Die kans is vrij groot. Kravitz was ook Bowie fan.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verdenk Lenny Kravitz er nog steeds van dat ie met dit nummer in zijn hoofd liep toen 'ie Are you gonna go my way schreef
Het hele album Diamond Dogs heeft ie grotendeels zelf opgenomen. Waarvan het gros hier in Nederland. Dus inderdaad weinig poespasquote:Op zondag 8 januari 2017 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Deze periode van Bowie vind ik persoonlijk het beste.
Recht voor z'n raap, geen poespas qua productie, de melodie en de gedrevenheid doen het 'm...
Veel artiesten waren / zijn Bowie-fan. De man is een enorm icoon en voorbeeld geweest.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot. Kravitz was ook Bowie fan.
In de Wisseloord studios?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het hele album Diamond Dogs heeft ie grotendeels zelf opgenomen. Waarvan het gros hier in Nederland. Dus inderdaad weinig poespas
Nederhorst den Bergquote:Op zondag 8 januari 2017 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de Wisseloord studios?
Daar stonden de grote jongens destijds in de rij...
Avond Peace manquote:
Mja, hoop mensen die op de Bowie bandwagon zijn gesprongen, maar zich alleen met best ofs zijn gaan bezighouden.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had ik ook wel verwacht te horen tussen 25 december en 31 december, overigens.
Wat vroeg!quote:Op zondag 8 januari 2017 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, Lennon ligt in bed... ik kan ook rustig luisteren nu.
De vakantie is over.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont wilde nog wat nummers aan elkaar lullen tussendoor, maar tijdens het voorbereiden hield ik het al slecht droog
![]()
Heb jij helemaal geen vakantie gehad dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vakantie is over.
ik heb nog steeds geen vakantie... nog een weekje
voor mij ookquote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont wilde nog wat nummers aan elkaar lullen tussendoor, maar tijdens het voorbereiden hield ik het al slecht droog
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |