als je nou 200 liter had gemaakt, had je jezelf erin kunnen verdrinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:22 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik wou dus zeggen; Nee, want ben net 10 liter snert aan het maken. Beetje zonde anders.
Die soep is zo stevig, daar verdrink je niet zomaar in.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als je nou 200 liter had gemaakt, had je jezelf erin kunnen verdrinken
Een beetje als d4v1ds moeder dus, zo'n dikke substantie tussen vloeibaar en vastquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die soep is zo stevig, daar verdrink je niet zomaar in.
Oke. Mijn saucijzenbroodje komt weer omhoog.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een beetje als d4v1ds moeder dus, zo'n dikke substantie tussen vloeibaar en vast
Was dat je ontbijt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Mijn saucijzenbroodje komt weer omhoog.
Mijn 'saucijs' ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Mijn saucijzenbroodje komt weer omhoog.
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ontbijt was frikandelbroodje met red bull?
Nou ok dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vul je nog wel even de Lakeside-voorspelling in?
Drop je IBAN eensquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:18 schreef timmmmm het volgende:
geen geld voor pizza, het levenn zit niet mee
Nee joh gek, ik haal zo gewoon wat te eten uit de vriezer joh. Ik hou niet van liefdadigheidquote:
Ik was van de zomer bij mijn moeder, die woont ook in Roosendaal, en ze waren al in de war dat ze hem naar een ander adres moesten bezorgen. Geen grap dit, de bezorger maakte er gewoon een opmerking overquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:29 schreef Fokker89 het volgende:
Als je een pizza bij timmmm wil laten bezorgen, gewoon bestellen bij de dominos in Roosendaal, dan weten ze zelf wel waar die heen moet.
Goed, die ene keer dan, ze hebben het ook vreselijk druk voor een ''stad'' als Emmeloord.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:31 schreef timmmmm het volgende:
Hoe bevalt jouw kersverse dominosfiliaal?
Vreemd verhaal, leuke moeder ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:34 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Celstraf geëist voor seks met meisje (13)
Er gaan geruchten dat dit geen 13-jarig meisje was maar gewoon een zekere YNG-mod die eruit ziet als een 13-jarig meisje
Nou ja, die zijn ook helemaal niet goed, dus hele slechte concurrentie. Hier in Roosendaal hebben we Il Fornaretto, dat is echt een hele goede pizzeria en die bezorgt ook naast het restaurant. Die doet het hartstikke goed, ondanks de Domino's en de NY Pizza.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goed, die ene keer dan, ze hebben het ook vreselijk druk voor een ''stad'' als Emmeloord.
Ergens wel lullig voor die paar lokale bezorgItalianen.
Okequote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik haal zo gewoon wat te eten uit de vriezer joh. Ik hou niet van liefdadigheid
Hier kan je met d4v1ds moeder wel goed over praten denk ik, die heeft ook altijd zin in een goed gevulde zakquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:06 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nu zin in een zakje kip van de poelier.
Hopelijk verstik je je in je pizza.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier kan je met d4v1ds moeder wel goed over praten denk ik, die heeft ook altijd zin in een goed gevulde zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |