Zeg dan wat die is dan voeg ik 'm toe.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onze highscore wordt ook al uit de OP weggelatenEENZIJDIGE BERICHTGEVING
Er is maar 1 highscorequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onze highscore wordt ook al uit de OP weggelatenEENZIJDIGE BERICHTGEVING
Ja ik weet niet wat die is en heb ook geen zin om 7 topics terug te scrollen, lolquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeg dan wat die is dan voeg ik 'm toe.
-25quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat die is en heb ook geen zin om 7 topics terug te scrollen, lol
Jij hebt helemaal geen vinkjequote:
quote:
Seksquote:
Ik wilde ze nog even enthousiast maken.quote:
0quote:
-2quote:
tis hier al onder de -5 geweestquote:
-11quote:
quote:
quote:
-15 moet nogquote:
-18quote:
-24quote:
-29quote:
-32quote:
-52quote:
is dat -53?quote:
-57quote:
he he, jojoortje snapte het nietquote:
die heeft geen 0 gezegd dus mochten we verder. Alleen bij een 0 is het een stopquote:
Natte kat heeft ook niet geteld.. dus daar hield het opquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heeft geen 0 gezegd dus mochten we verder. Alleen bij een 0 is het een stop
Dan geldt dat ook andersom hè.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heeft geen 0 gezegd dus mochten we verder. Alleen bij een 0 is het een stop
uiteraard, de regel in de OP stelt dat een crew of niet crew 0 of NUL of nul of Nul of iets gelijks moet zeggen om de ketting te brekenquote:
welke 0 was niet duidelijk?quote:
quote:
Is dit nu een verkapte crewbash?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:53 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Sorry. Zoveel nullen duizelde me een beetje
Nee, dan had ik eerder iets over negatievelingen gezegdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:55 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Is dit nu een verkapte crewbash?![]()
Nul.
ach een nulletje meer of minderquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:56 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Nee, dan had ik eerder iets over negatievelingen gezegd
Ik volgde Nizno, moest stiekem -54 zijn zelfsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:59 schreef Arcee het volgende:
Nattekat volgde zichzelf op met -54, lijkt me niet helemaal in de haak.
1
quote:
ik wel . 0.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb nog nooit zoveel blauw gezien in een topic1
Ik ben de uitvinder van dit spelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |