SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Je kan toch mooi naar een kroeg danquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik niet of ik moet naar buiten :/
Mallorca ken ik alleen van de andere kant: stappen, drinken, feesten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende: [..] Ik weet niet waar dit precies toe leidt maar ik neig vooralsnog naar een voorzichtige "OK".
Daar heb ik geen zin in vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch mooi naar een kroeg dan
Ik was er vorig jaar, Alcudia. Mooi plaatsje. Goed hotel. Ideaal voor als je met je kleine wil. De mijne wil dit jaar weer terug daar naartoequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mallorca ken ik alleen van de andere kant: stappen, drinken, feesten.
Jammer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in vandaag
Dit is echt mijn nachtmerrie vakantiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar, Alcudia. Mooi plaatsje. Goed hotel. Ideaal voor als je met je kleine wil. De mijne wil dit jaar weer terug daar naartoe
[ afbeelding ]
Nee, slechts één ander stel. Die toevallig een zoontje hadden die de leeftijd van mijn zoon had. Perfectquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is echt mijn nachtmerrie vakantie
Zeker hotel vol nederlanders?
Nice. Is ook tenminste niet zo lang vliegen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar, Alcudia. Mooi plaatsje. Goed hotel. Ideaal voor als je met je kleine wil. De mijne wil dit jaar weer terug daar naartoe
[ afbeelding ]
Condesa de la Bahiaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice. Is ook tenminste niet zo lang vliegen.![]()
Naam van hotel?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Voordeel is direct aan het strand. En de zee loopt aan deze kant van Mallorca ook heel geleidelijk af. Op 50 meter in het water sta je pas op 40/45cm diepte.
Das echt niet handig als je moet zeiken of in LRS geval de bruine boot van wal wilt duwenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Voordeel is direct aan het strand. En de zee loopt aan deze kant van Mallorca ook heel geleidelijk af. Op 50 meter in het water sta je pas op 40/45cm diepte.
Regen op zonvakantie. The horror.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen ik op Mallorca was regende ik het daar de hele tijd en zaten er alleen maar dikke Engelsen.
Was wel leuk om daar CL te kijken op groot scherm
Even 3 minuten vingers in de oren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat minder leuk als je die vadsige Engelsen in de kamer ernaast hoort neuken
We hebben maar één dag gezwommen toen het een middagje wat opklaardequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Regen op zonvakantie. The horror.
Welke maand ging je er heen? April ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben maar één dag gezwommen toen het een middagje wat opklaardeVerder verveelden we ons te pletter ja, flopvakantie wel.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
EN TOCH...
Zou Turkije echt perfect zijn met ons zoontje. Resort Delphin Imperial bijvoorbeeld. Luxer dan luxe, eerlijk waar. En zeer kindvriendelijk.
In 2007 op de dag dat Ajax toen op één doelpunt de titel verspeelde. Ging ik toen nog voor naar het internetcafé om de stand op te zoeken, mijn vader was voor AZ. We waren allebei meteen chagrijnig de rest van de vakantie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Welke maand ging je er heen? April ofzo?
Ik moest op de grond slapen want mijn zus lag op de bedbankquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus toen liet jij je bed ook even flink piepen midden in de nacht om ze terug te pakken?
Vreselijk dat Italiaanse voetbal, alleen door die stadions al een verschrikking om naar te kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Zit nu napoli sampdoria te kijken. Zit echt bijna niemand op de tribune.
De commentator is lyrisch over Mertens.
Zo werkt mijn hilarische matras grapje dus niet. Ik ben nu zo boos dat ik zelfs niet naar je zus vraagquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest op de grond slapen want mijn zus lag op de bedbank
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In 2007 op de dag dat Ajax toen op één doelpunt de titel verspeelde. Ging ik toen nog voor naar het internetcafé om de stand op te zoeken, mijn vader was voor AZ. We waren allebei meteen chagrijnig de rest van de vakantie.
Ik snap ook niet waar je bang voor bent. Die toeristische plekken daar is niks mis mee. Als het al onrustig is in Turkije is het Instanbul/Ankara/Syrische grens en Diyabakir.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
EN TOCH...
Zou Turkije echt perfect zijn met ons zoontje. Resort Delphin Imperial bijvoorbeeld. Luxer dan luxe, eerlijk waar. En zeer kindvriendelijk.
Pics van je zusquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest op de grond slapen want mijn zus lag op de bedbank
Daar heb je al genoeg naar gevraagd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo werkt mijn hilarische matras grapje dus niet. Ik ben nu zo boos dat ik zelfs niet naar je zus vraag
Anderen hebben dat met -26 met Rusland.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n vakantie lijkt me echt de hel ja.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je al genoeg naar gevraagd.
Die had ik toen niet eens mee volgens mijquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja toen waren de mobieltjes nog niet zo luxe.
Ik ga er ook zeker weten nooit naartoe. Word er helemaal eng vanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je wel zo stom doen. Je bent er vast nog nooit geweest.
Dat zit in de familie hè.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ze ziet er wel oprecht goed uit maar dat geheel terzijde
Heb jij zn zus gezien?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ze ziet er wel oprecht goed uit maar dat geheel terzijde
Nee, JR-Style heeft een tekening gemaakt van z'n zus.quote:
Ja, maar nadat ze er nog 3 katten bijnam heb ik haar verloving en latere huwelijk toch maar gerespecteerdquote:
Ik had er eentje waar wel internet op zat, maar dat mocht ik echt niet per ongeluk openenquote:
Antalya lijkt me ook niet fijn. Hoewel je daar wel 100x gefouilleerd wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar je bang voor bent. Die toeristische plekken daar is niks mis mee. Als het al onrustig is in Turkije is het Instanbul/Ankara/Syrische grens en Diyabakir.
SOWquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, JR-Style heeft een tekening gemaakt van z'n zus.
Ze is trouwens wel dronken en heeft obesitas.
Godverdomme ben ik blijkbaar nooit uitgenodigd op haar bruiloftquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar nadat ze er nog 3 katten bijnam heb ik haar verloving en latere huwelijk toch maar gerespecteerd
Ja. Maar dat is een vliegtuig ook. En daar stap je ook in.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Antalya lijkt me ook niet fijn. Hoewel je daar wel 100x gefouilleerd wordt.
En toch lijken mij die resorts de ideale plek om toe te slaan.
Een kind zonder eerst in het huwelijk te tredenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme ben ik blijkbaar nooit uitgenodigd op haar bruiloftweet ik weer waar ik sta...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |