 2017 17:18 schreef Pino112 het volgende:
Die André Hazes-bende elke keerAlsof het de Arena is ofzo.
Wie is Ricky ?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze een nummer van Ricky ofzo zouden draaien
Een Bob de Jongetje. Mierengeneuk.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:26 schreef wimderon het volgende:
Blokhuijsen![]()
Dit is net zo duidelijk als die Oostenrijker die z'n transponder niet droeg.
Ik zou gewoon protest indienen.
Dat zou een bak zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou De Vries een protest moeten indienen. Bij DSQ Blokhuijsen gaat hij naar het WK Allround.
Wel jammer ja. Ik was vorige week bij het NK. Toen was de muziek gewoon prima en was er echt een leuke, niet carnavaleske, sfeer.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:32 schreef Stefanovich het volgende:
Die muziekze proberen wel heel erg een carnavalsfeer te forceren
moet nieuwquote:Op zondag 8 januari 2017 17:43 schreef Cattivo het volgende:
Wat een tering herrie hebben ze daar in het Thialf. Oude sfeer was zoveel beter dan dit.
5000m, neem ik aan.quote:
Ja!quote:
De 3000m V moet voor de 1500m Vquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Al met al een prima toernooi. Al zou het mooier zijn als bij alle toernooien de slotafstand op zondag wordt verreden. Nu duurde de zaterdag best wel lang.
Vrijdag
500m M Allround
500m V Allround
5000m M Allround
Zaterdag
1500m V Allround
1500m M Allround
500m V Sprint
500m M Sprint
1000m V Sprint
1000m M Sprint
3000m V Allround
Zondag
500m V Sprint
500m M Sprint
1000m V Sprint
1000m M Sprint
5000m V Allround
10000m M Allround
Toen waren er nog Noren die protesteerden.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja!
Sowieso heb ik me dit weekend goed met het schaatsen vermaakt.
Het rooster zou de volgende keer (2019?) aangepast kunnen worden. Alle beslissingen op de laatste dag.
Blokhuijsen is weer terug als allrounder en dat is mooi, maar iemand moet hem nu toch echt een flink pak rammel geven. Gisteren flirten met de rooie lijn, nu weer in de startlijn gaan staan. Voor iemand met zoveel ervaring en zoveel eerdere missertjes: onbegrijpelijk.
Die NL starter krijgt ongetwijfeld een douw. En terecht. Een official moet neutraal blijven.
Heel lang geleden hadden we Hennie Roos vaak als ISU hoofdscheidsrechter. Die diskwalificeerde gewoon Jan Bols, Harm Kuipers en Jos Valentijn op belangrijke toernooien (met bij Jan Bols de nodige bommeldingen als dank). Slappe chauvinistische hap tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |