Meestal wel goed voor een rondje 40+.quote:
Nog niet echt in vorm na lange tijd ziek geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:35 schreef Max23 het volgende:
Ik had er nou niet heel veel beter verwacht.
Hoogstens 38,4-38,5 of zo
Echt he, de onnozelheidquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:36 schreef franklop het volgende:
Van Dijk mag best wel gewoon weg als commentator.
Wat heb je tegen Ter Mors?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Haha Ter Mors. Hopelijk wint iemand anders.
Wat mij betreft één van de grootste klepzeikers van de laatste decennia.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:36 schreef franklop het volgende:
Van Dijk mag best wel gewoon weg als commentator.
Hard trainen is vaak ook vooral dom trainen. Als ze nu écht overtraind is dan mag ze vrezen voor de Olympische spelen, al denk ik dat ze gewoon te vroeg weer met wedstrijden is begonnen en wat basis mist door haar ziektes.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:37 schreef Toby56 het volgende:
Tot nu toe valt Ter Mors het hele seizoen tegen.
In shorttrack en op langebaan.
Overreached again?
Ik mag het niet hopen, maar ze heeft al jarenlang het imago dat ze in de trainingen grenzeloos tekeer kan gaan.
Alles. Hoe ze praat, eruit ziet, Nederlands typt, en vooral dat ze meteen zei dat ze liever shorttrackmedaille heeft dan een gouden schaatsplak.quote:
Nee, iemand die eerlijk is kunnen we niet gebruiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles. Hoe ze praat, eruit ziet, Nederlands typt, en vooral dat ze meteen zei dat ze liever shorttrackmedaille heeft dan een gouden schaatsplak.
Echt wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als je daarmee lesbisch bedoelt: klopt niet.
Het klopt niet, en zelfs al klopte het wel... wat dan nog?quote:
Ze stond laatst in het sport/schaatsblad Bislet(van de schaatsbaan in Noorwegen), sinds iemand hier een paar weken terug die 'grap' heeft gemaakt kan ik niet meer normaal aan Bi-slet denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het klopt niet, en zelfs al klopte het wel... wat dan nog?
Wüst is bi.
Nou en?
Ik vind het gewoon raar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het klopt niet, en zelfs al klopte het wel... wat dan nog?
Wüst is bi.
Nou en?
Zeker.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze stond laatst in het sport/schaatsblad Bislet(van de schaatsbaan in Noorwegen), sinds iemand hier een paar weken terug die 'grap' heeft gemaakt kan ik niet meer normaal aan Bi-slet denken
Hemels wit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker.
Die 'verwarring' heb ik vaker gehoord.
Bislett was wel een grandioos mooie baan, met prachtig natuurijs en helwitte sneeuwranden.
Ik vind dat-ie zich kranig houdt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met alle bejaarden die dit allemaal proberen te volgen. Zoals Herbert.
'Gelukkig' ja, echt weer zo'n klaphark die alleen bij de NOS terecht kan komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind dat-ie zich kranig houdt.
'Gelukkig' doet Van DIjk ook het nodige werk.
Lekker op de bank alle tussentijden meeschrijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met alle bejaarden die dit allemaal proberen te volgen. Zoals Herbert.
Dat kan Koen Verweij ook hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:53 schreef Remzz het volgende:
Als Kramer 1:46, 6:15 en 13:00 schaatst maakt het niets uit wat hij zo op de 500 meter doet.
Alleen Herbert weet nog niet dat de laatste meeschrijver al 20 jaar geleden is overleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker op de bank alle tussentijden meeschrijven.
bij de 8e afstand hebben ze het doorquote:
wel verwarrend inderdaad. Misschien maar meter van maken en dan welk geslacht het isquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu is het alleen de vraag waar die "m" voor staat.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen Herbert weet nog niet dat de laatste meeschrijver al 20 jaar geleden is overleden.
Sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze stond laatst in het sport/schaatsblad Bislet(van de schaatsbaan in Noorwegen), sinds iemand hier een paar weken terug die 'grap' heeft gemaakt kan ik niet meer normaal aan Bi-slet denken
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef Remzz het volgende:
Rijd Niedzwietski mee? Die altijd de 500 meter wint en dan de 10 km moet rijden?
Yep, rit 7.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef Remzz het volgende:
Rijd Niedzwietski mee? Die altijd de 500 meter wint en dan de 10 km moet rijden?
Helaas...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:12 schreef komrad het volgende:
kijken of Pedersen het nog een beetje spannend kan maken voor plaats 2 en 3
Ja, er zijn maar zoveel 500 meters die een mens achter elkaar aankan. Daar zitten we nu wel overheen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:15 schreef MiLalaa het volgende:
het kakt wat in he?![]()
ik verlies m'n kijk-concentratie nu echt
ja hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:16 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja, er zijn maar zoveel 500 meters die een mens achter elkaar aankan. Daar zitten we nu wel overheen.
Oh man, de rit Hänggi-Nagy wordt puur genot.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:17 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja haha![]()
tijd om geestelijk te gaan voorbereiden op de 5k
hebben ze daar wel wat extra tijd voor gerekend. Ritje minder tussen de dweilpauzes enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:18 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Oh man, de rit Hänggi-Nagy wordt puur genot.
Beter zetten ze er een spuit in.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
BlokgodSverre 'elk weekend steeds dichterbij' Lunde Pedersen
Beter zetten ze de schop in Noorse schaatsen
Aan die reclame voor De Oorlogskranten te zien zijn er nog een paar in leven..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen Herbert weet nog niet dat de laatste meeschrijver al 20 jaar geleden is overleden.
Ja, waar zijn de reclames voor trapliften en scootmobielen, eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Aan die reclame voor De Oorlogskranten te zien zijn er nog een paar in leven..
Dat was weer typisch zo'n Maalderinkinterview... Bert heeft een conclusie getrokken en blijft minutenlang proberen om die bij een sporter in de mond te leggen.quote:
Maar mooi dat het Maalderink niet luktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat was weer typisch zo'n Maalderinkinterview... Bert heeft een conclusie getrokken en blijft minutenlang proberen om die bij een sporter in de mond te leggen.
bel anders met de Noorse arts bij het Langlaufen. Die heeft wel wat anti astma medicijnen en lippenbalsems op voorraadquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze nog wat info inwinnen bij de Russen
Er heeft zojuist een Noor gewonnen andersquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
BlokgodSverre 'elk weekend steeds dichterbij' Lunde Pedersen
Beter zetten ze de schop in Noorse schaatsen
Sprinten kunnen ze nog redelijk, met nadruk op redelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er heeft zojuist een Noor gewonnen anders.
Nederlanders gebruiken gelukkig geen dopingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want die hadden een gouden programma in Sochi?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hoorde Erben en Dione op de achtergrond even pratenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Vrouwen in beeld zonder geluid. Wat is dar op tegen?
Het wordt wel (deels) uitgezonden door R-Sport en de NRK. RAI en ARD doen volgens mij een samenvatting.quote:
Finse tv is er ook werd gisteren enthousiast gemeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Het wordt wel (deels) uitgezonden door R-Sport en de NRK. RAI en ARD doen volgens mij een samenvatting.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Nederlanders die in het buitenland wonen
Het was in elk geval geen comic sans.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:36 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wow, die stagiair die dit filmpje heeft gemaakt mogen ze van mij meteen ontslaan.
En Antoinette de Jong die doet alsof ze die 6 seconden makkelijk houd tegen Sablikovaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:39 schreef Montov het volgende:
Maalderink met de voorspelling dat Sablikova niet tweede wordt...
Hebben die hun jaarlijkse bedrijfsuitje hier?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Finse tv is er ook werd gisteren enthousiast gemeld.
Poolse en Tsjechische tv zenden het in ieder geval ook uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Finse tv is er ook werd gisteren enthousiast gemeld.
Hoeren en snoeren in Heerenveen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hebben die hun jaarlijkse bedrijfsuitje hier?
Voor Nederlanders gaat de beste naar het WK Allround (indien top 6). En de tweede NL'er ook als die bij de top 3 zit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:41 schreef Max23 het volgende:
Hoe zat het ook alweer voor de plaatsing van het WK?
Voldeed een bepaalde positie daarvoor ook niet?
Ahja dat was hetquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor Nederlanders gaat de beste naar het WK Allround (indien top 6). En de tweede NL'er ook als die bij de top 3 zit.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:46 schreef wimderon het volgende:
Pechstein heeft vanmorgen nog 2 liter bloed afgetapt waarschijnlijk.
De vraag is dan vooral bij wie het erin ging.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:46 schreef wimderon het volgende:
Pechstein heeft vanmorgen nog 2 liter bloed afgetapt waarschijnlijk.
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe zit het dan met het aantal startplekken per land? Is de laatste wereldbekerwedstrijd, net als vorig jaar, daarvoor het selectiemoment?
Hopelijk nemen ze het deze keer wel serieus. Dat ging vorig jaar behoorlijk mis.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja.
Nederland heeft wel al 2 startplekken, maar moet wel 3 schaatsers hebben bij de top 24 bij die wedstrijd voor de derde startplek.
Die Czerwonka rijdt ook een heel raar schema. 33.6-34.8-34.6-35.2-34.2-35.1 en nu al in de 36'ers.quote:
Maar 5 seconden boven haar PRquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hop, van 33.6 naar 34.8. Lekker bezig, Czerwonka.
Het niveau in de breedte op de langere afstanden lijkt de afgelopen 5-10 jaar alleen maar minder te zijn gewordenquote:
5/10 jaar terug was het in Nederland ook dramatisch, daar is juist wel verandering in komen. Ik denk dat 5 Nederlandse vrouwen hier zo onder de 7:10 zouden kunnen schaatsenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het niveau in de breedte op de langere afstanden lijkt de afgelopen 5-10 jaar alleen maar minder te zijn gewordenEn dat heeft op de allround-toernooien ook een desastreus effect.
Ja, misschien hebben ze per ongeluk het verschil met Nauta genomen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:18 schreef Remzz het volgende:
Houd Sablikova niet veel meer over dan 1 seconde?
Een seconde of 4 idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:18 schreef Remzz het volgende:
Houd Sablikova niet veel meer over dan 1 seconde?
Ja, ben niet echt een Wustfan, maar wel goed dat er nog wat van maakte op de 5km.quote:
Ze rijdt een stuk beter toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:46 schreef Max23 het volgende:
De NOS altijd met dat naar Italië gaan van Leenstra is zo goed geweest.
Zoveel is er toch niet veranderd, qua prestaties??
Is dat zo?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, topfavoriet nu...ik zie Ter Mors niet zomaar 1:14 hoog rijden.
Dit is eng.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie Ter Mors niet zomaar een hoge 1:14 rijden.
Het was nog enger als er geen 13 seconden tussen zatquote:
Ja, had laag getypt, maar ik bedoelde hoog.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het was nog enger als er geen 13 seconden tussen zaten er geen ninja edit was.
Moah, ik vind het wel handig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:10 schreef MiLalaa het volgende:
die irritante vergelijking met de nr. 1 rechts in beeld moet nou eens weg. Ik ben veel te lang aan het puzzelen wat het betekent.. en dan zijn ze alweer gefinisht
ik snap er niks vanquote:
Het zijn gewoon de liveverschillen in het klassementquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik snap er niks vandie plussen en minnen. Ik kijk liever naar de snelheden. En gewoon de reguliere vergelijkingstijden kan ik al genoeg mee
Net zoals Marja Visquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:11 schreef Toby56 het volgende:
Bøkko kan wel een touwtje om haar middel gebruiken.
Virtuele verschillen in het klassement.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik snap er niks vandie plussen en minnen. Ik kijk liever naar de snelheden. En gewoon de reguliere vergelijkingstijden kan ik al genoeg mee
En de NOS schakelt direct naar eigen beelden zodat we dat ook missen. Walgelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:13 schreef DeeBee het volgende:
Hege ritst het pak nog maar wat open om nog iets te redden na deze wanprestatie...
zal best, maar het gaat er bij mij niet meer in. Te nieuw.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Virtuele verschillen in het klassement.
Allemaal afgekeken van de Americano-sporten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zal best, maar het gaat er bij mij niet meer in. Te nieuw.![]()
![]()
Ik zie toch de snelheden, en de rondetijden met de verschillen. Dat hoef ik niet halverwege 1 ronde ook nog eens te zien. Elke 400m en bij de finish is genoeg.
Veel te veel informatie voor me.
Ik weet nog goed, het was vrijdag 10 mei....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
"Lees over de Tweede Wereldoorlog alsof u erbij was"
Ja, pakweg de helft van het publiek dat nu kijkt was er ook bij.
Pakweg de helft...ik denk zo'n 40-45% ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
"Lees over de Tweede Wereldoorlog alsof u erbij was"
Ja, pakweg de helft van het publiek dat nu kijkt was er ook bij.
Een nieuw vrijertje.quote:
maar geen oud-schaatsfiguur ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:33 schreef Toby56 het volgende:
Een nieuw vrijertje.
Vandaag naam opzoeken en noteren, morgen inwisselen voor een ander.
Nee, deze gozer werkt bij de NOS en was producer van Jineks Back in the USA serie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar geen oud-schaatsfiguur ofzo?
* roddels *
Dan moest zijn broer zeker alleen trainenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:37 schreef MiLalaa het volgende:
wisten jullie dat Denny Ihle een knieblessure heeft gehad ?
Werkelijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moest zijn broer zeker alleen trainen
Ja en daardoor kon hij het niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moest zijn broer zeker alleen trainen
Golovatsiuk is 19 jaar en ging in één seizoen van 37.laag naar 35.54. Dus ja, op zich wel een talent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Zijn er nou daadwerkelijk een hoop Europese talenten uit obscure landen bijgekomen of zien we ze alleen omdat er een keer een EK Sprint is?
Hij is in Thialf en past zich netjes aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die Tsjech gaf drie zoenen aan Sablikova. Ik dacht dat alleen Nederlanders dat deden?
Ah, de Kulizhnikov-groeicurve, leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:41 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Golovatsiuk is 19 jaar en ging in één seizoen van 37.laag naar 35.54. Dus ja, op zich wel een talent.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij is in Thialf en past zich netjes aan.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:41 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Golovatsiuk is 19 jaar en ging in één seizoen van 37.laag naar 35.54. Dus ja, op zich wel een talent.
Heeft ook legendarische races gereden, zoals die 1:07.00. Jammer dat ie zo wisselvallig wasquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:41 schreef Toby56 het volgende:
Ik zal Pekka wel missen als-ie stopt.
Vind zijn hardloopstijl wel leuk om te zien.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, de Kulizhnikov-groeicurve, leuk.
Ja, hij was soms te sterk voor z'n eigen lijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ook legendarische races gereden, zoals die 1:07.00. Jammer dat ie zo wisselvallig was
Ja, dat vond Frank Snoeks ook.quote:
Precies. Hij is een beetje de Peter Sagan van het schaatsen. Min de prestaties.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dat vond Frank Snoeks ook.
Ikzelf vind het wel een lollige kerel.
Wij Nederlanders zijn meer van de grote progressie rond je 25e of later.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, de Kulizhnikov-groeicurve, leuk.
Uiteraard. Cees-Rein zorgt voor het professionalisme in de ploeg richting de Spelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn meer van de grote progressie rond je 25e of later.
Die rijden gewoon op hun niveauquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:56 schreef hhh38 het volgende:
Pfff, buitenlanders zijn nog hardere chokers dan Nuis
Ihle was altijd al een choker.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:56 schreef hhh38 het volgende:
Pfff, buitenlanders zijn nog hardere chokers dan Nuis
Gouden randje voor zijn broer ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:59 schreef MiLalaa het volgende:
Ihle mag z'n broer wel dankbaar zijn voor brons
Een allround sprinter.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:02 schreef Montov het volgende:
Verbij zonder ritoverwinning kampioen. Op z'n Ritsma's.
Natuurlijk, het is schaatsen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:59 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Had je dat serieus verwacht?
en de 5km dames en 10km heren, daar zijn nog maar 2 startplekken beschikbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:04 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Volgend jaar weer. Dan sweepen 'we' alles, behalve de 500 vrouwen.
Willen wij meer of minder polonaise?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:11 schreef MiLalaa het volgende:
rustige mensen zijn volgens Dioon, Stekelenburg, NOS etc liever verboden. Dit gedrag moet tot op de bodem worden geanalyseerd! We moeten allemaal achterlijk gaan doen
Appels en peren ja. Dit is bewust verneuken van de wedstrijd en sporters benadelen die na die break komen, niet overmacht zoals die andere voorbeelden...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:17 schreef MiLalaa het volgende:
dus omdat er tijdens een OS heel misschien wel eens een zamboni kapot kan gaan, is deze presentation break goed om te oefenen?yeah Mark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |