SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Op zich wel eens al moet je je afvragen of het spelletje van Bosz er dan al wel in zitquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag zelfs dat zegt vaak geen flikker. Is ook heel anders voetballen zonder druk en noem maar op. Tijdens de CL voorronde kunnen we er eens mooi voor gaan zittenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
30 of zo denk ik, kon niet eensquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat had je gekregen voor 0-3 bij rust?Alleen 0-0 1-0 2-0 3-0
![]()
Ik dacht dat Bosz wel redelijk aanhanger van Verheijen is/was dus dat zou vermakelijk zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht straks gepeperde tweet van Verheijen over dat Ajax te hard getraind heeftMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah, Gudelj met een foutje
Nu kan ik het scoreverloop weer verklarenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben ook meer benieuwd naar de tweede helft wat het middenveld betreft.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Ah, Gudelj met een foutje
Nu kan ik het scoreverloop weer verklarenOh.![]()
Dat wordt wel interessant ja, ook omdat dat Liefering toch best geinig druk zetquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer benieuwd naar de tweede helft wat het middenveld betreft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De verdediging zal wel vaker gatenkaas zijn dit seizoen, ik verlang nu al terug naar Frank.
Nee toch niet.Snelle Egel![]()
Dit waren nog fouten in de opbouw, die zijn er toch wat makkelijker uit te halen dan structurele dekkingsfouten ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:28 schreef S0nic het volgende:
De verdediging zal wel vaker gatenkaas zijn dit seizoen, ik verlang nu al terug naar Frank.
Nee toch niet.
Plus dat ik niet verwacht dat er veel clubs zo hoog druk gaan zetten in NederlandMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat Liefering is al langer in training tochquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt wel interessant ja, ook omdat dat Liefering toch best geinig druk zetOh.![]()
Ron meldde mij dat ze binnenkort beginnen dus dat lijkt mij wel ja. Maar goed, het blijft Ronquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Liefering is al langer in training tochMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er komt nog wat bij in de verdediging als ik Bosz zo hoorde.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:28 schreef S0nic het volgende:
Nee toch niet.
Als van Rhijn verkocht wordt, kan er weer een aankoop gedaan worden.Oh.![]()
22 juli beginnen ze in hun ligaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Liefering is al langer in training toch![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ron meldde mij dat ze binnenkort beginnen dus dat lijkt mij wel ja. Maar goed, het blijft RonHet is te merkenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
22 juli beginnen ze in hun ligaOh.![]()
Schöne, Gudelj, Cerny, Tete matig wel
Schöne ronduit slecht eigenlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Iedereen speelt bijzonder matig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:33 schreef Tagliano het volgende:
Schöne, Gudelj, Cerny, Tete matig wel
Schöne ronduit slecht eigenlijkOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: