SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
Niet? Voel me anders uitstekend.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? Van 23:00 tot nu slapen kan niet goed zijn.
Waarom niet? Feest der herkenning. Kracht van herhaling.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom steeds negersex in de TT? Autistisch trekje?
Wie?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tot wanneer heeft Befbekje een ban?
Ik vraag het maar. Wat is het grote idee erachter?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom niet? Feest der herkenning. Kracht van herhaling.
Wow, door Lans zijn post keek ik ook eens in de klb school. Waarom post jij daar invredesnaamquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd.
Een bedankje speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom niet? Feest der herkenning. Kracht van herhaling.
Postcount opkrikken hèquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow, door Lans zijn post keek ik ook eens in de klb school. Waarom post jij daar invredesnaam
Waarom zou er een idee achter moeten zitten?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag het maar. Wat is het grote idee erachter?
Ontzettend fijn om te horen en dat maakt de pijn die Danny zijn oordeel deed iets dragelijker.quote:
Apprecieer ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een bedankje speciaal voor jou.
ahquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom zou er een idee achter moeten zitten?
jumboquote:
Ik ben al twee keer afgewezen en heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat ze achter de schermen druk aan het discussieren zijn of optie 3 wel door de beugel kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontzettend fijn om te horen en dat maakt de pijn die Danny zijn oordeel deed iets dragelijker.
Ik zal nooit GGMM zijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:52 schreef Kingflopland het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer afgewezen en heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat ze achter de schermen druk aan het discussieren zijn of optie 3 wel door de beugel kan.
Fok
Wat is optie 3?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer afgewezen en heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat ze achter de schermen druk aan het discussieren zijn of optie 3 wel door de beugel kan.
Fok
welke namen mochten niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Fok
Kingflopland -> crewbashquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kingflopland -> crewbash
Callie -> bezet
4045 -> nog onbekend
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kingflopland -> crewbash
Callie -> bezet
4045 -> nog onbekend