Opstappen in Amsterdam of Utrecht wordt ook getolereerd. Ik denk dat het Utrecht wordt voor mij. Met de NS-snelbus Zwijndrecht > Rotterdam Alexander (want geen treinen door Blaak ivm de werkzaamheden) en door naar Utrecht met de trein.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zaterdag 14 jan 9:000 (dat betekent UITERLIJK 9:00 aanwezig of we vertrekken zonder je) in Arnhem Centraal.
Opstappen in Amersfoort of Lelystad wordt echter subiet bestraftquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Opstappen in Amsterdam of Utrecht wordt ook getolereerd. Ik denk dat het Utrecht wordt voor mij. Met de NS-snelbus Zwijndrecht > Rotterdam Alexander (want geen treinen door Blaak ivm de werkzaamheden) en door naar Utrecht met de trein.
Binnenlands in ICE hebben we toeslag nodig? Of niet ivm internationaal kaartje?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Opstappen in Amsterdam of Utrecht wordt ook getolereerd. Ik denk dat het Utrecht wordt voor mij. Met de NS-snelbus Zwijndrecht > Rotterdam Alexander (want geen treinen door Blaak ivm de werkzaamheden) en door naar Utrecht met de trein.
Jazekerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende week nieuwjaarsrondjeHeb de hele dag aan het boekje gewerkt, en het begint nu ergens op te lijken
Het gaat echt super tof worden, hebben we er allemaal zin in?
Ik wel
Toeslag heb je enkel nodig als je enkel binnenlands reist en geen NS-abonnement hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Binnenlands in ICE hebben we toeslag nodig? Of niet ivm internationaal kaartje?
Probeer jij daar maar in de ICE te stappen de 14e.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Opstappen in Amersfoort of Lelystad wordt echter subiet bestraft
Maar ik heb het ticket voor de buitenlandse reis niet bij me, tenzij Greavy ook in Utrecht opstaptquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jazeker
[..]
Toeslag heb je enkel nodig als je enkel binnenlands reist en geen NS-abonnement hebt.
Zoals hierboven staat, stap ik in Utrecht op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar ik heb het ticket voor de buitenlandse reis niet bij me, tenzij Greavy ook in Utrecht opstapt.
"Ik reis met een groep, degene met de tickets voor het internationale deel van de reis stapt pas in Arnhem op."quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar ik heb het ticket voor de buitenlandse reis niet bij me, tenzij Greavy ook in Utrecht opstapt.
Doe ik dat ookquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Zoals hierboven staat, stap ik in Utrecht op.
Gvd, kan zulks kutvolk niet gewoon aan het werk van ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:28 schreef greavy het volgende:
Het gezeur rond het keerspoor Kersenboogerd is weer bezig, met name één persoon die "langs" het spoor woont (en bij de D66 zit).
Wat voor hem problemen zijn:
- Verlichting in de trein wordt niet altijd uitgezet; Dit schaadt zijn privacy (ondanks dat is de trein leeg op een machinist en conducteur na)
- De trein stopt soms wel 50 meter voor het stootjuk, waardoor de trein bij hem "voor huis" staat. Dit is alleen bij een los stel, als het een dubbel stel is, heeft hij daar vrijwel altijd last van. Dat bederft zijn uitzicht (die er anders toch niet veel is).
- Elke keer een trillend huis door passerende treinen
En altijd dezelfde die klaagt, elke dag weer. Meerdere keren.
Dankzij deze vent heeft de Sprinter Hoofddorp - Hoorn Kersenboogerd ook al wat afwijkingen in de dienstregeling gehad:
- Na aankomst Kersenboogerd leeg terug naar Hoorn, en na een kwartier weer terug naar Kersenboogerd
- Helemaal niet meer stoppen in Kersenboogerd
- Spits-IC van/naar Enkhuizen niet in Kersenboogerd laten stoppen om meer ruimte te maken voor de sprinter aan het perron
Maar nu keren ze weer op het keerspoor, en het gezeur is nog steeds niet gestopt. Want ja, als je geen fatsoenlijk leven hebt, dan ga je toch heel de dag de treinen in de gaten houden, of ze wel juist stoppen?
Dat zo'n complete installatie 1 miljoen kostquote:Op zondag 8 januari 2017 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
Er komt extra geld om van de onbewaakte spoorwegovergangen af te komen. De stas wil dat ook provincies en gemeenten mee gaan betalen.
http://nos.nl/artikel/215(...)poorwegovergang.html
Deze man...quote:Op zondag 8 januari 2017 21:28 schreef greavy het volgende:
Het gezeur rond het keerspoor Kersenboogerd is weer bezig, met name één persoon die "langs" het spoor woont (en bij de D66 zit).
Wat voor hem problemen zijn:
- Verlichting in de trein wordt niet altijd uitgezet; Dit schaadt zijn privacy (ondanks dat is de trein leeg op een machinist en conducteur na)
- De trein stopt soms wel 50 meter voor het stootjuk, waardoor de trein bij hem "voor huis" staat. Dit is alleen bij een los stel, als het een dubbel stel is, heeft hij daar vrijwel altijd last van. Dat bederft zijn uitzicht (die er anders toch niet veel is).
- Elke keer een trillend huis door passerende treinen
En altijd dezelfde die klaagt, elke dag weer. Meerdere keren.
Dankzij deze vent heeft de Sprinter Hoofddorp - Hoorn Kersenboogerd ook al wat afwijkingen in de dienstregeling gehad:
- Na aankomst Kersenboogerd leeg terug naar Hoorn, en na een kwartier weer terug naar Kersenboogerd
- Helemaal niet meer stoppen in Kersenboogerd
- Spits-IC van/naar Enkhuizen niet in Kersenboogerd laten stoppen om meer ruimte te maken voor de sprinter aan het perron
Maar nu keren ze weer op het keerspoor, en het gezeur is nog steeds niet gestopt. Want ja, als je geen fatsoenlijk leven hebt, dan ga je toch heel de dag de treinen in de gaten houden, of ze wel juist stoppen?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:42 schreef b2py het volgende:
Niet aan het spoor gaan wonen als het spoor er al ligt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |