zo'n hottie is massa ook weer nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hij mag haar volblaffen?
Nice, respect dat hij dat voor elkaar heeft gekregen
Masha hoeft zich nooit zorgen maken dat foefje ooit vreemd zal gaan😉quote:
dat wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu toch wel in Nederland?
wat is mijn scorequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:45 schreef zeer het volgende:
massa scoort een 3,2 op de schaal 0 tot sof
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hier ligt niets meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja stomme sneeuw
niet dat ik buiten kom
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]Ahwww doe hem een knuffle van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Is dat jouw joekel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
[..]Hoezo heet hij Pluto. Lijkt meer op die hond van Kuifje. Bobby geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plutogod.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo heet hij Pluto. Lijkt meer op die hond van Kuifje. Bobby geloof ik
zal ik doenquote:
ja hondje van ons thuisquote:
[..]Das meer een bobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |