Told youquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk ook dat hij pro genoeg is om Dilana te laten gaan tenzij hij haar oprecht beter vindt
Eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:27 schreef Cee het volgende:
Nou dat gunde ik haar dan ook weer niet, voor DIT.
Ik ook niet. Als dat je grote idool is...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Heh ik snap dit echt niet. Waarom Jordan nou weer.
Is ze ooit professioneel dan geweest, dat lijkt me juist het probleem waarom ze nog meedoet met talentenshowsquote:
Want ze mag niet verdrietig zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:28 schreef Greys het volgende:
Ah. Terecht eruit. Slechte verliezer zeg. Bah.
i told you soquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vond de hoge toon wat te monotoon.
Hop, dilana weg.
Ze hebben het toch steeds over haar 190 jaar ervaring en zo? Ze jankt als een Romy. Die ik overigens ook graag zie janken zoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ze ooit professioneel dan geweest, dat lijkt me juist het probleem waarom ze nog meedoet met talentenshows
Tuurlijk wel. Zijn anderen ook weleens. Niks mis mee. Maar dat boze vind ik echt enorm suf en dat voor een vrouw die al dertig jaar in het vak zitquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want ze mag niet verdrietig zijn?
Dat gejank over de camera is ongepast. Je doet mee aan een tv show.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want ze mag niet verdrietig zijn?
Ik stuur Dilana nog lieverquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
En ook dit grietje stuur ik liever naar ESF dan die 3 dozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |