-2quote:
Kan jij dr OP aanpassen dat alle crew mag tellen in de negatieve cijfers? Officieel mag ik nu niksquote:
stond er al toch alles met een vinkjequote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kan jij dr OP aanpassen dat alle crew mag tellen in de negatieve cijfers? Officieel mag ik nu niks
En -2
-4quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Wat bedoelen we met een crewlid?
Alle users met eenvoor hun naam
Dus blauw, paar, rood, maakt niet uit. ook mensen van de frontpage!
Ja maar dit ook:quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
stond er al toch alles met een vinkje
-4
-6quote:Als meerdere moderators achter elkaar posten dan is het -1, -2, -3...
ik pas het aanquote:
dan kunnen wij, zeker met deze temperaturen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Heel sneaky een onderling gesprek gaan voeren terwijl de telling doorgaat...
0
-3quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kunnen wij, zeker met deze temperaturen.
-1
-8quote:
-10 dan ook meteenquote:
oftewel, -3quote:
en met nu -5 klopt het weerquote:
het was hier overdag bijna -6quote:
als het -8 wordt krijgen we een elfstedentochtquote:
ja, snachts is het bar en boos... ik doe mn thermo-ondergoed aan bij -10quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brrrr
Vannacht kan het zelfs -9 worden.
bij min 11 draai ik kachel omhoogquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, snachts is het bar en boos... ik doe mn thermo-ondergoed aan bij -10
it giet oan..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het kan vriezen, het kan dooien. Het is weer nul.
je thermometer staat verkeerd, het is -3quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Rip lastig rekensommetje.
Nu is het -2
In Twente is het nog een graad kouder.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
je thermometer staat verkeerd, het is -3
-4 nog maar?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Twente is het nog een graad kouder.
-24quote:
spelbreker -1quote:
-2quote:
tijden veranderen -5quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Het begon ooit als een reeks waar de users omhoog moesten
-4
say that again.quote:
-9quote:
-2quote:
-3quote:
-5quote:
-6quote:
-8quote:
-9quote:
zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet waar. Dat was 1.
En dit is 2.
min drie dan.quote:
niks is -1quote:
normaal en lief spelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik ben een superuser dus je mag er slechts 1 afhalen.
Maakt weer 22
en door
we waren gewoon bij -2 hoor.quote:
-1 dus nuquote:
-2quote:
-3quote:
je zit in MEN, misschien handig als je even de FB van MEN opzoekt met deze vraag zodat je kapt met het vergallen van het topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef Achterhoker het volgende:
En wat is het doel van dit spel? Wanneer heeft iemand gewonnen?
Dit gaat eindeloos door, tot aan het einde der tijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef Achterhoker het volgende:
En wat is het doel van dit spel? Wanneer heeft iemand gewonnen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
-1
[..]
Dit gaat eindeloos door, tot aan het einde der tijden.
NUL
Wat hij zegtquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet geen cijfer en telt door...
5
Het is lichtelijk verslavend.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
2
Dit gaat wel lekkeraantal reeksen
Ik kom al jaren in de AKQquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
2, je ziet zelden een crewlid posten in MEN maar in dit topic komen ze als vliegen
2quote:
Wanneer ga je slapen?quote:
NIeuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 03:11 schreef Zolderkamer het volgende:
0 Ik krijg dit steeds...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |