Ik had al zo'n vermoeden na dat stukje. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Mark my words, die wordt op de stoel van Dilana gezet en dikke tranen zullen over iedereens wangen rollen. (behalve hier dan bij de meesten)
Maar dan komt die albino nog en die wil Waylon ook.... oei oei oei.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Mark my words, die wordt op de stoel van Dilana gezet en dikke tranen zullen over iedereens wangen rollen. (behalve hier dan bij de meesten)
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft haar tijd en kans al gehad, net zoals Nikki.
Geloof ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga One Piece er nog 2 uur door heen rammen, dus neequote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan komt die albino nog en die wil Waylon ook.... oei oei oei.
Ik kan me echt niet voorstellen dat hij Dilana vervangt! Zij is een van zijn voorbeelden, idolen....quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat jonge meisje zo meteenquote:
Waylon wil seks. Met zijn idool.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind jij. Dat vind ik. Maar Waylon vindt dat helaas niet denk ik.
misschien laat die het liggen bij het optredenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan komt die albino nog en die wil Waylon ook.... oei oei oei.
Maar wil Stevie Wonder dat ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waylon wil seks. Met zijn idool.
Ik heb net Orange is the new black ontdekt, ik moet rennen....quote:
Waylon zei eigenlijk liever dat ie verder met haar ging, met Dilana, toch? Of verstond ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Enige zekere verwacht ik op dit moment Pleun, die andere 2 mogen vrezen
Ja maar hij zei in de spoiler dat het zo mooi was...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien laat die het liggen bij het optreden
En dat op vrijdagavondquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:21 schreef iBenny het volgende:
DONDER OP MET JE DIERENLOT RECLAME, DIERENLOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |