SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Op zich wel eens al moet je je afvragen of het spelletje van Bosz er dan al wel in zitquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag zelfs dat zegt vaak geen flikker. Is ook heel anders voetballen zonder druk en noem maar op. Tijdens de CL voorronde kunnen we er eens mooi voor gaan zittenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
30 of zo denk ik, kon niet eensquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat had je gekregen voor 0-3 bij rust?Alleen 0-0 1-0 2-0 3-0
![]()
Ik dacht dat Bosz wel redelijk aanhanger van Verheijen is/was dus dat zou vermakelijk zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht straks gepeperde tweet van Verheijen over dat Ajax te hard getraind heeftMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah, Gudelj met een foutje
Nu kan ik het scoreverloop weer verklarenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben ook meer benieuwd naar de tweede helft wat het middenveld betreft.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Ah, Gudelj met een foutje
Nu kan ik het scoreverloop weer verklarenOh.![]()
Dat wordt wel interessant ja, ook omdat dat Liefering toch best geinig druk zetquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer benieuwd naar de tweede helft wat het middenveld betreft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De verdediging zal wel vaker gatenkaas zijn dit seizoen, ik verlang nu al terug naar Frank.
Nee toch niet.Snelle Egel![]()
Dit waren nog fouten in de opbouw, die zijn er toch wat makkelijker uit te halen dan structurele dekkingsfouten ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:28 schreef S0nic het volgende:
De verdediging zal wel vaker gatenkaas zijn dit seizoen, ik verlang nu al terug naar Frank.
Nee toch niet.
Plus dat ik niet verwacht dat er veel clubs zo hoog druk gaan zetten in NederlandMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat Liefering is al langer in training tochquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt wel interessant ja, ook omdat dat Liefering toch best geinig druk zetOh.![]()
Ron meldde mij dat ze binnenkort beginnen dus dat lijkt mij wel ja. Maar goed, het blijft Ronquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Liefering is al langer in training tochMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er komt nog wat bij in de verdediging als ik Bosz zo hoorde.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:28 schreef S0nic het volgende:
Nee toch niet.
Als van Rhijn verkocht wordt, kan er weer een aankoop gedaan worden.Oh.![]()
22 juli beginnen ze in hun ligaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Liefering is al langer in training toch![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ron meldde mij dat ze binnenkort beginnen dus dat lijkt mij wel ja. Maar goed, het blijft RonHet is te merkenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
22 juli beginnen ze in hun ligaOh.![]()
Schöne, Gudelj, Cerny, Tete matig wel
Schöne ronduit slecht eigenlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Iedereen speelt bijzonder matig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:33 schreef Tagliano het volgende:
Schöne, Gudelj, Cerny, Tete matig wel
Schöne ronduit slecht eigenlijkOh.![]()
Gudelj weer mad worden omdat hij niet mag aanleggen van 30 meter
Wat een gekMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Younes vind ik het leuk doen, Veltman heb ik een hoop goede crosspasses zien gevenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cristiano Gudeljquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:34 schreef Tagliano het volgende:
Gudelj weer mad worden omdat hij niet mag aanleggen van 30 meter
Wat een gekOh.![]()
4/5 dagen is best wat in een voorbereidingquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:34 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ajax speelt maar een paar dagen later CLMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oké over Veltman eens, van Younes heb ik ook wel eens wat beters gezien. Maakt niet uit verder, ze moeten er ook weer even inkomen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Younes vind ik het leuk doen, Veltman heb ik een hoop goede crosspasses zien gevenOh.![]()
Ajax gaat er ook wel vaak vanuit dat de tegenstander in 3e voorronde 'te doen' is, pas week of 2 later moet je echt goed zijn![]()
Daar heb ik sowieso weinig vertrouwen in.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich wel eens al moet je je afvragen of het spelletje van Bosz er dan al wel in zit![]()
![]()
jinxgodquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezien jouw betkunsten weet ik genoeg
Heb wel liefst tientje op Frankrijk staan van voor EK als winnaar. Ik kijk uit naar zondag 22.45![]()
Zivkovic ook heel weinig laten zien op een leuk hakje na. Moet wel bij gezegd dat hij ook niet echt de mogelijkheden kreegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Voorzetten zijn nog altijd kut met peren, helpt ook niet echt dat je 2 spelers hebt die liever naar binnen willenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:44 schreef Tagliano het volgende:
Zivkovic ook heel weinig laten zien op een leuk hakje na. Moet wel bij gezegd dat hij ook niet echt de mogelijkheden kreeg![]()
Eens welquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorzetten zijn nog altijd kut met peren, helpt ook niet echt dat je 2 spelers hebt die liever naar binnen willenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cerny gaat nog wel eens goed buitenom, maar de vervolgactie slaat dan nergens op.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorzetten zijn nog altijd kut met peren, helpt ook niet echt dat je 2 spelers hebt die liever naar binnen willenOh.![]()
Genot jongenstwitter:Kuran1882 twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 16:30:15@roeneverbeek 90% strength team and 0-2 down to a second division Austrian team. Kk bosz reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ingefluisterd door Marc natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mike Verweij gaat lekker in het kamp ''RVC is kut haal die knip eraf'' zitten.Oh.![]()
Wat zegt hij verkeerd met die kop? Er is inderdaad nog een hoop te doen, jaquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat ontken ik niet, maar die ''KIJK MIJ EENS GELIJK HEBBEN'' voor een journalist is alleen voor figuren als Di Marzio weggelegd.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zegt hij verkeerd met die kop? Er is inderdaad nog een hoop te doen, ja![]()
Ah, op die fiets. Ja dat is wel een matig trekje van hemquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar die ''KIJK MIJ EENS GELIJK HEBBEN'' voor een journalist is alleen voor figuren als Di Marzio weggelegd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Logisch na een weekje met volledige selectie, maar om dat nou na een matige helft in 1e oefenpot na ochtendtraining te tweetenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zegt hij verkeerd met die kop? Er is inderdaad nog een hoop te doen, ja![]()
Zeer benieuwd naar dit team wel
El Ghazi linksbuiten zo te zienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
bosz als trainer nemen hahahahaha
Die goser had er toen een verschrikkelijke teringzooi van gemaakt bij Feyenoord.
Bosz haalt de kerst niet, zeker met de huidige selectie van ajax krijgt hij een groot probleem."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Oké Klaas.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
bosz als trainer nemen hahahahaha
Die goser had er toen een verschrikkelijke teringzooi van gemaakt bij Feyenoord.
Bosz haalt de kerst niet, zeker met de huidige selectie van ajax krijgt hij een groot probleem.Oh.![]()
Lijkt het wel op, al zou het best kunnen dat ze hem lekker in Jong laten spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Onana nu officieel tweede keeper trouwens?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
waar is de keuze van bosz op gebaseerd vraag ik me af.....quote:
paar goede wedstrijdjes met fietstas.....
Dan hadden ze in 020 beter seedorf trainer gemaakt..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ohja dat zal wel gebeuren, maar bij een eventuele lange blessure van Cillessen zal hij dan eerder op doel komen dan Boer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, al zou het best kunnen dat ze hem lekker in Jong laten spelenOh.![]()
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat zal wel gebeuren, maar bij een eventuele lange blessure van Cillessen zal hij dan eerder op doel komen dan Boer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
jezus wat een gestoorde kop weer van DE TELEGRAAF....quote:
Alsof de boer er een zooitje van heeft gemaakt.....
De boer had net zo goed kunnen blijven nu er toch geen club voor hem is gekomen...onbegrijpelijk zijn vertrek."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat veld trouwensValt me nu pas op dat het gewoon een miniatuur van het Alpenlandschap is
De Ligt maakt wel een goede indruk op me, Dolberg vooralsnog wat minderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Ligt is nog maar 16quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:16 schreef Tagliano het volgende:
De Ligt maakt wel een goede indruk op me, Dolberg vooralsnog wat minder![]()
![]()
Twee jaar geleden ook gewoon al ongeveer het fysiek wat hij nu heeft lijkt het welquote:
Weer goede actie nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach oefenpotjes kun je ook beter gebruiken om eens te zien hoe de talentjes zich een beetje verhouden tot de rest, wat een beetje de bedoeling is met het spel, dat soort dingenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij doet het beter dan zijn voorbeeldquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:22 schreef Tagliano het volgende:
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW
CRISTIANO EL GAZAOh.![]()
Wtf deze tussenstand?
Wel mooie goal van El Ghazi nuIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Zelfs qua irritante trekjes doet hij het beterquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan zijn voorbeeldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zou in het algemeen niet teveel fucks geven om het scoreverloop van oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wtf deze tussenstand?
Wel mooie goal van El Ghazi nu
SOOOOOOOOOOOOOOOW 2-2 WERELDPLOEG HOORMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nvm al weer 2-2quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wtf deze tussenstand?
Wel mooie goal van El Ghazi nuIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik hoop toch dat Bosz in staat is door dat soort dingen heen te kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Anwar knokt zich terug in de basis!!!1Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Anwar zijn vorm terug vindt mag hij het best weer proberen van mij. Heeft toch ook een paar keer vrij aardig gespeeld voor Ajax.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat Bosz in staat is door dat soort dingen heen te kijkenOh.![]()
Eens wel, maar laten we een van richting veranderde vrije trap en een frommelgoal tegen Liefering niet als maatstaf nemen. Lekker naar de training kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Anwar zijn vorm terug vindt mag hij het best weer proberen van mij. Heeft toch ook een paar keer vrij aardig gespeeld voor Ajax.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat zal Mike Verweij nu zeggen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens wel, maar laten we een van richting veranderde vrije trap en een frommelgoal tegen Liefering niet als maatstaf nemen. Lekker naar de training kijken![]()
Die maakt vooralsnog alleen melding van de feitenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zal Mike Verweij nu zeggen?
Achteraf is het wel jammer dat we met twee verschillende teams zitten, het was wel interessant geweest om te zien of Bosz itt De Boer wel een en ander kon omzetten ivm het druk geven van die OostenrijkersMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja dat lijkt me wel logisch. Eerst de gehele voorbereiding maar afwachten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens wel, maar laten we een van richting veranderde vrije trap en een frommelgoal tegen Liefering niet als maatstaf nemen. Lekker naar de training kijkenOh.![]()
Had in het begin wat leuke balletjes maar hobbelt nu lekker anoniem meequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Boh Ajax dat 3-3 speelt
Deze dag ga ik me nog lang heugenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er hebben mensen toch duidelijk niet gelezen wat Bosz tot nu toe in de media heeft gezegd. Ik had beter kunnen weten van dit forum.![]()
Sorry Stijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Er hebben mensen toch duidelijk niet gelezen wat Bosz tot nu toe in de media heeft gezegd. Ik had beter kunnen weten van dit forum.Oh.![]()
Ik vind het nog wel meevallen tot nu toe, de teletekstfans moeten straks nog komenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Er hebben mensen toch duidelijk niet gelezen wat Bosz tot nu toe in de media heeft gezegd. Ik had beter kunnen weten van dit forum.![]()
Verlicht ons, waar doel je op?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Er hebben mensen toch duidelijk niet gelezen wat Bosz tot nu toe in de media heeft gezegd. Ik had beter kunnen weten van dit forum.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Neppe Ajacieden zijn dat, pak ze!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is wel onhandig van Warmerdam, Ron
Gewoon over de zijlijn knallenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alsof iedereen hier serieus is man.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Er hebben mensen toch duidelijk niet gelezen wat Bosz tot nu toe in de media heeft gezegd. Ik had beter kunnen weten van dit forum.Snelle Egel![]()
@JR: Mikegod weet later vandaag of Onana tweede keepert isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ben benieuwd of Freek de primeur kan gaan kapen van Mikequote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
@JR: Mikegod weet later vandaag of Onana tweede keepert is![]()
Toch leuk dat we zelfs op dat gebied een beetje spektakel hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Freek de primeur kan gaan kapen van MikeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
@JR: Mikegod weet later vandaag of Onana tweede keepert isOh.![]()
Muric moet dit seizoen wel gaan doorbreken.
Anders de zoveelste buitenlandse jeugdspeler die het niet redt.Oh.![]()
3-4 in de laatste secondeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Best een geinig wedstrijdje gezien, valt nog een hoop te verbeteren maar dat wisten we alMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Franks voetbal krijg je er niet zomaar uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:46 schreef Tagliano het volgende:
Best een geinig wedstrijdje gezien, valt nog een hoop te verbeteren maar dat wisten we alOh.![]()
De Feyenoordes rekenen zich al rijk.
Lekker boeiend zo'n eerste oefenwedstrijd met een nieuwe trainer.![]()
Alle Feyenoorders inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:48 schreef Bronson_ het volgende:
Lekker boeiend zo'n eerste oefenwedstrijd met een nieuwe trainer.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Waar dan ?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:48 schreef Bronson_ het volgende:
Lekker boeiend zo'n eerste oefenwedstrijd met een nieuwe trainer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Uh ja. Oke.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Heb helaas (of gelukkig) niet kunnen kijken, is de hand van bosz echt al te zien? Veel aanvallender en snel drukzetten?![]()
![]()
Ja .. maar sommige spelers komen duidelijk handelingssnelheid tekort daarvoorquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:15 schreef bombmannl het volgende:
Heb helaas (of gelukkig) niet kunnen kijken, is de hand van bosz echt al te zien? Veel aanvallender en snel drukzetten?RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar verder is er niet gefaald hoor.quote:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nou, leg eens uit dan. Welke consequenties trek jij uit deze wedstrijd?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar verder is er niet gefaald hoor.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een redelijk nieuwe voetbalcultuur voor onze schijndominantieploeg mag blijkbaar niet 'wennen'. Bosz zegt veelvuldig in de media dat hij tijd nodig heeft om het te 'teachen' aan zijn spelers, zag je overigens ook aan zijn periode bij Vitesse in het begin. Ik ga dus ook niet enorm boos doen als Ajax uit de vCL vliegt. Goed, Droppie weet het beter. Voetbalpatriarch.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, leg eens uit dan. Welke consequenties trek jij uit deze wedstrijd?![]()
Op Ajax netwerk zijn ze ook al helemaal overstuurquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een redelijk nieuwe voetbalcultuur voor onze schijndominantieploeg mag blijkbaar niet 'wennen'. Bosz zegt veelvuldig in de media dat hij tijd nodig heeft om het te 'teachen' aan zijn spelers, zag je overigens ook aan zijn periode bij Vitesse in het begin. Ik ga dus ook niet enorm boos doen als Ajax uit de vCL vliegt. Goed, Droppie weet het beter. Voetbalpatriarch.
Oh.![]()
De meeste fans niet, die zijn het toch al gewend johquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga dus ook niet enorm boos doen als Ajax uit de vCL vliegt.![]()
Dit. Bovendien was er een behoorlijk heftige trainingsweek met zelfs vanmorgen nog een sessie, dan begrijp ik ook wel dat je niet helemaal 100% bent tijdens die wedstrijd. Uiteraard ging er voldoende mis, maar imo zijn dat wel dingen die niet enorm moeilijk te verbeteren zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een redelijk nieuwe voetbalcultuur voor onze schijndominantieploeg mag blijkbaar niet 'wennen'. Bosz zegt veelvuldig in de media dat hij tijd nodig heeft om het te 'teachen' aan zijn spelers, zag je overigens ook aan zijn periode bij Vitesse in het begin. Ik ga dus ook niet enorm boos doen als Ajax uit de vCL vliegt. Goed, Droppie weet het beter. Voetbalpatriarch.
Bovendien zette dat ploegje ook nog alleraardigst drukMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb gelezen dat de 'top' van dat ploegje naar Red Bull Leipzig vertrekt en goede spelers naar Salzburg. Een Red Bull-opleidingsploegje. Die zijn wel hoog druk geven gewend.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit. Bovendien was er een behoorlijk heftige trainingsweek met zelfs vanmorgen nog een sessie, dan begrijp ik ook wel dat je niet helemaal 100% bent tijdens die wedstrijd. Uiteraard ging er voldoende mis, maar imo zijn dat wel dingen die niet enorm moeilijk te verbeteren zijn
Bovendien zette dat ploegje ook nog alleraardigst druk![]()
bedankt Hansquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat de 'top' van dat ploegje naar Red Bull Leipzig vertrekt en goede spelers naar Salzburg. Een Red Bull-opleidingsploegje. Die zijn wel hoog druk geven gewend.![]()
Ik zie de vCL eerder als een soort oefenwedstrijden, om te zien hoe het basiselftal zich zal houden onder druk en tegen een goede tegenstander.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De meeste fans niet, die zijn het toch al gewend joh
Doorkomen doen ze toch niet.Oh.![]()
Eerste ronde zou wel prettig zijn, heb je poule EL maar vast binnenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie de vCL eerder als een soort oefenwedstrijden, om te zien hoe het basiselftal zich zal houden onder druk en tegen een goede tegenstander.
Doorkomen doen ze toch niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De enige ploeg waar ik dan een veilig gevoel bij heb is FK Rostov..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerste ronde zou wel prettig zijn, heb je poule EL maar vast binnen![]()
Natuurlijk, maar die laatste voorronde doorkomen moet Ajax ook gewoon kunnen hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerste ronde zou wel prettig zijn, heb je poule EL maar vast binnenOh.![]()
Ik vind de vCL met Nederlandse ploegen altijd genotquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie de vCL eerder als een soort oefenwedstrijden, om te zien hoe het basiselftal zich zal houden onder druk en tegen een goede tegenstander.
Doorkomen doen ze toch niet.![]()
Ajax - Dinamo Kiev was wel genot in 2010quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind de vCL met Nederlandse ploegen altijd genot
Oh.![]()
En ook die hebben het geloof ik meer dan prima gedaan in Rusland, ze zullen ook nog wel wat voorstellenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige ploeg waar ik dan een veilig gevoel bij heb is FK Rostov..Moet wel kunnen ja, maar ik zit niet te wachten op potjes tegen Jablonec en consortenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die laatste voorronde doorkomen moet Ajax ook gewoon kunnen hoor.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige ploeg waar ik dan een veilig gevoel bij heb is FK Rostov..Waar baseer je dat nou weer op?
![]()
Ach in de EL krijgen we waarschijnlijk toch wel een poule met van die Oostblokclubs.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet wel kunnen ja, maar ik zit niet te wachten op potjes tegen Jablonec en consortenOh.![]()
Ik heb een veiliger gevoel bij Monaco dan Young Boys eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige ploeg waar ik dan een veilig gevoel bij heb is FK Rostov..![]()
Bij Monaco loopt onder andere El Tigre rond. Die trainer is een kampioen in doodsaaie Europese wedstrijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb een veiliger gevoel bij Monaco dan Young Boys eerlijk gezegd![]()
Welja joh, bij voorbaat al neerleggen bij een uitschakeling. Laten we aankomend seizoen anders administratief afdoen, kunnen onze jongens zich optimaal voorbereiden voor seizoen 2021/2022.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een redelijk nieuwe voetbalcultuur voor onze schijndominantieploeg mag blijkbaar niet 'wennen'. Bosz zegt veelvuldig in de media dat hij tijd nodig heeft om het te 'teachen' aan zijn spelers, zag je overigens ook aan zijn periode bij Vitesse in het begin. Ik ga dus ook niet enorm boos doen als Ajax uit de vCL vliegt. Goed, Droppie weet het beter. Voetbalpatriarch.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het zal aan Ajax zelf liggen, niet goed spelend kunnen ze van iedereen in Europa verliezen. Benieuwd wanneer het gaat draaien (denk wel dat het Bosz gaat lukken), zou zomaar kunnen dat het nog wel even gaat duren met als gevolg Europese uitschakeling.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb je nog meer smoesjes of waren dit ze voor vandaag?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:48 schreef Bronson_ het volgende:
Lekker boeiend zo'n eerste oefenwedstrijd met een nieuwe trainer.![]()
![]()
Waarin de eerste oefenwedstrijd ook verloren zal worden en er direct "gefaald" wordtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welja joh, bij voorbaat al neerleggen bij een uitschakeling. Laten we aankomend seizoen anders administratief afdoen, kunnen onze jongens zich optimaal voorbereiden voor seizoen 2021/2022.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jij denkt dus echt dat tactieken en spelopvattingen binnen een maand zo ongeveer een twee drie onder de knie zijn? Oei, pijnlijk naïef van je.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welja joh, bij voorbaat al neerleggen bij een uitschakeling. Laten we aankomend seizoen anders administratief afdoen, kunnen onze jongens zich optimaal voorbereiden voor seizoen 2021/2022.![]()
Wat een team was dat eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax - Dinamo Kiev was wel genot in 2010![]()
![]()
En zo zullen we over een paar jaar weer terugkijken op spelers uit het Ajax van nu. Zo gaat het altijd.quote:Oh.![]()
Ja hoor, je hebt tactiek en spelopvattingen nodig om met een Ajax op volledige oorlogssterkte een veredeld jeugdelftal te verslaan en geen 4 doelpunten tegen te krijgenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt dus echt dat tactieken en spelopvattingen binnen een maand zo ongeveer een twee drie onder de knie zijn? Oei, pijnlijk naïef van je.
Hou toch op, je maakt jezelf belachelijk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jij vindt na een week intensief trainen (inclusief ochtendsessie) een team "op volle oorlogssterkte"?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt tactiek en spelopvattingen nodig om met een Ajax op volledige oorlogssterkte een veredeld jeugdelftal te verslaan en geen 4 doelpunten tegen te krijgen
Hou toch op, je maakt jezelf belachelijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hysterisch doen om een oefenpotjequote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt tactiek en spelopvattingen nodig om met een Ajax op volledige oorlogssterkte een veredeld jeugdelftal te verslaan en geen 4 doelpunten tegen te krijgen
Hou toch op, je maakt jezelf belachelijk.
Oh.![]()
Quote voor in de winterstop.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hysterisch doen om een oefenpotjeDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ah ja, want dan heeft het aan dit oefenpotje gelegenquote:
Nee, dan gaat iedereen net zo hard zeiken en kan ik mooi iedereen uitlachen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, want dan heeft het aan dit oefenpotje gelegenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als het voetbal er dan nog niet in zit is het een ander verhaal, maar om je daar nu al druk om te maken is tamelijk debiel.quote:Oh.![]()
Oké Hans, maak jij je dan maar niet druk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het voetbal er dan nog niet in zit is het een ander verhaal, maar om je daar nu al druk om te maken is tamelijk debiel.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Maar nogmaals, welke conclusies trek jij uit deze wedstrijd dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, dan gaat iedereen net zo hard zeiken en kan ik mooi iedereen uitlachen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
''Veredeld jeugdelftal''quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hou toch op, je maakt jezelf belachelijk.
En wat zegt dat precies over hun voetbalkwaliteiten?![]()
Dat doe ik ook totaal niet neequote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oké Hans, maak jij je dan maar niet druk.
Oh.![]()
Wat denk jijquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:28 schreef Tagliano het volgende:
Heb je de wedstrijd eigenlijk wel gezien, Droppie?
Haha![]()
Ze hebben van de week kei hard getraind! Harder dan normaal bij De Boer!!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb je nog meer smoesjes of waren dit ze voor vandaag?![]()
Mooi om te zien dat jij je niet alleen in NWS belachelijk maaktquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oké Hans, maak jij je dan maar niet druk.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Werden we toen niet op 1 goal na niet kampioen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Spakenburg-Ajax werd in 2006 3-2 en dat seizoen was ook heel erg slecht .![]()
Yup . 1-5 van PSV gewonnen , in de voorronde CL eruit tegen FC Kopenhagenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
Werden we toen niet op 1 goal na niet kampioen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben je nou aan het trollen of snap je de opmerking niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Veredeld jeugdelftal''
En wat zegt dat precies over hun voetbalkwaliteiten?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En tegelijkertijd stortte Barça in door het vertrek van Henk Ten Cate.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup . 1-5 van PSV gewonnen , in de voorronde CL eruit tegen FC Kopenhagen![]()
Kijk mam, een retard!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat jij je niet alleen in NWS belachelijk maaktDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik heb een samenvatting gekeken nu, wat een aids achterin zeg
Ben benieuwd of het dinsdag tegen AFC een beetje beter is.![]()
Daarom ook nooit begrepen waarom er hier mensen riepen om Rijkaardquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En tegelijkertijd stortte Barça in door het vertrek van Henk Ten Cate.RED ONS HENNIEGOD![]()
Incidentje, dinsdag 10-0 dit dat allesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
Ben benieuwd of het dinsdag tegen AFC een beetje beter is.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik vraag me slechts af waarom je bergen conclusies ophangt aan een oefenwedstrijd na een intensieve trainingsweek. Ze zullen redelijk vermoeid zijn na iedere dag massaal aan het werk te zijn met o.a Gudelj en Klaassen voorop. Viel Klaassen nog eens weg. Dan is het wat minder prettig om een tegenstander te hebben die je aardig onder druk zet. Ik snap wel waarom het een beetje haperde.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen of snap je de opmerking niet?
Hier zal je vast weer een of andere simpele oneliner voor hebben. Ik wacht met smart.![]()
Rijkaard kon al die ego's niet in zijn eentje onder de duim houden dus Henkie trok ze aan hun nekvel. Toen Henkie weg was, gingen Ronaldinho en Deco lekker gek doen en kon Rijkaard het tij niet meer keren. Machtig mooi hoe een vent het verschil kan maken op de achtergrond.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom ook nooit begrijpen waarom er hier mensen riepen om Rijkaard![]()
Helaas werd Henkie nooit echt op waarde geschat omdat ie soms nogal opvliegend kon/kan zijn .Voor de rest een uitstekende trainer .quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijkaard kon al die ego's niet in zijn eentje onder de duim houden dus Henkie trok ze aan hun nekvel. Toen Henkie weg was, gingen Ronaldinho en Deco lekker gek doen en kon Rijkaard het tij niet meer keren. Machtig mooi hoe een vent het verschil kan maken op de achtergrond.RED ONS HENNIEGOD![]()
Droppie, zeg nou inhoudelijk iets over de wedstrijdquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Incidentje, dinsdag 10-0 dit dat allesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als 'ie geen kutkeeper had bij Sparta, was hij daar ook als een God de deur uit gewandeld. Nu lekker gezellig zakken vullen in de zandbak zoals Martin Jol dat ook doet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas werd Henkie nooit echt op waarde geschat omdat ie soms nogal opvliegend kon/kan zijn .Voor de rest een uitstekende trainer .![]()
Het was bedroevend om te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Droppie, zeg nou inhoudelijk iets over de wedstrijdDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We zullen komend seizoen wel vaker 3-4-3 zien als ik zo het stukje op VI leesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat was er volgens jou bedroevend? En op basis waarvan denk je dat het de komende weken niet verbetert?quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet ook prima mogelijk zijn tegen matige tegenstanders, zeker met onze ruime keuze uit middenvelders.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
We zullen komend seizoen wel vaker 3-4-3 zien als ik zo het stukje op VI leesOh.![]()
Ja wel begrijpelijk, en ook zat centrale verdedigers natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ook prima mogelijk zijn tegen matige tegenstanders, zeker met onze ruime keuze uit middenvelders.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De verdediging leek wel alsof ze voor het eerst met elkaar speelden, het middenveld kon elkaar niet vinden en voorin moet je blij zijn dat El Ghazi er zin in had de tweede helftquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat was er volgens jou bedroevend? En op basis waarvan denk je dat het de komende weken niet verbetert?
Dit is een elftal wat al een tijd bij elkaar is en elkaar blind zou moeten kunnen vinden, de eerste helft sta met min of meer de beoogde basiself en je ziet gewoon een pot voetbal wat slechter was dan vorig seizoen de Graafschap uit![]()
Nee, dat stemt me niet echt hoopvol voor de toekomst, silly me
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Cillessenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja wel begrijpelijk, en ook zat centrale verdedigers natuurlijk
Tete - Veltman - Riedewald
Bazoer
Klaassen - Frenkie de Jong
Nouri
Cerny - Milik - Younes
Voetballen maar.Oh.![]()
Deed het in zijn eerste periode bij Sparta ook geweldig .quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als 'ie geen kutkeeper had bij Sparta, was hij daar ook als een God de deur uit gewandeld. Nu lekker gezellig zakken vullen in de zandbak zoals Martin Jol dat ook doet.
Bracht ze bijna een nederlaag toeRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, ware het niet dat het systeem nogal even anders is, er een behoorlijke trainingsweek is geweest, er vanmorgen getraind is, spelers logischerwijs niet in vorm zijn, dit de eerste wedstrijd in de voorbereiding was, de tegenstander nogal anders is dan de gemiddelde in de Eredivisie qua spelopvatting en het resultaat werkelijk geen fuck boeitquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De verdediging leek wel alsof ze voor het eerst met elkaar speelden, het middenveld kon elkaar niet vinden en voorin moet je blij zijn dat El Ghazi er zin in had de tweede helft
Dit is een elftal wat al een tijd bij elkaar is en elkaar blind zou moeten kunnen vinden, de eerste helft sta met min of meer de beoogde basiself en je ziet gewoon een pot voetbal wat slechter was dan vorig seizoen de Graafschap uit![]()
Nee, dat stemt me niet echt hoopvol voor de toekomst, silly me
Maar verder dezelfde omstandigheden hoorMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Geen enkele van je omstandigheden verklaart het vertoonde spel, de dramatische manier van verdedigen, het niet op elkaar ingespeeld zijn en het ontbreken van enig spelsysteem, maar verder een goed verhaal ofzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat het systeem nogal even anders is, er een behoorlijke trainingsweek is geweest, er vanmorgen getraind is, spelers logischerwijs niet in vorm zijn, dit de eerste wedstrijd in de voorbereiding was, de tegenstander nogal anders is dan de gemiddelde in de Eredivisie qua spelopvatting en het resultaat werkelijk geen fuck boeit
Maar verder dezelfde omstandigheden hoor
En je wil met droge ogen beweren dat deze tegenstander beter is dan wat er in de eredivisie rondloopt? Uh, oke dan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Met name het andere systeem natuurlijk. Jij denkt dat dat er van de ene op de andere dag in zit?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geen enkele van je omstandigheden verklaart het vertoonde spel, de dramatische manier van verdedigen, het niet op elkaar ingespeeld zijn en het ontbreken van enig spelsysteem, maar verder een goed verhaal ofzo.
Niet beter, anders zeg ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wederom verklaart dat niets van de situaties die ik beschreef.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met name het andere systeem natuurlijk. Jij denkt dat dat er van de ene op de andere dag in zit?
Niet beter, anders zeg ikDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een willekeurige: het middenveld kon elkaar niet vinden (lag imo vooral aan de traagheid van Schöne maargoed). Dat kan toch prima aan het wennen aan een ander spelidee/systeem liggen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wederom verklaart dat niets van de situaties die ik beschreef.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je kan een pass over drie meter naar een medespeler niet meer versturen omdat je 3-4-3 speelt ipv 4-3-3 ? Uh, oke.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een willekeurige: het middenveld kon elkaar niet vinden (lag imo vooral aan de traagheid van Schöne maargoed). Dat kan toch prima aan het wennen aan een ander spelidee/systeem liggen?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat is iets anders dan elkaar niet kunnen vinden. Tevens werd er in de eerste helft "gewoon" 4-3-3 gespeeld, maar wel met de nodige accenten. De plaatsfouten kunnen dan best wel weer komen door wat vermoeidheid, ik kan niet goed inschatten hoe zwaar die week en ochtendsessie precies geweest zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan een pass over drie meter naar een medespelers niet meer versturen omdat je 3-4-3 speelt ipv 4-3-3 ? Uh, oke.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij had weer meer prima acties, maakte wel een goede indruk op me. Het valt totaal niet op dat hij 16 is, zowel qua fysiek als techniek en dergelijkequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toch zou ik hem een jaartje jong Ajax laten spelen om hem zijn benodigde speeltijd te gevenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij had weer meer prima acties, maakte wel een goede indruk op me. Het valt totaal niet op dat hij 16 is, zowel qua fysiek als techniek en dergelijke![]()
Lijkt mij ook een prima idee. Centrale verdedigers genoeg en bij nood kan hij altijd aansluitenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Toch zou ik hem een jaartje jong Ajax laten spelen om hem zijn benodigde speeltijd te gevenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgend jaar kan je Viergever dan wel verkopen en kan hij zijn plaats in de selectie overnemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een prima idee. Centrale verdedigers genoeg en bij nood kan hij altijd aansluitenOh.![]()
Viergevers contract moet je nu verscheuren en niet over een jaarquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar kan je Viergever dan wel verkopen en kan hij zijn plaats in de selectie overnemen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het was wel aantrekkelijk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
Ben benieuwd of het dinsdag tegen AFC een beetje beter is.
Bosz![]()
![]()
4-3 = spektakelquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het was wel aantrekkelijk om naar te kijken.
Bosz![]()
![]()
prop de ligt er maar in, wat een klasbak is datquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Tete - Veltman - Riedewald
Bazoer
Klaassen - Frenkie de Jong
Nouri
Cerny - Milik - Younes
Voetballen maar.![]()
En gek genoeg warmerdam > dijks.
En dan frenkie de jong, met afstand de beste man van vandaag. Kennen we over een paar jaar gelukkig nog plezier aan beleven in het nederlands elftal.![]()
De Ligt was echt lekker bezig vandaag. Eerste keer dat ik hem live zag spelen en het sprak echt aan. Well done![P]otverdorie![]()
Vond hem in de youth league ook al enorm goedquote:Op zondag 10 juli 2016 00:42 schreef NatteBever het volgende:
De Ligt was echt lekker bezig vandaag. Eerste keer dat ik hem live zag spelen en het sprak echt aan. Well done!![]()
Geen idee. Daar kan je ook na 1 oefenwedstrijdje met 2 verschillende teams in 2 helften na 1 trainingsweek natuurlijk ook geen zinnig woord over zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:01 schreef Brammess het volgende:
Maar wat was er precies anders/beter t.o.v het algemen spel van De Boer?![]()
Een zesquote:Op zondag 10 juli 2016 01:01 schreef Brammess het volgende:
Maar wat was er precies anders/beter t.o.v het algemene spel van De Boer?
Drukzetten zag er wat anders uit, daar moet begrijpelijkerwijs nog wel het een en ander aan verbeterd worden. De CV's zochten veel sneller een oplossing naar voren of een crossbal (die crossbal kwam met name van Veltman). Dat zijn wel een beetje de dingetjes die mij het meest opvielen, waarbij het natuurlijk een eerste oefenpotje was dus al te veel conclusies zou ik er nog niet aan verbinden
het is goed dat Ajax verloren heeft. Nu kunnen ze ook makkelijk zien welke spelers door het ijs zakken.![]()
Conclusies trekken na 1 wedstrijd en 1 week met een incomplete selectie
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dankje taggodquote:Op zondag 10 juli 2016 10:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een zes
Drukzetten zag er wat anders uit, daar moet begrijpelijkerwijs nog wel het een en ander aan verbeterd worden. De CV's zochten veel sneller een oplossing naar voren of een crossbal (die crossbal kwam met name van Veltman). Dat zijn wel een beetje de dingetjes die mij het meest opvielen, waarbij het natuurlijk een eerste oefenpotje was dus al te veel conclusies zou ik er nog niet aan verbindenProbleem is dat tijdens de 1e voorronde de selectie net zo incompleet zal zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:05 schreef Catch22- het volgende:
Conclusies trekken na 1 wedstrijd en 1 week met een incomplete selectie![]()
Prima club voor hem.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens en meisjes.
Van Rhijn in gesprek met Club Brugge.Oh.![]()
Ze spelen ook CL toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker zeker, met die dorpsgek van een Preud'homme zit ie prima.Oh.![]()
Zal wel een verdediger worden dan, aangezien Bosz die er graag nog bij zou komen.quote:
Ik hoop op een buitenspeler.Oh.![]()
Samen met Plopper shinenquote:Op maandag 11 juli 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens en meisjes.
Van Rhijn in gesprek met Club Brugge.
Groot fan van User Wotte![]()
Koeman wil Milik halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mateo Cassierra is maandag aangesloten bij de selectie en werkt op dit moment zijn eerste training af bij Ajax. De spits arriveerde zaterdagmiddag op Schiphol en heeft zich na de terugkeer van de selectie uit Oostenrijk eindelijk bij de selectie kunnen voegen.
Met filmpje hierFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
je bedoeld garantie op 25 goals?quote:Op maandag 11 juli 2016 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je een topper kopen danFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
'Quote voor toekomstig gebruik'quote:Op maandag 11 juli 2016 16:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of hij bedoelt iemand die meer kan dan de pionnen neerzetten op de training.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die had dan ook daadwerkelijk kwaliteit.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
AZ heeft in ieder geval al laten zien hoe je een spits moet verkopen.![]()
Dat is niet veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wil 1,3 miljoen euro zien voor Van Rhijn.![]()
Plus doorverkoop wel, maar ik vind niet dat je een heel hoog bedrag voor die prutsbak kunt eisen.quote:![]()
Doorspoelen naar de tekkel van De Ligtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit de herhaling van Ajax - Liefering te kijken momenteel. Leuk hé![]()
Ik denk niet dat FOX Sports dat zomaar even voor me doet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Doorspoelen naar de tekkel van De Ligt![]()
Ben ook ingeschakeld maar het ziet er allemaal futloos en vermoeid uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat FOX Sports dat zomaar even voor me doet.![]()
Veltman laat wel grappige dingen zien in de opbouw. Zie Gudelj opvallend vaak fouten maken om vervolgens met een turbo erheen te rennen om zijn fout te herstellenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ben ook ingeschakeld maar het ziet er allemaal futloos en vermoeid uit.![]()
Gudelj speelt weer als de 2015 Gudelj, breed, achteruit en nauwelijks vooruit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman laat wel grappige dingen zien in de opbouw. Zie Gudelj opvallend vaak fouten maken om vervolgens met een turbo erheen te rennen om zijn fout te herstellen![]()
Wel benieuwd wat Bosz met de rechterkant gaat doen. Breedte is op zijn tijd daar hard nodig. Dat heeft Ajax wel genekt tegen NEC hihihihi bijvoorbeeld.![]()
Al Gaza + Cerny + Muric, probleem ligt links voor als die fatsige duitser uitvalt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel benieuwd wat Bosz met de rechterkant gaat doen. Breedte is op zijn tijd daar hard nodig. Dat heeft Ajax wel genekt tegen NEC hihihihi bijvoorbeeld.![]()
Hopelijk is er voor die positie een versterking waar Mike het over had.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Al Gaza + Cerny + Muric, probleem ligt links voor als die fatsige duitser uitvalt.![]()
Maar je snapt de zin van breedte wat ik bedoel héquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Al Gaza + Cerny + Muric, probleem ligt links voor als die fatsige duitser uitvalt.![]()
Eigenlijk niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je snapt de zin van breedte wat ik bedoel hé![]()
Ze willen toch ook nog een verdediger halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk is er voor die positie een versterking waar Mike het over had.Oh.![]()
In die pot tegen NEC werd er afgrijselijk lang met AEG als banker gespeeld terwijl Stevie Wonder aan het verslag had kunnen horen dat de rechterkant niet gebruikt werd. Volkomen leeg, alles. Tete durft daar ook niet naar op te schuiven.quote:![]()
Tete mocht eerder dit seizoen nog 80 meter van zijn achterlijn spelen en het was schrijnend om te zien. Zijn kwaliteiten liggen daar niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In die pot tegen NEC werd er afgrijselijk lang met AEG als banker gespeeld terwijl Stevie Wonder aan het verslag had kunnen horen dat de rechterkant niet gebruikt werd. Volkomen leeg, alles. Tete durft daar ook niet naar op te schuiven.
Derhalve Veltman rechts Tete centraal.![]()
Nee maar dat bedoel ik dus ook. Dan moet je niet Tete de schuld geven of stug zonder AEG spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tete mocht eerder dit seizoen nog 80 meter van zijn achterlijn spelen en het was schrijnend om te zien. Zijn kwaliteiten liggen daar niet.
Derhalve Veltman rechts Tete centraal.
Breedte is zo ongelofelijk heel erg belangrijk. Dat kan je niet genoeg benadrukken. Dan kan zo'n Erik Ten Hag hip schreeuwen dat vleugelspelers niet meer nodig zijn maar daar doe ik mooi niet aan mee.![]()
Younes - Cerny zouden onze besten buitenspelers zijn maar dan blijf je maar met dat probleem wat jij benadrukt. Constant naar binnen, niemand blijft breed en dan moet Tete dat maar doen wat hij niet kan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar dat bedoel ik dus ook. Dan moet je niet Tete de schuld geven of stug zonder AEG spelen.
Breedte is zo ongelofelijk heel erg belangrijk. Dat kan je niet genoeg benadrukken. Dan kan zo'n Erik Ten Hag hip schreeuwen dat vleugelspelers niet meer nodig zijn maar daar doe ik mooi niet aan mee.![]()
Spits die wat meer naar buiten toe beweegt misschien maar die kans is best klein.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Younes - Cerny zouden onze besten buitenspelers zijn maar dan blijf je maar met dat probleem wat jij benadrukt. Constant naar binnen, niemand blijft breed en dan moet Tete dat maar doen wat hij niet kan.![]()
Dan zou Traoré wel genot zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spits die wat meer naar buiten toe beweegt misschien maar die kans is best klein.![]()
Vind het toch maar kut dat je beste buitenspelers hun verkeerde been de beste is voor die kantquote:![]()
Vanavond het potje tegen AFC. Kijken of er weer gefaald wordt en welke conclusies we er vanavond aan verbinden
Tete speelde die wedstrijd niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In die pot tegen NEC werd er afgrijselijk lang met AEG als banker gespeeld terwijl Stevie Wonder aan het verslag had kunnen horen dat de rechterkant niet gebruikt werd. Volkomen leeg, alles. Tete durft daar ook niet naar op te schuiven.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Klopt, goed punt, heel goed punt zelfs. Maar zeker in de omschakeling zag je het gemis van een AEG waar Schöne en co niet te vinden waren.quote:![]()
Botergeile assist van Nourigodtwitter:fcarie twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 12:40:12Wat een fantastische assist van Abdelhak Nouri! https://t.co/JAueoCvhqc reageer retweet
![]()
Sowwwquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:41 schreef Brammess het volgende:
Botergeile assist van Nourigodtwitter:fcarie twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 12:40:12Wat een fantastische assist van Abdelhak Nouri! https://t.co/JAueoCvhqc reageer retweet
Koekoekquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:41 schreef Brammess het volgende:
Oh.![]()
Speelde ook een fantastische eerste helft Appie
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Die gaat in de winter dus wegHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: