http://www.hvzeeland.nl/n(...)utm_campaign=tag-rijquote:MIDDELBURG - Voor het hebben van seks met een dertienjarig meisje is donderdag op de zitting van de rechtbank in Middelburg tegen de 22-jarige F. E. uit de gemeente Hulst een celstraf van een jaar waarvan vier maanden voorwaardelijk geëist.
E. leerde het meisje kennen tijdens een feestje in haar ouderlijke woning. Het klikte tussen de twee, het meisje flirtte wat met E. en zei dat ze zeventien jaar was. Gezien haar uiterlijk en de manier waarop ze zich kleedde was er voor E. geen enkele reden om daaraan te twijfelen, zo zei hij. Overigens vond hij het wel erg vreemd dat iedereen zag wat er tussen hem en het meisje aan de hand was en niemand iets zei in de geest van 'pas op joh, ze is nog maar net dertien!'
Tijdens die avond, waar ook haar moeder aanwezig was, werd er wat gedronken en geblowed. E. en het meisje sliepen samen op de bank in de woonkamer, de moeder wenste het stel veel plezier en ging zelf ook naar bed. De volgende ochtend hadden E. en het meisje seksuele gemeenschap en werd ze prompt zwanger.
Toen E. er later van hoorde dat ze pas dertien was verbrak hij de relatie. Zeer tegen de wens van de moeder en het meisje - die absoluut geen aangifte tegen E. wilden doen - werd het gebeuren door Intervens bij de politie aangekaart en werd E. door justitie vervolgd. Uitspraak in deze zaak is over twee weken.
Dat is de eis, nog niet de veroordeling. De rechter zal als het goed is de wet toepassen en daarin staat dat seks met minderjarigen strafbaar is, ook als het vrijwillig was. Dat moeder het achteraf niet erg vond doet er niet zoveel toe. Als ze vooraf wist dat het ging gebeuren en het heeft toegestaan dan is ze zelf wellicht ook strafbaar.quote:
Je hebt haar gezien? Ik zou even wachten met Gilf roepen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:45 schreef hoechst het volgende:
Wauw!!
dan is ze waarschijnlijk de jongste Gilf!!!!
Uit de reactiesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:49 schreef hoechst het volgende:
http://www.hvzeeland.nl/n(...)3/?pagina=2#reacties
De 2e pagina van de reacties.
leeftijd van de moeder.
of dit betrouwbaar is is een 2e.
quote:Abnormaal dat de moeder dit goedkeurde, netalsof ze er op hoopte. Zelf is de moeder ook de schoonste niet en raakte op der 15e zwanger, dat ze dit dan haar kind laat overkomen terwijl ze zelf niet voor der 4 kinderen kan zorgen zegt meer dan genoeg denk ik.
Als hij wel had geweten hoe oud de moeder was, heb je gelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe oud is die moeder? Ah 27. Dan is het ook niet geloofwaardig dat het kind zei dat ze 17 was en de man dat geloofde.
Mogelijk voelt het meisje op deze manier ook straf, dat is mooi.
Ik zie daar nergens de leeftijd van de moeder, alleen dat ze op haar 15de al zwanger raakte en 4 kinderen heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:49 schreef hoechst het volgende:
http://www.hvzeeland.nl/n(...)3/?pagina=2#reacties
De 2e pagina van de reacties.
leeftijd van de moeder.
of dit betrouwbaar is is een 2e.
Ja want kinderen uit een verneukte thuissituatie verdienen straf! Ook als ze niks fout hebben gedaan!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe oud is die moeder? Ah 27. Dan is het ook niet geloofwaardig dat het kind zei dat ze 17 was en de man dat geloofde.
Mogelijk voelt het meisje op deze manier ook straf, dat is mooi.
Vind jij dat dit gedrag beloond moet worden dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja want kinderen uit een verneukte thuissituatie verdienen straf! Ook als ze niks fout hebben gedaan!
Je hebt gelezen dat mommy dearest de toertelduifje veel plezier op de gezamenlijke slaapbank toewenste? Ik denk niet dat mama enige reden ziet tot disciplinaire maatregelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vind jij dat dit gedrag beloond moet worden dan?
Een 13-jarige die zwanger wordt zou op z'n minst d'r mobieltje in moeten leveren. Als mamma geen disciplinaire maatregelen oplegt, zou het fijn zijn als er wat anders gebeurt dat het kind laat merken dat haar gedrag beter kan veranderen.
Ja, de idioot.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat mommy dearest de toertelduifje veel plezier op de gezamenlijke slaapbank toewenste? Ik denk niet dat mama enige reden ziet tot disciplinaire maatregelen.
Grappige manier van discussiëren. We hebben een kind dat hoogstwaarschijnlijk niet kon begrijpen dat ze wat fouts heeft gedaan, omdat mama toestemming en steun had verleend en overduidelijk geen burgerlijke opvoeding geeft. Daarnaast is de volwassene verantwoordelijk bij seks met minderjarigen. Dus omdat ik niet het slachtoffer de schuld geef wil ik het meisje blijkbaar belonen. Hoe beloon ik haar? Het ontbreken van straf is geen beloning. Ik sla jou niet voor je hoofd voor je domme mening beloon ik jou nu ook?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vind jij dat dit gedrag beloond moet worden dan?
Vind je echt dat dit kind niets fout heeft gedaan? Ze is 13 en zwanger!
Een 13-jarige die zwanger wordt zou op z'n minst d'r mobieltje in moeten leveren. Als mamma geen disciplinaire maatregelen oplegt, zou het fijn zijn als er wat anders gebeurt dat het kind laat merken dat haar gedrag beter kan veranderen.
Dus het meisje wist niet dat ze wat fouts deed, dus hoeft ze geen maatregel?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappige manier van discussiëren. We hebben een kind dat hoogstwaarschijnlijk niet kon begrijpen dat ze wat fouts heeft gedaan, omdat mama toestemming en steun had verleend en overduidelijk geen burgerlijke opvoeding geeft. Daarnaast is de volwassene verantwoordelijk bij seks met minderjarigen. Dus omdat ik niet het slachtoffer de schuld geef wil ik het meisje blijkbaar belonen. Hoe beloon ik haar? Het ontbreken van straf is geen beloning. Ik sla jou niet voor je hoofd voor je domme mening beloon ik jou nu ook?
Jij wilde haar straf geven en dat is wat anders dan maatregelen treffen zodat de baby een beetje goed de wereld ingezet kan worden. Dat is trouwens wel hoe opvoeden werkt. Je kinderen voor hun ogenschijnlijk random straffen als het jou even uitkomt of een goed gevoel geeft is de beste manier om opstandige ettertjes te kweken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dus het meisje wist niet dat ze wat fouts deed, dus hoeft ze geen maatregel?
Ik ben opgelucht te lezen dat jeugdzorg betrokken wordt bij het gezin.
Nee, ik schreef dat ik hoopte dat de straf van de man voor haar voelde als straf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij wilde haar straf geven en dat is wat anders dan maatregelen treffen zodat de baby een beetje goed de wereld ingezet kan worden. Dat is trouwens wel hoe opvoeden werkt. Je kinderen voor hun ogenschijnlijk random straffen als het jou even uitkomt of een goed gevoel geeft is de beste manier om opstandige ettertjes te kweken.
Uhm ... je hebt het over mobieltjes inleveren en disciplinaire acties van mams.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee, ik schreef dat ik hoopte dat de straf van de man voor haar voelde als straf.
Ik hoop dat er nog een betere plek voor de foetus komt dan bij dit meiske.
Ach natuurlijk is het heel anders om iemand een gevoel van straf toe te wensen in plaats van echt straf. Wat een grap ben jij.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee, ik schreef dat ik hoopte dat de straf van de man voor haar voelde als straf.
Ik hoop dat er nog een betere plek voor de foetus komt dan bij dit meiske.
Dat lijkt me ook cc.En het is te hopen dat ze er iets van opsteekt en niet nog een keer in eenzelfde situatie komt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:24 schreef Copycat het volgende:
En die betere plek is volgens mij heel simpel. Ik lees het nergens, maar een abortus zou hier prima op zijn plek zijn.
Ik ken iemand bij jeugdzorg die achter elkaar van dit soort zwangere pubers moet begeleiden. Achter elkaar zwanger wordend in de hoop het kind deze keer wel te mogen houden na de geboorte. Er is op dat gebied veel ellende in Nederland. De grootouders zijn bijna zonder uitzondering van die drugsgebruikende zwakzinnigen. Toch is het ook gevaarlijk om de overheid hierin teveel macht te geven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... je hebt het over mobieltjes inleveren en disciplinaire acties van mams.
En die betere plek is volgens mij heel simpel. Ik lees het nergens, maar een abortus zou hier prima op zijn plek zijn.
die aangifte was zeer tegen haar wens, niet het verbreken van de relatiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:28 schreef Re het volgende:
die moeder verdient net zoveel straf of zelfs meer voor kinderprostitutie .... beetje dwingen die gozer om de relatie in stand te houden
Maar ja, wat als dat kind het zelf niet wil.... tot abortus dwingen lijkt me ook weer niet verstandig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... je hebt het over mobieltjes inleveren en disciplinaire acties van mams.
Nee, uiteraard niet. Maar laat haar maar eens een paar weken artificieel het leventje van een nieuwbakken moedertje leiden. Ik denk dat ze razendsnel richting kliniek rent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:32 schreef Leandra het volgende:
Maar ja, wat als dat kind het zelf niet wil.... tot abortus dwingen lijkt me ook weer niet verstandig.
4 handen op een buik kandidaat?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Maar laat haar maar eens een paar weken artificieel het leventje van een nieuwbakken moedertje leiden. Ik denk dat ze razendsnel richting kliniek rent.
Babies making babies.
Stapt Jeugdzorg dan wel eens naar de rechter om bijv onder dwang eileiders af te laten binden tot ze 18 zijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ken iemand bij jeugdzorg die achter elkaar van dit soort zwangere pubers moet begeleiden. Achter elkaar zwanger wordend in de hoop het kind deze keer wel te mogen houden na de geboorte. Er is op dat gebied veel ellende in Nederland. De grootouders zijn bijna zonder uitzondering van die drugsgebruikende zwakzinnigen. Toch is het ook gevaarlijk om de overheid hierin teveel macht te geven.
Tijdje terug dat we het hier over hadden gehad, maar als ik mij goed herinner is dat heel moeilijk in Nederland.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Stapt Jeugdzorg dan wel eens naar de rechter om bijv onder dwang eileiders af te laten binden tot ze 18 zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |