tofquote:
Als kind had ik al een hekel aan sneeuw.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
You know you're an adult when you open your curtains, see snow and think "oh fuck, that's gonna cause a lot of traffic disruptions" instead of yelling out "YAAAAYYY SNOWWWW"
Nohquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik vind het wel mooi als het net gevallen is, maar daarna zo snel mogelijk weg.
* OscarMopperkont is dan blijkbaar nog geen adultquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
You know you're an adult when you open your curtains, see snow and think "oh fuck, that's gonna cause a lot of traffic disruptions" instead of yelling out "YAAAAYYY SNOWWWW"
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tof![]()
![]()
Ik zie van 20:00 tot 22:00 uur. Dat moet lukken, al zal ik iets later binnenvallen ivm bedtijd Lennon.
Een en ander de schuld geven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
En we gaan vandaag geen nieuwe bank uitzoeken.... Stomme sneeuw en gladheid.
Er ligt amper sneeuw, als dit je al laat tegen houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
En we gaan vandaag geen nieuwe bank uitzoeken.... Stomme sneeuw en gladheid.
Voor zover ik kan zien en hoor van mensen die buiten zijn geweest, ligt er hier wel wat sneeuw en is het her en der erg glad. Het ijzelt hier ook las ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er ligt amper sneeuw, als dit je al laat tegen houden
nouja dan doe je het volgende week tochquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien en hoor van mensen die buiten zij geweest, ligt er hier wel wat sneeuw en is het her en der erg glad.
Er zijn meerdere nieuwsberichten van ongelukken door gladheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien en hoor van mensen die buiten zijn geweest, ligt er hier wel wat sneeuw en is het her en der erg glad.
Ja gaan we ook doen, maar ik wilde graag vandaag.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja dan doe je het volgende week toch
Precies....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zijn meerdere nieuwsberichten van ongelukken door gladheid.
quote:13:15 - 14:15 MadMaster - Slush Puppie Afternoon
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Zoals al min of meer aangekondigd, ga ik zo wat muziek draaien.
De liefhebbers mogen meeluisteren...
[..]
ik herken dat wel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja gaan we ook doen, maar ik wilde graag vandaag.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Zoals al min of meer aangekondigd, ga ik zo wat muziek draaien.
De liefhebbers mogen meeluisteren...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |