Tsskquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Frank & MirellaWelke idioot zet dat er nou tussen?
Gekke troll
Welke van de 5 Mirella's is jouw favoriet?quote:
Geen idee. Ik weet wel dat Frank behoorlijk wat Mirella's versleten heeftquote:Op woensdag 1 februari 2017 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke van de 5 Mirella's is jouw favoriet?
De mijne Marjan.
Daarom heb ik er nu ook niet op gestemd terwijl o.a. ik het nummer opgevoerd heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, ben ik Warlock gewoon vergeten![]()
Is al een favoriet nummer van me vanaf toen het uitkwam. Och ja, laten we zeggen dat het toch niet zo kansrijk is in het grote geheel.
Maar toch![]()
Oeh, strategisch stemmenquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom heb ik er nu ook niet op gestemd terwijl o.a. ik het nummer opgevoerd heb.
Inderdaad, schaamteloos op die meuk stemmen terwijl je op bijvoorbeeld split enz kan stemmen is echt heel pijnlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat take my breath away gewoon niet in de Top2000?
Tering... wie zijn die stemmers toch?
Eigenlijk zouden hits die voortkomen uit manipulatie verboden moeten worden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, schaamteloos op die meuk stemmen terwijl je op bijvoorbeeld split enz kan stemmen is echt heel pijnlijk.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gelukkig komt er bij de Top 2000 geen manipulatie voor
Dat zou wat zijn zeg....quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gelukkig komt er bij de Top 2000 geen manipulatie voor
Haha, daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Manipulatie, aardig beest,
Je hebt een scherpe blik...
Hoeba Hoeba Hoeba Hop Hop Hopquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haha, daar zat ik ook al aan te denken
Dat krijgt nog wel een flink staartjequote:Op woensdag 1 februari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeba Hoeba Hoeba Hop Hop Hop
Behaalde de 6e plaats, dus dat stinkt behoorlijk...
Dennie was dan ook zelfs fout ná de oorlog...quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat krijgt nog wel een flink staartje
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:02 schreef D. het volgende:
16 lijstjes ontvangen inmiddels
35 nummers met 3 of meer stemmen, met 2 verrassende nummers op een gedeelde eerste plaats
Hoeveel nummers in totaal met stemmen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:02 schreef D. het volgende:
16 lijstjes ontvangen inmiddels
35 nummers met 3 of meer stemmen, met 2 verrassende nummers op een gedeelde eerste plaats
180quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hoeveel nummers in totaal met stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |