Meestal wel goed voor een rondje 40+.quote:
Nog niet echt in vorm na lange tijd ziek geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:35 schreef Max23 het volgende:
Ik had er nou niet heel veel beter verwacht.
Hoogstens 38,4-38,5 of zo
Echt he, de onnozelheidquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:36 schreef franklop het volgende:
Van Dijk mag best wel gewoon weg als commentator.
Wat heb je tegen Ter Mors?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Haha Ter Mors. Hopelijk wint iemand anders.
Wat mij betreft één van de grootste klepzeikers van de laatste decennia.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:36 schreef franklop het volgende:
Van Dijk mag best wel gewoon weg als commentator.
Hard trainen is vaak ook vooral dom trainen. Als ze nu écht overtraind is dan mag ze vrezen voor de Olympische spelen, al denk ik dat ze gewoon te vroeg weer met wedstrijden is begonnen en wat basis mist door haar ziektes.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:37 schreef Toby56 het volgende:
Tot nu toe valt Ter Mors het hele seizoen tegen.
In shorttrack en op langebaan.
Overreached again?
Ik mag het niet hopen, maar ze heeft al jarenlang het imago dat ze in de trainingen grenzeloos tekeer kan gaan.
Alles. Hoe ze praat, eruit ziet, Nederlands typt, en vooral dat ze meteen zei dat ze liever shorttrackmedaille heeft dan een gouden schaatsplak.quote:
Nee, iemand die eerlijk is kunnen we niet gebruiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles. Hoe ze praat, eruit ziet, Nederlands typt, en vooral dat ze meteen zei dat ze liever shorttrackmedaille heeft dan een gouden schaatsplak.
Echt wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als je daarmee lesbisch bedoelt: klopt niet.
Het klopt niet, en zelfs al klopte het wel... wat dan nog?quote:
Ze stond laatst in het sport/schaatsblad Bislet(van de schaatsbaan in Noorwegen), sinds iemand hier een paar weken terug die 'grap' heeft gemaakt kan ik niet meer normaal aan Bi-slet denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het klopt niet, en zelfs al klopte het wel... wat dan nog?
Wüst is bi.
Nou en?
Ik vind het gewoon raar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het klopt niet, en zelfs al klopte het wel... wat dan nog?
Wüst is bi.
Nou en?
Zeker.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze stond laatst in het sport/schaatsblad Bislet(van de schaatsbaan in Noorwegen), sinds iemand hier een paar weken terug die 'grap' heeft gemaakt kan ik niet meer normaal aan Bi-slet denken
Hemels wit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker.
Die 'verwarring' heb ik vaker gehoord.
Bislett was wel een grandioos mooie baan, met prachtig natuurijs en helwitte sneeuwranden.
Ik vind dat-ie zich kranig houdt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met alle bejaarden die dit allemaal proberen te volgen. Zoals Herbert.
'Gelukkig' ja, echt weer zo'n klaphark die alleen bij de NOS terecht kan komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind dat-ie zich kranig houdt.
'Gelukkig' doet Van DIjk ook het nodige werk.
Lekker op de bank alle tussentijden meeschrijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met alle bejaarden die dit allemaal proberen te volgen. Zoals Herbert.
Dat kan Koen Verweij ook hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:53 schreef Remzz het volgende:
Als Kramer 1:46, 6:15 en 13:00 schaatst maakt het niets uit wat hij zo op de 500 meter doet.
Alleen Herbert weet nog niet dat de laatste meeschrijver al 20 jaar geleden is overleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker op de bank alle tussentijden meeschrijven.
bij de 8e afstand hebben ze het doorquote:
wel verwarrend inderdaad. Misschien maar meter van maken en dan welk geslacht het isquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu is het alleen de vraag waar die "m" voor staat.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen Herbert weet nog niet dat de laatste meeschrijver al 20 jaar geleden is overleden.
Sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze stond laatst in het sport/schaatsblad Bislet(van de schaatsbaan in Noorwegen), sinds iemand hier een paar weken terug die 'grap' heeft gemaakt kan ik niet meer normaal aan Bi-slet denken
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef Remzz het volgende:
Rijd Niedzwietski mee? Die altijd de 500 meter wint en dan de 10 km moet rijden?
Yep, rit 7.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:05 schreef Remzz het volgende:
Rijd Niedzwietski mee? Die altijd de 500 meter wint en dan de 10 km moet rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |