Wij komen hier dan ook niet voor een strandvakantie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anderen hebben dat met -26 met Rusland.
Wat vind je daar naar aan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kind zonder eerst in het huwelijk te treden
Mijn ouders hebben er zelfs drie zonder ooit getrouwd te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kind zonder eerst in het huwelijk te treden
Je kan ook die baby bij je ouders dumpen en gewoon lekker naar Thailand ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Antalya lijkt me ook niet fijn. Hoewel je daar wel 100x gefouilleerd wordt.
En toch lijken mij die resorts de ideale plek om toe te slaan.
Gewoon met je kind naar Center Parcs is al genoeg voor zo'n baby qua indrukken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ook die baby bij je ouders dumpen en gewoon lekker naar Thailand ofzo
Dat heeft mn zus ook al een aantal keer gedaan
Dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon met je kind naar Center Parcs is al genoeg voor zo'n baby qua indrukken.
Ik zou echt niet met een baby het vliegtuig in willen nee, is toch ongemakkelijk als hij/zij ineens begint te blêren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit.
Baby's zouden ook bij de honden in het vliegtuig moeten
Ze gaan sowieso allemaal blèren bij het dalen maar meestal de hele vluchtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet met een baby het vliegtuig in willen nee, is toch ongemakkelijk als hij/zij ineens begint te blêren.
Je kan die tripjes altijd nog maken als ze ouder zijn
Is ook zielig man.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso allemaal blèren bij het dalen maar meestal de hele vlucht
Je ziet wat er van komtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er zelfs drie zonder ooit getrouwd te zijn
1840 belde.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Persoonlijk begrijp ik seks voor het huwelijk al niet maar dit is echt kut voor een kind
Goeie goal wel. Veel spelers zouden ervoor kiezen om hem bij de eerste tutsj op doel te rossen.quote:
Ook doodeng.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is een vliegtuig ook. En daar stap je ook in.
Nee dat wordt 'm niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ook die baby bij je ouders dumpen en gewoon lekker naar Thailand ofzo
Dat heeft mn zus ook al een aantal keer gedaan
Idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeie goal wel. Veel spelers zouden ervoor kiezen om hem bij de eerste tutsj op doel te rossen.
Bedoel niet angst voor terrorisme in het vliegtuig. Heb vliegangst.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen. Over straat gaan zonder burka in Raqqa, dat is eng.
Aha. Dat is vervelend. Daar kan je een cursus voor volgen hé.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bedoel niet angst voor terrorisme in het vliegtuig. Heb vliegangst.
Attent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Morgen weer een uurtje op Poolse grond. Zal de mensen de groeten doen van Inso.
Anders hebben verschillende users in de SC nog wel wat kalmeringspillenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Dat is vervelend. Daar kan je een cursus voor volgen hé.
Klopt. Is wel duur.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Dat is vervelend. Daar kan je een cursus voor volgen hé.
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Anders hebben verschillende users in de SC nog wel wat kalmeringspillen
Je kunt ook met de trein of boot op vakantie. Al eens een cruise overwogen? Is ook leuk met de kleine en all Inclusive.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bedoel niet angst voor terrorisme in het vliegtuig. Heb vliegangst.
Nee lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt ook met de trein of boot op vakantie. Al eens een cruise overwogen? Is ook leuk met de kleine en all Inclusive.
Niks zo moois wanneer zo'n 737 de startbaan opdraait, bijna stil staat en dat dan die motoren gaan ronken en full power gaan. Wat een krachtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Is wel duur.
Het houdt me gelukkig nog net niet tegen om ook daadwerkelijk het vliegtuig in te stappen. Maar wel tranen laten bij opstijgen enzo.
Dikke beuk in je rug bij het gas geven, mwoahhhquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks zo moois wanneer zo'n 737 de startbaan opdraait, bijna stil staat en dat dan die motoren gaan ronken en full power gaan. Wat een kracht
Ik stuur wel wat pammetjes naar Twente jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Anders hebben verschillende users in de SC nog wel wat kalmeringspillen
Toen zei m'n vriend voor de grap dat de motoren in de fik stonden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks zo moois wanneer zo'n 737 de startbaan opdraait, bijna stil staat en dat dan die motoren gaan ronken en full power gaan. Wat een kracht
Op Knut kan ik altijd rekenen als het om drugs gaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat pammetjes naar Twente ja
Wat een baasquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toen zei m'n vriend voor de grap dat de motoren in de fik stonden.
Toen kon 'ie tandjes tuffen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toen zei m'n vriend voor de grap dat de motoren in de fik stonden.
Zo is t maar netquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op Knut kan ik altijd rekenen als het om drugs gaat.
Raakte helemaal in paniek. Zei die andere kerel naast me: Ach meid als we gaan, gaan we gezellig met z'n allen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen kon 'ie tandjes tuffen?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Raakte helemaal in paniek. Zei die andere kerel naast me: Ach meid als we gaan, gaan we gezellig met z'n allen.
Flikker
[..]
Raakte helemaal in paniek. Zei die andere kerel naast me: Ach meid als we gaan, gaan we gezellig met z'n allen.
Flikker
[..]
Flikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |