Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Wendy? ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Nou voor haar is het nu ook wel klaar denk ik.
Ah, vandaar.quote:
Glennis Grace.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me haast geen tv-figuur bedenken waar ik een grotere hekel aan heb dan Wendy.
Nikki Plessen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me haast geen tv-figuur bedenken waar ik een grotere hekel aan heb dan Wendy.
Gordon. Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ze pijpt de hele Jordaan met die paardenbek van d'r.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die Jordaanse die denkt dat ze in de Pijp woont?
Naar Amerika gaan en niets meer van horen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik dacht even dat ze een Jennie Lena ging doen
Nope, die jat dan wel dingen maar maakt daar modemutsjes blij mee.quote:
Hebben voor vermakelijke liedjes (Kon ik maar even bij je zijn, Vlieg met me mee) gezorgd.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze pijpt de hele Jordaan met die paardenbek van d'r.
Nee hoe dat liedje begonquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar Amerika gaan en niets meer van horen?
Wow!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze pijpt de hele Jordaan met die paardenbek van d'r.
en dat met die kleur blauwquote:
Was het inderdaad maar zomer.quote:
Sanne zei wel 'nailen'quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:46 schreef iBenny het volgende:
En dan gaan we nu... omdat het Michael is... over naar Timor voor commentaar...
Niet "n-n-n-n-n-n-ailen"?quote:
Ze is alleen beter bedeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Kirsten is de Tessa van dit seizoen
Zeker de zus van Lieke...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:49 schreef Cee het volgende:
Oh jammer ze hebben haar net zo generiek als al die andere meiden gestyled.
En puntige schouders.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft wel hele lelijke oren zo
En d'r ogen dichtgeslagenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:49 schreef Cee het volgende:
Benny kan liplezenquote:
Val er net in, dit is dat 'aparte' meisje met die bril en nogal afwijkende kleding?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:49 schreef Cee het volgende:
Ja, zo zonde.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Val er net in, dit is dat 'aparte' meisje met die bril en nogal afwijkende kleding?
Yup, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Val er net in, dit is dat 'aparte' meisje met die bril en nogal afwijkende kleding?
Gekke fetish..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:53 schreef Pheno het volgende:
Kan iemand daar in het publiek Wendy niet ducttapen in de kruipruimte van die studio?
Dutroux kwam er bijna mee weg...quote:
Hij komt zo bedacht/gemaakt over...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Goede zanger, maar hij moet af van die achterlijke hoed.
Ben Saunders komt toch in deze aflevering?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat maar zo, de deelnemers daarvan hadden in ieder geval meer succes.
Precies dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Goede zanger, maar hij moet af van die achterlijke hoed.
Kutstyling.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:55 schreef PinkLow het volgende:
En dan ineens vergeet je the voice! Heb ik iets gemist:)?
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat dit optreden nodig heeft is een windmachine.
Even die hoed afblazen.
Oefenen allemaal voor Chinees.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef ato het volgende:
Wat hebben ze toch met de dichtgeknepen ogen?
Shit zeg!quote:
Ja, volgens mij tijdens de derde reclame.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben Saunders komt toch in deze aflevering?
Die stroomt pas in de finale inquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze zelf 'exact weet hoe ze eruit wil zien' dus ik denk echt dat dit haar eigen keuze was.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:49 schreef Cee het volgende:
Ja samen met zijn geliefde, nette familiequote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben haar bril af gedaan dus misschien denkt ze alleen dat het heel tof is geworden maar zag ze net op tv het resultaat ook pas voor het eerst.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze zelf 'exact weet hoe ze eruit wil zien' dus ik denk echt dat dit haar eigen keuze was.
Vorige keer droeg ze dan die fantastische, gestreepte circustent.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben haar bril af gedaan dus misschien denkt ze alleen dat het heel tof is geworden maar zag ze net op tv het resultaat ook pas voor het eerst.
Zodat die hoed toch afwaait?quote:
John ziet daar wel potentie inquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben haar bril af gedaan dus misschien denkt ze alleen dat het heel tof is geworden maar zag ze net op tv het resultaat ook pas voor het eerst.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:02 schreef Cee het volgende:
Dan zie ik haar ouders en denk ik 'wauw die zien er ook jong uit' en dan besef ik dat die gewoon uit mijn generatie zijn of zo.
Dat gevoel wentquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:02 schreef Cee het volgende:
Dan zie ik haar ouders en denk ik 'wauw die zien er ook jong uit' en dan besef ik dat die gewoon uit mijn generatie zijn of zo.
Ina gaat wel wieberen denk ik, hoedje mag nog even blijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef Greys het volgende:
Dag Jacob. Adoptiekind. Niet rouwig om, terecht.
Is dat je broer trouwens? Vanwege zijn naamquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef Greys het volgende:
Dag Jacob. Adoptiekind. Niet rouwig om, terecht.
Oh laat ook maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ina gaat wel wieberen denk ik, hoedje mag nog even blijven.
Als dat zo was had ik die hoed al lang van z'n hoofd gemept.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is dat je broer trouwens? Vanwege zijn naam
Baggio en Maik sowieso denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Baggio gaat ook wel door. Van Sanne gaan er dus betere kandidaten naar huis dan Guus meeneemt naar de liveshows
Ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik die hoed al lang van z'n hoofd gemept.
Baggio en die andere jongen met die hoed gaan allebei door gok ik. Baggio omdat Baggio en hoed omdat superstem.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Baggio gaat ook wel door. Van Sanne gaan er dus betere kandidaten naar huis dan Guus meeneemt naar de liveshows
Sheela zal wel naar huis toch? Met zo'n stom generiek popliedje...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Baggio en Maik sowieso denk ik.
En dan Kirsten/Sheela of Isabel als laatste
Kan arme Guus ook niks aan doen eigenlijk, kneusjequote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Die zaadvragende blik heeft ze in ieder geval goed onder de knie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:06 schreef Pheno het volgende:
Diepte-interview van Wendy hoor, klasse na al die jaren
Ze ligt dan ook meestal onder de knie van d'r manquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zaadvragende blik heeft ze in ieder geval goed onder de knie.
Ik wilde net klagen dat het jammer is dat er zoveel weg moeten, maar 12 in live is misschien ook wel de max.quote:
Mwaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef ato het volgende:
Ik vind deze dame het beste tot nu toe, mooie verschijning ook
Ligt aan je leeftijd 😊quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:07 schreef Greys het volgende:
Dit is weer zo'n prachtig meisje dat prachtig zingt maar dat ik anderhalve minuut na het optreden volledig vergeten ben..
Kan ook aan mijn leeftijd liggen.
Ik hoop nog steeds op een invalbeurt van die Masmeijer. Je weet wel, die dochter die zo normaal is gebleven terwijl ze in een villa woont.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef Greys het volgende:
Pleun liet me janken bijna, dat krijgt dit meiske niet voor elkaar.
Oh ik las beurt, toen ik snel las.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een invalbeurt van die Masmeijer. Je weet wel, die dochter die zo normaal is gebleven terwijl ze in een villa woont.
Ja, Baggio moet nog, en dan Sanne, maar er zitten al twee zekerheden op de stoelen nu.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef Max23 het volgende:
Eigenlijk heeft Sanne een erg sterk team.
Hier hadden er echt wel 5 van door gekund, als je de vorige aflevering bekijkt
Ze gaat een duet doen met Ben Saunders.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een invalbeurt van die Masmeijer. Je weet wel, die dochter die zo normaal is gebleven terwijl ze in een villa woont.
Dikke nummer 1, alles!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze gaat een duet doen met Ben Saunders.
Maik en Baggio zijn echt zekerheidjes denk ik, dus dan moeten er dus nog 2 weg van de drie die nu zitten. Echt spannendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Baggio moet nog, en dan Sanne, maar er zitten al twee zekerheden op de stoelen nu.
Maar Kirsten en dat jonge meisje van net die zijn toch zeker door? En Sanne was heel goed. Kunnen er ook 3 mensen op 1 stoel gepropt worden?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maik en Baggio zijn echt zekerheidjes denk ik, dus dan moeten er dus nog 2 weg van de drie die nu zitten. Echt spannend
Wacht maar op Team Waylon. Die horen zo goed als allemaal in de finale.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef Max23 het volgende:
Eigenlijk heeft Sanne een erg sterk team.
Hier hadden er echt wel 5 van door gekund, als je de vorige aflevering bekijkt
Liever Kirsten dan, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Maik / Baggio / Isabel? Liever Kirsten....
Fixedquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar Kirsten en dat jonge meisje van net die zijn toch zeker door? En *Sheela was heel goed. Kunnen er ook 3 mensen op 1 stoel gepropt worden?
Wat te denken van team Ali.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar op Team Waylon. Die horen zo goed als allemaal in de finale.
Ze noemen zich "het cassettebandje"quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje wat klinkt de muziek kneuterig weerdat bandje
Maar dat waren de enige twee goeie. Héél goeie, dat wel. Allebei top 3 finale. Maar de rest van Ali vond ik niks. Bij Waylon vind ik Nikki de slechtste, dat wil wel wat zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te denken van team Ali.
Met Vinchenzo en Dwight
Komt vast door d'r poliep.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat waren de enige twee goeie. Héél goeie, dat wel. Allebei top 3 finale. Maar de rest van Ali vond ik niks. Bij Waylon vind ik Nikki de slechtste, dat wil wel wat zeggen
Die klinken op zolder hier echt nog veel beterquote:
Begint altijd met 1 uur kijken tot de 1e pauze. Dan elke 10 min ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:15 schreef Cee het volgende:
Jezus, al 50 minuten bezig en ons is nog geen drank- en snackhaalpauze gegund.
Mwah, ze begonnen pas 20:40quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:15 schreef Cee het volgende:
Jezus, al 50 minuten bezig en ons is nog geen drank- en snackhaalpauze gegund.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik spaarde vroeger plaatjes van Roberto Baggio.
Mensonterend, dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begint altijd met 1 uur kijken tot de 1e pauze. Dan elke 10 min ofzo
Volgende keer alles klaarzetten Babushkaquote:
Ze heeft weer wat zaad nodig om die motor te laten lopen. Eten doet ze namelijk niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy zit aan het eind van een draaidag ofzo?
Neerslachtige blik, nietszeggende praatjes...
*sprintje doet*quote:
Maar vind je die 3e-herkansing neger dan ook leuk verder?quote:
Ik zet mijn huis er bijna opquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ik durf mijn geld ondertussen wel in te zetten op #TeamAliB
Hij is echt geliefd bij de puberbakvissen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee, sorry voor alle Baggio-fans hier, maar nu moet hij echt weg hoor.
Ik wil verdomme een koe in mijn koelkastquote:
Ik ook..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ik durf mijn geld ondertussen wel in te zetten op #TeamAliB
hehehehehquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil verdomme een koe in mijn koelkast
Verdomme, ik heb net drinken gehaald en nu hangt het weer tegen m'n laptopscherm.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:25 schreef Guanabana het volgende:
''Laat je trainen door Olympisch kampioen Mart Tuitert!''
Ik laat me liever nemen door Olympisch kampioen Mark Tuitert.
Nounounou.
Baggio deed ABBA eerst.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ergens vind ik het tricky dat ze bij de knockout telkens hun eerste liedje moeten doen, of hoor ik dat nu verkeerd?
Ah, dank je! Zat ik mis.quote:
Die aflevering heb ik minstens 20 keer gezien. Minstens.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Toen ze bij Full House eind jaren 80 langskwamen was het leuk.
Nee Baggio, je doet wat ik dacht; alleen meiden gaan door
Die kijkt altijd met zo''n vals smoeltjequote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Isabel keek blij bij die valse noot
Bitch
Whehehehequote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik minstens 20 keer gezien. Minstens.
Met Uncle Jesse op de bongo.
Ja dit laatste ja. Beetje dubbel, hij is leuker en ik gun het hem, etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:28 schreef Greys het volgende:
Mag wmb naar huis.
Ondanks adoptie.
Aan de andere kant vind ik hem leuker dan dat jonge meisje.
Hij mis-timede compleet het eindsignaal met de band maar wat is het een leuke knul hè Nederland?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:29 schreef Cee het volgende:
Als dit doorgaat.
Maar dit gaat door natuurlijk.![]()
Niet in de slaapkamerquote:
Soms Benny, soms ben je ietwat burgerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:31 schreef iBenny het volgende:
Hij staat er ook bij als een drugsverslaafde
Precies. Had Baggio maar voor de leuk meegenomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Sanneke toch
Foute beslissing....
Sheela stemt echt geen hond op
#kanonnenvoerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Sanneke toch
Foute beslissing....
Sheela stemt echt geen hond op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |