SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Aparte transfer.
Nou hebben we geen tekort aan talentvolle middenvelders, maar het is zeker een opvallende stap.
Hij zal wel goed gaan verdienen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
koos gewoon voor het geldquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begrijpelijke transfer. Middenveld is overvol en werd waarschijnlijk nog iets meer verwacht van hem
wellicht zag ajax dit aankomen en vandaar de komst van pasquali![]()
Pasquali is een heel ander soort speler meen ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
koos gewoon voor het geld
wellicht zag ajax dit aankomen en vandaar de komst van pasquali![]()
Toch wel benieuwd naar die wedstrijd tegen RB Leipzig. Das pas een pressingmachine, hopelijk leert Ajax er wat van.![]()
Zoals eerder gezegd hier begint Riedewald inderdaad tegen ExcelsiorMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En Krul op de bankquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:00 schreef Tagliano het volgende:
Zoals eerder gezegd hier begint Riedewald inderdaad tegen Excelsior
Ben benieuwd of die ooit nog minuten gaat maken![]()
In het eerste? Neuh, tenzij Onana zwaar geblesseerd raakt of echt gigantisch ver terugzaktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En Krul op de bank
Ben benieuwd of die ooit nog minuten gaat makenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wel vreemd dat Ajax een uurtje geleden aangaf dat Boer aanvoerder was maar dat Tete hem nu uiteindelijk om heeft
Geen wereldnieuws, maar goedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Net als tegen Cambuurquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:36 schreef Tagliano het volgende:
Lekker weer even genieten van Van de Beek-Nouri-De Jong![]()
Sow, als je dan dit seizoen toch een potje van Ajax moet missen..quote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik moet hoognodig nog eens in de topics van deze reeks afgelopen zomer duikenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
JeSuisDroppiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:48 schreef Tagliano het volgende:
VBL / AFC AJAX #2695 BESTUURTEGENDEMUUR
De bewuste nederlaag tegen Liefering
Oh.![]()
Die maakt ook lekker veel transfers in de jeugd alquote:Op zaterdag 7 januari 2017 03:37 schreef skysherrif het volgende:
antonucci naar monaco, verdomme.
[ afbeelding ]Zonde wel
Oh.![]()
haha ajax wordt echt vernederd als Excelsior van achteruit opbouwt"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Kan iemand mij uitleggen op basis van wat Nouri als toekomstig topper wordt gezien? Ik zit Ajax - Excelsior te kijken maar hij komt echt tekort![]()
![]()
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:05 schreef Sunri5e het volgende:
Kan iemand mij uitleggen op basis van wat Nouri als toekomstig topper wordt gezien? Ik zit Ajax - Excelsior te kijken maar hij komt echt tekort
[ Bericht 2% gewijzigd door Tagliano op 07-01-2017 14:10:10 ]![]()
Ik zit maar een beetje half te kijken maar wie heeft gezegd dat hij een toekomstige topper is?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:05 schreef Sunri5e het volgende:
Kan iemand mij uitleggen op basis van wat Nouri als toekomstig topper wordt gezien? Ik zit Ajax - Excelsior te kijken maar hij komt echt tekort![]()
Hier en in de media. Henk Spaan roept ook zo nu en dan wat over hoe goed hij wel niet is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zit maar een beetje half te kijken maar wie heeft gezegd dat hij een toekomstige topper is?
Maar ik heb dat speciale nog niet aan hem kunnen ontdekken.![]()
Ik vroeg niet waar, ik vroeg wiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hier en in de media. Henk Spaan roept ook zo nu en dan wat over hoe goed hij wel niet is.
Maar ik heb dat speciale nog niet aan hem kunnen ontdekken.![]()
![]()
Achilles is het niet met je eensquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:10 schreef Heeinz het volgende:
Als Cassierra er toch eens bij zou gaan scoren kan dat een prima spits wordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
No shitquote:“Hij is een van de spelers met wie ik deze week al een gesprek heb gehad. Amin heeft een moeilijk half jaar achter de rug: nog niet gescoord in de competitie, drie assists achter zijn naam, dat rendement is te laag. Amin vertelde dat hij daar zelf heel erg mee heeft gezeten”, zo besluit Bosz.
wooblabalurg![]()
Hopelijk speelt Naby Keita dalijk. Kunnen we nog een beetje geniten"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gulácsi - Schmitz, Orban, Halstenberg, Bernardo - Ilsanker, Kaiser (C), Sabitzer, Burke - Selke, Poulsen
Meh, geen Keita Werner Forsberg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Gulácsi - Schmitz, Orban, Halstenberg, Bernardo - Ilsanker, Kaiser (C), Sabitzer, Burke - Selke, Poulsen
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat maar dan
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Die Poulsen voerde tegen Bayern 1 van de slechtste individuele prestaties op die ik ooit heb gezien, 3 goals dus straks.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Facebookgodquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:15 schreef Brammess het volgende:
https://www.facebook.com/afcajax/posts/1253063314741014:0
Die reacties![]()
![]()
Oh.![]()
Ze heeft wel gewoon een leuke uitstraling, dat speelt ook meequote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind haar maar matig
Volgens mij zijn er genoeg leukere vrouwen
Oh.![]()
Bij deze foto lijkt het net of de andere helft van haar gezicht voor het leven verminkt is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal niks mis meeOh.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dit Fok-it ja.twee druppels water he
![]()
16quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe warm is het daar nu eigenlijk?wooblabalurg![]()
Ziyech moet gewoon in dienst van het elftal spelen, en niet allemaal rare schoten proberen.quote:Oh.![]()
Fan zijn van zoete troepquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haal die microfoon eens weg bij die Leipzig fans
RED ONS HENNIEGOD![]()
Nja die club heeft opzich wel een goed beleid, daar heb ik wel respect voorquote:. En als je uit die stad komt is het ook wel leuk dat er eindelijk een Bundesliga club is daar die het ook nog goed doet
Oh.![]()
Younes met een goal?
Laten we voortaan alle wedstrijden in Portugal afwerkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Misschien is het een tweede seizoenshelftmens.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede actie Younes
Lekker aan het schroeien hoor![]()
Jazeker.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sow, lekker veldje wel.
Maar Ajax speelt wel aardig dus?![]()
Laten we het hopen, hij kan opzich wel rendement hebben, had hij vorig seizoen ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is het een tweede seizoenshelftmens.
Oh.![]()
Wen er maar niet aanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen begint aan de bal ook steeds betere dingen te doen, mo'k zeggen.![]()
Laten we hopen dat hij het niveau van PSV-thuis gewoon vaker kan laten zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen begint aan de bal ook steeds betere dingen te doen, mo'k zeggen.Oh.![]()
Komen tweede helft er wel in wellicht?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi is echt een kut speler. Die weet dus echt niet waar die moet lopen als die de bal niet heeft"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Hij weet ook niet waar de bal komt als hij door de lucht wordt gespeeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:05 schreef gniffie het volgende:
El Ghazi is echt een kut speler. Die weet dus echt niet waar die moet lopen als die de bal niet heeft
Ik maak daar soms een drankspelletje van.wooblabalurg![]()
Ik ben zo blij met een echte leeuw op goal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana sluit even een levensvezekering voor de basisplaats af.wooblabalurg![]()
Gewoon scherp en vrijwel bij elke aanval betrokken, mooi hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goal en assist voor Younes
Die gaat aan een epische seizoenshelft beginnen![]()
We hebben wel stappen gemaakt, in de voorbereiding nog verloren van zeg maar het derde van Leipzig en nu dik voorstaan
Oh.![]()
Ik zou zelf niet al te veel conclusies trekken uit de uitslagen van oefenpotjesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hebben wel stappen gemaakt, in de voorbereiding nog verloren van zeg maar het derde van Leipzig en nu dik voorstaanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het was wel een beetje satirequote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet al te veel conclusies trekken uit de uitslagen van oefenpotjes
Oh.![]()
In dit geval klopt de conclusie wel (gelukkig maar).quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet al te veel conclusies trekken uit de uitslagen van oefenpotjes![]()
De conclusie klopt wel, maar ik zou hem niet baseren op standen en uitslagen van oefenpotjesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In dit geval klopt de conclusie wel (gelukkig maar).
Dat er progressie geweest is het afgelopen halfjaar zijn we het wel over eens
Mooi voor Younes. Vind dat best een sympathiek jong. Die moet gewoon lekker alles geven en dan is het echt een prima speler voor Ajax.![]()
Klopt wel, al kunnen oefenwedstrijden wel een aanwijzing zijn wat mij betreft.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De conclusie klopt wel, maar ik zou hem niet baseren op standen en uitslagen van oefenpotjes
Dat er progressie geweest is het afgelopen halfjaar zijn we het wel over eens![]()
Snap zelf ook wel dat in een wedstrijd die er echt om ging we vast niet zoveel voorstonden tegen Leipzigquote:
Oh.![]()
Waarom? Niet overdrijven hoe goed die zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap zelf ook wel dat in een wedstrijd die er echt om ging we vast niet zoveel voorstonden tegen Leipzig![]()
Oh tuurlijk, maar dan meer het positiespel, druk zetten, dat soort zakenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt wel, al kunnen oefenwedstrijden wel een aanwijzing zijn wat mij betreft.
3-0 in de rust. Zal het wel 3-2 of gelijk worden.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hun beste spelers staan er wel naast.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom? Niet overdrijven hoe goed die zijn.Oh.![]()
Na een zware trainingsweek zal het wel leeg lopen zo ja, al heeft Leipzig dat vast ook gehad. Die moffen houden van hele marathons afleggen op trainingskampen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:25 schreef inslagenreuring het volgende:
3-0 in de rust. Zal het wel 3-2 of gelijk worden.Oh.![]()
Leipzig zal er nog wel wat versterkingen bijgooien, en Ajax verzwakkingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:25 schreef inslagenreuring het volgende:
3-0 in de rust. Zal het wel 3-2 of gelijk worden.![]()
Ze hebben alleen Alblas op de bank.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Leipzig zal er nog wel wat versterkingen bijgooien, en Ajax verzwakkingen.![]()
Hele Bundesliga weet dat nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Leipzig weet weer waar het staat![]()
Die moffen moeten een neger en een Arische god toch wel kunnen onderscheiden van elkaar, daar hadden ze jaren terug ook geen problemen mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Schuld van ZE GERMANSOh.![]()
Ah, dan houdt het op. Hopen op een nulletje of 6 dan, even wat wenkbrauwtjes fronsenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen Alblas op de bank.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 17:36:04#Ajax poetst RB Leipzig weg. #ajalei 4-0 https://t.co/kVM2lvNwy0 reageer retweet
Bedankt MikeOh.![]()
Ach, liever dat dan een of ander lamlendig figuur dat een beetje achter zijn tegenstander aan loopt te huppelenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Absoluut niet geflatteerd, zeker de eerste helft niet. Tweede helft wel ingekakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:59 schreef Brammess het volgende:
Is het ook echt goed of allemaal wat geflatteerd? Heb het half gezien tot de 1e golo van Younes.![]()
Het is niet dat Leipzig echt iets afdwingt. 4-1 is wellicht iets geflatteerd maar een voorsprong is wel terechtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:59 schreef Brammess het volgende:
Is het ook echt goed of allemaal wat geflatteerd? Heb het half gezien tot de 1e golo van Younes.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Of verloren met klaverjassen, Veltman wordt daar even mad van als een voetbalwedstrijd verliezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen wel getraind hebben op het druk zetten.![]()
WINNAARSMENTALITEITquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of verloren met klaverjassen, Veltman wordt daar even mad van als een voetbalwedstrijd verliezen.Oh.![]()
5-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat voor 9 miljoenquote:
Laten we er na deze goal 10 van makenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jammer hoor, El Ghazi hoeft van mij niet zomaar weg.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gewoon tegen elkaar laten opbieden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat voor 9 miljoen
Laten we er na deze goal 10 van makenOh.![]()
Dozijnaankoopje waar ze geen buil aan vallen denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
na kishna zouden ze zich toch niet nog een keer vergissen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Of ze denken een nieuwe Milik te kunnen pakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
na kishna zouden ze zich toch niet nog een keer vergissen?Oh.![]()
Kishna deed het voor zijn blessureleed best aardig hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
na kishna zouden ze zich toch niet nog een keer vergissen?Groot fan van User Wotte![]()
Huilen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:28 schreef PSVCL het volgende:
leipzig is een incident wat normaal gesproken maximaal een subtopper is
dortmund is andere koek![]()
Raar dat Dortmund dan negen punten achterstaat op Leipzig en zesde staat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:28 schreef PSVCL het volgende:
Halen ze nog wel inquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar dat Dortmund dan negen punten achterstaat op Leipzig en zesde staat.![]()
Dortmund heeft wekelijks alle moeite met diep zittende blokken en pressingsmachines als Leverkusen en Leipzig. Wat is jouw antwoord daarop?quote:![]()
Dat wat Leipzig het 1e seizoenshelft heeft gepresteerd een incident was, gaan ze nooit volhoudenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dortmund heeft wekelijks alle moeite met diep zittende blokken en pressingsmachines als Leverkusen en Leipzig. Wat is jouw antwoord daarop?
Zullen wel rond plek5/6 eindigen .
Tegenstanders weten nu ook hoe ze Leipzig moeten bespelen.![]()
Dortmund werd tactisch overklast door Leipzig en Leverkusen, grapjas.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat wat Leipzig het 1e seizoenshelft heeft gepresteerd een incident was, gaan ze nooit volhouden
Tegenstanders weten nu ook hoe ze Leipzig moeten bespelen.![]()
Dat kon hij een halfjaar geleden al volgens mij, toen zag ik een interview van hem op Ajax TV.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Hey, Younes spreekt best prima NederlandsOh.![]()
Ah, dat miste ik dan even of was ik weer vergetenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kon hij een halfjaar geleden al volgens mij, toen zag ik een interview van hem op Ajax TV.
Is ook niet zo heel moeilijk als hij al Duits kanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dat miste ik dan even of was ik weer vergeten![]()
Zou het eerder vreemd vinden bij Sanchez of Cassierra
Oh.![]()
En Excelsior 15dequote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar dat Dortmund dan negen punten achterstaat op Leipzig en zesde staat.![]()
Ik denk dat Schøne gewoon blijft. Ik las nog dat Nederland na zijn carriere gewoon de toekomst voor hem is.quote:![]()
Oh dat denk ik ook wel hoor, zijn gezin heeft het hier ook prima naar hun zin volgens mijquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Schøne gewoon blijft. Ik las nog dat Nederland na zijn carriere gewoon de toekomst voor hem is.
Oh.![]()
Zijn vrouw en kinderen zijn ook gewoon Nederlands. Ik denk niet dat hij voor twee/drie jaartjes nog in een of ander kutgehucht rond gaat hobbelen om centjes op te halen en dan weer terug.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel hoor, zijn gezin heeft het hier ook prima naar hun zin volgens mij![]()
Gewoon nog zijn hele actieve carrière bij Ajax blijven en daarna misschien nog trainer hier worden oid.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn vrouw en kinderen zijn ook gewoon Nederlands. Ik denk niet dat hij voor twee/drie jaartjes nog in een of ander kutgehucht rond gaat hobbelen om centjes op te halen en dan weer terug.Oh.![]()
Zou ik zeer begrijpelijk vinden, maar Schöne komt wel intelligent over dus die zal hoe dan ook wel na z'n carrière aan de bak te komen inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn vrouw en kinderen zijn ook gewoon Nederlands. Ik denk niet dat hij voor twee/drie jaartjes nog in een of ander kutgehucht rond gaat hobbelen om centjes op te halen en dan weer terug.![]()
Ik heb na vanavond slechts 3 vragen: Ik hoop dat jullie mij dit kunnen beantwoorden.
* Is Younes dikker of steviger geworden?
* Heeft Ajax geen luxeprobleem?
* Heeft Ajax genoeg kwaliteit in huis (of in vizier) om ver te komen in de EL?
De eredivisie is niet zo belangrijk
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Eens. Dit is de laatste kans dat we de EL kunnen winnen, of halve finale halen (Frank de boer vindt dit leuk), aangezien de Eredivisie steeds verder zal afglijden.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:59 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb na vanavond slechts 3 vragen: Ik hoop dat jullie mij dit kunnen beantwoorden.
* Is Younes dikker of steviger geworden?
* Heeft Ajax geen luxeprobleem?
* Heeft Ajax genoeg kwaliteit in huis (of in vizier) om ver te komen in de EL?
De eredivisie is niet zo belangrijk![]()
En dan nog hebben we geen reëele kans.quote:Op zondag 8 januari 2017 04:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Dit is de laatste kans dat we de EL kunnen winnen, of halve finale halen (Frank de boer vindt dit leuk), aangezien de Eredivisie steeds verder zal afglijden.![]()
En dat baseer je op? Omdat de PL meer geld krijgt en het steeds beter doet in Europa?quote:Op zondag 8 januari 2017 04:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Dit is de laatste kans dat we de EL kunnen winnen, of halve finale halen (Frank de boer vindt dit leuk), aangezien de Eredivisie steeds verder zal afglijden.![]()
Zeiden ze ook over Leicesterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat wat Leipzig het 1e seizoenshelft heeft gepresteerd een incident was, gaan ze nooit volhouden
Tegenstanders weten nu ook hoe ze Leipzig moeten bespelen.
Wie weet story Bayern in en wordt Leipzig kampioen. Het grote wonder van Duitsland dat jaar na jaar kampioen werd![]()
Dit zeg je toch niet op basis van die oefenwedstrijd he?quote:Op zondag 8 januari 2017 04:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens. Dit is de laatste kans dat we de EL kunnen winnen.![]()
Dit is het jaar dat Ajax de EL kan winnen. Open je ogen!!quote:Op zondag 8 januari 2017 08:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit zeg je toch niet op basis van die oefenwedstrijd he?![]()
Zijn argument zegt hij een paar woorden daarna, beetje onnozele vraag Vasionquote:Op zondag 8 januari 2017 08:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit zeg je toch niet op basis van die oefenwedstrijd he?![]()
Volgens de BILD komt KJ Huntelaar terug aankomende zomer
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dat hoor ik al 3 jaarquote:Op zondag 8 januari 2017 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens de BILD komt KJ Huntelaar terug van de zomer
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet zo defensief hoor, advocaatje.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zijn argument zegt hij een paar woorden daarna, beetje onnozele vraag Vasion![]()
![]()
Ook weer waar.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wat moeten we daar nou weer mee.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgens de BILD komt KJ Huntelaar terug aankomende zomerEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:28 schreef PSVCL het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moeten we daar nou weer mee.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Tja, Huntelaar. Leuk vanuit een soort nostalgische gedachte, maar ik denk eigenlijk dat je er qua voetbal niet op vooruit gaat, mocht je hem in de basis zetten. Hooguit GOED IN DE KLEEDKAMER en een alleraardigste pinchhitterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als hij die rol wil hebben, altijd doenquote:Op zondag 8 januari 2017 12:33 schreef Tagliano het volgende:
Tja, Huntelaar. Leuk vanuit een soort nostalgische gedachte, maar ik denk eigenlijk dat je er qua voetbal niet op vooruit gaat, mocht je hem in de basis zetten. Hooguit GOED IN DE KLEEDKAMER en een alleraardigste pinchhitter![]()
Dan zou ik er nog wel mee kunnen leven ja. Mits hij Cassierra niet in de weg gaat zitten maar dat spreekt voor zichquote:Op zondag 8 januari 2017 12:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij die rol wil hebben, altijd doenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie niet in waarom hij dat zou willen, hij is nooit gelukkig geweest met een plek op de bank. En in de basis zie ik liever Dolberg of Cassierra.quote:Op zondag 8 januari 2017 12:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij die rol wil hebben, altijd doenOh.![]()
Ik denk ook niet dat hij dat wil eigenlijk, hoop het welquote:Op zondag 8 januari 2017 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom hij dat zou willen, hij is nooit gelukkig geweest met een plek op de bank. En in de basis zie ik liever Dolberg of Cassierra.![]()
![]()
Als hij dat wil moet hij het doen, maar drie spitsen is wel wat overdreven opzich. En ben bang dat Cassierra dan helemaal nauwelijks minuten krijgt in de spits.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij dat wil eigenlijk, hoop het welOh.![]()
We hebben het over de Eredivisie he. Waar Kuyt nog seizoenen in mee kan (nu dan weliswaar minder in de rol als basisspeler). Je zou gek zijn om Huntelaar niet te halen. Anders verkast die wel naar een rijke oliestaat. Moet je voor het Nederlands voetbal natuurlijk ook niet willen.quote:Op zondag 8 januari 2017 12:33 schreef Tagliano het volgende:
Tja, Huntelaar. Leuk vanuit een soort nostalgische gedachte, maar ik denk eigenlijk dat je er qua voetbal niet op vooruit gaat, mocht je hem in de basis zetten. Hooguit GOED IN DE KLEEDKAMER en een alleraardigste pinchhitter![]()
Ik denk ook wel dat hij het niveau van de Eredivisie wel aan zou moeten kunnen, maar ik vind het niet echt een type spits wat bij de rest van de selectie past. Hij zal toch ook echt in het combinatiespel en drukzetten zijn dingetje moeten doen en ik vraag me af of dat nou zo'n groot succes gaat wordenquote:Op zondag 8 januari 2017 14:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
We hebben het over de Eredivisie he. Waar Kuyt nog seizoenen in mee kan (nu dan weliswaar minder in de rol als basisspeler). Je zou gek zijn om Huntelaar niet te halen. Anders verkast die wel naar een rijke oliestaat. Moet je voor het Nederlands voetbal natuurlijk ook niet willen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We hebben met Dolberg al een zeer groot talent voor die plek, en met Cassierra een prima tweede spits. Die zijn ook voetballend en als aanspeelpunt geschikt voor het voetbal wat we willen spelen, een Huntelaar past daar wel minder in. Daarbij wil hij ook nog een topsalaris, wat je beter kan investeren in posities die onderbezet zijn zoals de vleugels.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
We hebben het over de Eredivisie he. Waar Kuyt nog seizoenen in mee kan (nu dan weliswaar minder in de rol als basisspeler). Je zou gek zijn om Huntelaar niet te halen. Anders verkast die wel naar een rijke oliestaat. Moet je voor het Nederlands voetbal natuurlijk ook niet willen.Oh.![]()
Dolberg is te jong en ik verwacht, hoe goed hij nu ook is, dat hij de komende jaren dragender dan Huntelaar zal worden. En Cassierra mag derde spits worden.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben met Dolberg al een zeer groot talent voor die plek, en met Cassierra een prima tweede spits. Die zijn ook voetballend en als aanspeelpunt geschikt voor het voetbal wat we willen spelen, een Huntelaar past daar wel minder in. Daarbij wil hij ook nog een topsalaris, wat je beter kan investeren in posities die onderbezet zijn zoals de vleugels.![]()
![]()
Dat laatste zou ik mismanagement vinden, een speler die je voor 5 miljoen haalt die dan eigenlijk nooit zal gaan spelen (want hoe vaak zal een derde spits dat doen?). Daarbij is Cassierra gewoon een prima speler, ook al is hij al afgeschreven door veel supporters na zijn gemiste kansen tegen PSV.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dolberg is te jong en ik verwacht, hoe goed hij nu ook is, dat hij de komende jaren dragender dan Huntelaar zal worden. En Cassierra mag derde spits worden.Oh.![]()
Cassierra is wel vergelijkbaar met Locadia van PSV. Ik denk dat je hem best die rol kan geven, maar inderdaad dan heb je mismanagement.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik mismanagement vinden, een speler die je voor 5 miljoen haalt die dan eigenlijk nooit zal gaan spelen (want hoe vaak zal een derde spits dat doen?). Daarbij is Cassierra gewoon een prima speler, ook al is hij al afgeschreven door veel supporters na zijn gemiste kansen tegen PSV.![]()
Cassierra moet je niet op de flanken zetten, dat vind ik dan zulk raar beleid. Ajax moet gewoon een goede linksbuiten erbij halen, en een rechtsbuiten als El Ghazi vertrekt. Dan is de selectie prima in balans.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Cassierra is wel vergelijkbaar met Locadia van PSV. Ik denk dat je hem best die rol kan geven, maar inderdaad dan heb je mismanagement.Oh.![]()
Cassierra heeft mij nog geen seconde overtuigd van zijn kwaliteiten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zie hem bij Jong Ajax met enige regelmaat wel wat aardigs doen. Laatst ook nog in het eerste, en aan het begin van het seizoen tegen Sparta ook nog wel. Het is niet dat hij er nu al staat, en dat hoeft ook helemaal niet, maar ik zie wel wat potentie in hemquote:Op zondag 8 januari 2017 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
Cassierra heeft mij nog geen seconde overtuigd van zijn kwaliteiten.
Dat mag, en daar hoop ik ook op, maar ik denk het nietquote:Op zondag 8 januari 2017 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem bij Jong Ajax met enige regelmaat wel wat aardigs doen. Laatst ook nog in het eerste, en aan het begin van het seizoen tegen Sparta ook nog wel. Het is niet dat hij er nu al staat, en dat hoeft ook helemaal niet, maar ik zie wel wat potentie in hem
De toekomst zal het wel uitwijzen danquote:Op zondag 8 januari 2017 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat mag, en daar hoop ik ook op, maar ik denk het niet
Mij wel, vooral tegen PSV. Speelde echt goed vond ik, natuurlijk die kansen gingen er niet in en die moeten er wel in, maar als zo'n jongen een beetje wedstrijdritme heeft en het vertrouwen krijgt, legt hij er met gemak 20 in. Meevoetballend echt wel prima, werkt hard, niks mis meequote:Op zondag 8 januari 2017 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
Cassierra heeft mij nog geen seconde overtuigd van zijn kwaliteiten.![]()
Niks mis mee inderdaad als hij leert afwerken (Wat geen enkel probleem moet zijn)quote:Op zondag 8 januari 2017 15:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mij wel, vooral tegen PSV. Speelde echt goed vond ik, natuurlijk die kansen gingen er niet in en die moeten er wel in, maar als zo'n jongen een beetje wedstrijdritme heeft en het vertrouwen krijgt, legt hij er met gemak 20 in. Meevoetballend echt wel prima, werkt hard, niks mis meeRED ONS HENNIEGOD![]()
Met de komst van Ziyech is de hoop op echt logisch beleid wel vervlogen.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cassierra moet je niet op de flanken zetten, dat vind ik dan zulk raar beleid. Ajax moet gewoon een goede linksbuiten erbij halen, en een rechtsbuiten als El Ghazi vertrekt. Dan is de selectie prima in balans.![]()
Ik zie liever een buitenspeler dan een spits overigens. Of denken ze dat Amin ineens het licht heeft gezien.Groot fan van User Wotte![]()
Als Younes zijn draai van vorig 2e helft vorig seizoen kan vinden hebben we gewoon een fantastische linksbuiten. Hij heeft wel dat wat Robben ook heeft dat hij wel constant naar binnengaat maar dat er in zijn geval geen eindproduct in zit, wat er vorig jaar bij vlagen wel in zat.![]()
Je bent Sunri5e nu aan het lokken hè, dat heb je door toch?quote:Op maandag 9 januari 2017 01:55 schreef Brammess het volgende:
Als Younes zijn draai van vorig 2e helft vorig seizoen kan vinden hebben we gewoon een fantastische linksbuiten. Hij heeft wel dat wat Robben ook heeft dat hij wel constant naar binnengaat maar dat er in zijn geval geen eindproduct in zit, wat er vorig jaar bij vlagen wel in zat.Oh.![]()
Dat mag hij van mij doen. Ik zeg niks verkeerds.quote:Op maandag 9 januari 2017 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent Sunri5e nu aan het lokken hè, dat heb je door toch?![]()
"Huntelaar kan niet mee spelen met het team"
Ja laat lekker het team dat maar doen en Huntelaar alle ballen erin knallen als het nodig is![]()
Toch raar dat de erfenis van Frank de boer nog zo lang doorschemert. Bosz zit er al een half jaar en nu pas wordt een van de grootste aanvalsproblemen getackeld: Spelers maken geen loopactie achter de laatste linie maar komen liever in de bal?
Vond ik een van de grootste oorzaken dat je o.a. Ziyech en Traore die kansloze schoten ziet maken. Als ze zich uiteindelijk in een goede positie manouvreren, staat iedereennaar ze te kijken.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Ajax biedt vijf miljoen te weinig voor gewenste aanvallende versterking
Marc Overmars is al enige tijd op zoek naar versterking op de vleugels en die zoektocht heeft met het mogelijke vertrek van Anwar El Ghazi nog meer urgentie gekregen. Bertrand Traoré is daarnaast niet inzetbaar vanwege de Afrika Cup, terwijl Vaclav Cerný er maar niet in lijkt te slagen om helemaal fit te worden.
Ajax lijkt nu zijn pijlen gericht te hebben op Hirving Lozano, een 21-jarige aanvaller van CF Pachuca. De Amsterdammers zouden zeven miljoen euro over hebben voor de Mexicaan, maar volgens Daniel Gironès van de Latijns-Amerikaanse variant van FOX Sports zal dit bedrag bij lange na niet voldoende zijn. De journalist laat weten dat Pachuca twaalf miljoen wil zien voor Chucky.
Lozano wordt gezien als een van de grootste talenten in het Mexicaanse voetbal en speelde inmiddels meer dan tien interlands voor de nationale ploeg. Afgelopen zomer werd hij nog in verband gebracht met een transfer naar Manchester United, terwijl PSV in een eerder stadium ook geïnteresseerd was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat is wel een hele goede speler. Zou geweldig zijn als ze hem toch binnen weten te halen.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
quote:Ajax informeerde nog niet naar AZ'er: "Hij staat wel op een lijst bij Ajax"
Ajax heeft zich nog niet gemeld voor linksback Ridgeciano Haps, meldt zijn zaakwaarnemer Fabio Alho aan Ajax Showtime. De Amsterdammers hadden volgens VI interesse in de AZ-back, maar een transfer is op dit moment ver weg.
"Ajax heeft op dit moment niet geïnformeerd naar Haps bij AZ en ook niet bij mij", laat Alho desgevraagd weten. "Het is natuurlijk de tijd van de geruchten, maar er speelt niets. Hij staat wel op een lijst bij Ajax en dat is mooi voor hem, want Ajax is natuurlijk een mooie club."
Volgens de belangenbehartiger van Haps is een transfer op dit moment nog ver weg. Bij Ajax spelen Mitchell Dijks en Daley Sinkgraven als linksbacks. De eerste transferprioriteit van de Amsterdammers is een nieuwe linksbuiten, zo liet onder meer trainer Peter Bosz weten. Dat moet wel een speler zijn die een directe versterking én te betalen is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Haps heeft echt prio 0.0quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De as is goed met Onana, Sanchez, De Ligt, Schone, Ziyech, VdBeek en Dolberg. Het zijn vooral de zijkanten die verbetering kunnen gebruiken.quote:
Sinkgraven, Veltman, Younes kunnen echt niet meer. En Traore is een passant waar je alleen een geflopte El Ghazi voor kan zetten.wooblabalurg![]()
eens, behalve met Sinkquote:Op maandag 9 januari 2017 14:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De as is goed met Onana, Sanchez, De Ligt, Schone, Ziyech, VdBeek en Dolberg. Het zijn vooral de zijkanten die verbetering kunnen gebruiken.
Sinkgraven, Veltman, Younes kunnen echt niet meer. En Traore is een passant waar je alleen een geflopte El Ghazi voor kan zetten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom kan Sinkgraven nou weer nietquote:Op maandag 9 januari 2017 14:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De as is goed met Onana, Sanchez, De Ligt, Schone, Ziyech, VdBeek en Dolberg. Het zijn vooral de zijkanten die verbetering kunnen gebruiken.
Sinkgraven, Veltman, Younes kunnen echt niet meer. En Traore is een passant waar je alleen een geflopte El Ghazi voor kan zetten.
Oh.![]()
we hebben tig miljoen voor wat ballast gekregen, dan kan er toch wel 10 af voor een goede vleugelspelerPrecies. gewoon 9 miljoen + 2 miljoen variabel. Lijkt me dat je daar geen verlies op gaat lijdenquote:Op maandag 9 januari 2017 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is wel uit te komen lijkt me.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
En we wilden in de zomer al 15 miljoen betalen voor Bailey, dan moet dit ook wel kunnen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:40 schreef Catch22- het volgende:
we hebben tig miljoen voor wat ballast gekregen, dan kan er toch wel 10 af voor een goede vleugelspeler
[..]
Precies. gewoon 9 miljoen + 2 miljoen variabel. Lijkt me dat je daar geen verlies op gaat lijden
Geen idee hoe betrouwbaar die bron is verder, maar dit is wel de categorie spelers waar Ajax het moet zoeken.Oh.![]()
Sink kan niet anticiperen en positie kiezen. Ik vind dat belangrijk voor een back.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kan Sinkgraven nou weer nietwooblabalurg![]()
ook als deze speler faalt krijg je er nog wel een miljoen of 8 a 9 voor op basis van zijn verleden en de naam/status van Ajax. dus een supergroot risico is het nietquote:Op maandag 9 januari 2017 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En we wilden in de zomer al 15 miljoen betalen voor Bailey, dan moet dit ook wel kunnen.
Geen idee hoe betrouwbaar die bron is verder, maar dit is wel de categorie spelers waar Ajax het moet zoeken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het anticiperen is juist zijn grote kwaliteit op die plek, daardoor ruimt hij veel gevaar al voortijdig op.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sink kan niet anticiperen en positie kiezen. Ik vind dat belangrijk voor een back.Oh.![]()
echt totaal geen problemen met het huidige spel van sink. Natuurlijk kan het beter. Maar ik zie/zag hem wekelijks groeien.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sink kan niet anticiperen en positie kiezen. Ik vind dat belangrijk voor een back.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De kans dat zo'n speler faalt is ook vrij klein natuurlijk, als hij komt denk ik dat hij hier ook niet lang zal spelenquote:Op maandag 9 januari 2017 14:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ook als deze speler faalt krijg je er nog wel een miljoen of 8 a 9 voor op basis van zijn verleden en de naam/status van Ajax. dus een supergroot risico is het niet
Oh.![]()
seizoen of 2 (anderhalf) zou natuurlijk gewoon al fijn zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De kans dat zo'n speler faalt is ook vrij klein natuurlijk, als hij komt denk ik dat hij hier ook niet lang zal spelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom, en liever dit soort aankopen dan weer een Larsson van Heerenveen halen voor bijna net zoveel geld.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
seizoen of 2 (anderhalf) zou natuurlijk gewoon al fijn zijnOh.![]()
Als Ghazi vertrekt zou ik ze overigens allebei halen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, en liever dit soort aankopen dan weer een Larsson van Heerenveen halen voor bijna net zoveel geld.
of in ieder geval nog een vleugelspeler. Ik zou zo uit mijn hoofd niet weten wie anders dan Larsson. Maar ik ben dan ook geen scout bij ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denk niet dat ze dat gaan verder, Larsson zal ook wel 7/8 miljoen moeten kosten.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als Ghazi vertrekt zou ik ze overigens allebei halen.
of in ieder geval nog een vleugelspeler. Ik zou zo uit mijn hoofd niet weten wie anders dan Larsson. Maar ik ben dan ook geen scout bij ajax.Oh.![]()
Ik vind hem juist heel kwetsbaar omdat hij vaak op de verkeerde positie staat.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het anticiperen is juist zijn grote kwaliteit op die plek, daardoor ruimt hij veel gevaar al voortijdig op.
Vaak genoeg gezien dat hij teveel naar binnen knijpt of teveel breed houdt.
Dat maakt het voor een buitenspeler of aanvaller gemakkelijk om te passeren.wooblabalurg![]()
7 voor Larsson is ook niet echt een wereldse gok te nomen. Zou volgens mij prima meekunnen met de huidige basis.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gaan verder, Larsson zal ook wel 7/8 miljoen moeten kosten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hallo zaakwaarnemerquote:Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kan Sinkgraven nou weer niet![]()
Ik zie bij Ajax liever spelers groeien van bekwaam talent richting sub/wereldtop, niet iemand die bij Ajax in de basis nog moet gaan leren wat een linksback doet.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
echt totaal geen problemen met het huidige spel van sink. Natuurlijk kan het beter. Maar ik zie/zag hem wekelijks groeien.wooblabalurg![]()
Ja het positie kiezen kan hij zich nog wel in verbeteren, maar denk dat dat met meer ervaring makkelijk kan ontwikkelenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel kwetsbaar omdat hij vaak op de verkeerde positie staat.
Vaak genoeg gezien dat hij teveel naar binnen knijpt of teveel breed houdt.
Dat maakt het voor een buitenspeler of aanvaller gemakkelijk om te passeren.
Geen idee, nog niet echt overtuigd van hem.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
7 voor Larsson is ook niet echt een wereldse gok te nomen. Zou volgens mij prima meekunnen met de huidige basis.Oh.![]()
nee maar minder dan ghazi denk je?quote:Op maandag 9 januari 2017 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het positie kiezen kan hij zich nog wel in verbeteren, maar denk dat dat met meer ervaring makkelijk kan ontwikkelen
[..]
Geen idee, nog niet echt overtuigd van hem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voetballend wel beter, maar vraag me af of die Larsson echt bepalend kan zijn danquote:Op maandag 9 januari 2017 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee maar minder dan ghazi denk je?
Is meer een gokje wat goed kan uitpakken, verschil met een Ziyech waarvan je al wist dat hij een versterking zou zijn.Oh.![]()
maar hij zal niet voor minder weg gaan, dan ghazi nu gaat. dat bedoel ik met geen grote gok.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetballend wel beter, maar vraag me af of die Larsson echt bepalend kan zijn dan
Is meer een gokje wat goed kan uitpakken, verschil met een Ziyech waarvan je al wist dat hij een versterking zou zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: