Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eh, het is toch ook gewoon heel erg vreemd dat Adrie meetekent aan het WK-parcours
maar weet al op voorhand dat Adrie zijn zoon zal bevoordelenquote:"Zelf heb ik het WK-parcours nog niet kunnen verkennen", zegt Albert. "En het is ook niet aan mij om uitspraken te doen over het parcours of dingen aan te passen."
Oké.quote:"Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Adrie een parcours zal uitstippelen in het voordeel van Mathieu", zegt Albert, zelf ploegleider van Wout van Aert.
Dat is ook lekker hoor wim!quote:
De langverwachte reuring is eindelijk daar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:38 schreef TheArt het volgende:
Reactie van Mathieu op dit:twitter:mathieuvdpoel twitterde op dinsdag 10-01-2017 om 12:42:07Toen Wout wereldkampioen werd in Hoogerheide op het rondje dat mijn vader had uitgezet, hoorde ik niemand! Altijd k... https://t.co/y64Q0At5p5 reageer retweet
[..]
En dan te bedenken dat Adrie niet eens het parcours bouwt in Luxemburg. Hij geeft advies. Wat best logisch is, aangezien ze daar in Luxemburg niet zo gek veel ervaring hebben met het organiseren van grote veldritten en Adrianus juist een expert is op dat gebied.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Adrie bouwt toch al jaren parcoursen? Waarom is het nu ineens een probleem?
VDP die van Valkenburg en Hoogerheide.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het lijkt me toch niet extreem complex om iemand te vinden die niet de vader is van een van de enige twee kanshebbers en toch een klein beetje verstand heeft van veldrit parcoursen tekenen. Of tekenen paps en mams van Aert en vdP alle veldritparcoursen?
Het is maar Adrie, hè. Niet meteen het grootste licht, die is in staat om suggesties te doen die Van Aert bevoordelen. Toch altijd leuk tijdens de cross, wanneer Renaat weer zo'n snuggere opmerking bij Adrie over Mathieu weet los te weken, die vrijwel elke keer door Mathieu wordt tegengesproken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het lijkt me toch niet extreem complex om iemand te vinden die niet de vader is van een van de enige twee kanshebbers en toch een klein beetje verstand heeft van veldrit parcoursen tekenen. Of tekenen paps en mams van Aert en vdP alle veldritparcoursen?
Vlak Adri van der Poel niet uit hé. Zegt hele verstandige dingen maar Mathieu is een beetje erg eigenwijs en doet het op zijn manier en dan krijg je wel eens tegengestelde meningen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is maar Adrie, hè. Niet meteen het grootste licht, die is in staat om suggesties te doen die Van Aert bevoordelen. Toch altijd leuk tijdens de cross, wanneer Renaat weer zo'n snuggere opmerking bij Adrie over Mathieu weet los te weken, die vrijwel elke keer door Mathieu wordt tegengesproken.
Daar gaat het niet om. Wellicht adviseert Adrie juist een koers in het nadeel van Mathieu om alle schijn te voorkomen. Door deze rel denk ik sowieso al dat het nadelig uitpakt voor Mathieu, aangezien de rel tussen hem en Albert gaat, oftewel Wout is de morele winnaar van dit moddergooien. Of Adrie adviseert onbewust in het voordeel van Mathieu. Of Adrie adviseert perfect neutraal. Weten wij (of Albert, for that matter) veel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is maar Adrie, hè. Niet meteen het grootste licht, die is in staat om suggesties te doen die Van Aert bevoordelen. Toch altijd leuk tijdens de cross, wanneer Renaat weer zo'n snuggere opmerking bij Adrie over Mathieu weet los te weken, die vrijwel elke keer door Mathieu wordt tegengesproken.
Tuurlijk, beetje amateuristisch en dom, maar het gaat inderdaad nergens over dus voor ons is het best grappig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Die schijn hoef je helemaal niet te voorkomen.
Wat is er nou helemaal aan de hand?
Helemaal niets, enkel leuk vermaak.
Je moet een minuut wachten en daarna op het kruisje midden op de advertentie klikken (niet op het kruisje rechtsboven dus)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:20 schreef KaEs het volgende:
Omdat een aantal wedstrijden achter de decoder zit bij Telenet wil ik de livestream via SEBN bekijken. Ik krijg de advertenties alleen niet uit het midden van de pagina. Iemand die dit probleem herkent en een oplossing heeft?
Virusscanner vindt de site ook niet zo prettig.
Dank je. Ik zal het bij de WB in Rome proberen al hoewel die ook gewoon op Sporza wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet een minuut wachten en daarna op het kruisje midden op de advertentie klikken (niet op het kruisje rechtsboven dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |