Fair enough ja, is ook zo hoor. Maar we moeten alsnog wel volgens de policy modden dus gebash enzo mag hier niet blijven staan.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:13 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Volgens mij zit die telefoon gewoon in een houdertje.
Verder zou ik als ik crewlid was lekker mijn handen hier vanaf trekken. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je op internet smijt. Als je het na 10000 keer dan nog niet snapt dat het niet slim en tegenstrijdig is dan houdt het een keer op.
Waarom wordt post 150 dan niet verwijderdquote:Op zondag 8 januari 2017 11:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fair enough ja, is ook zo hoor. Maar we moeten alsnog wel volgens de policy modden dus gebash enzo mag hier niet blijven staan.
Mja, zat ik over na te denken maar dat is er eentje die wel vaker gepost is en waar Braddie volgens mij zelf ook om moest lachen (allicht als een boer met kiespijn).quote:Op zondag 8 januari 2017 11:47 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Waarom wordt post 150 dan niet verwijderd
Toen ik rijles had, zaten er ook zulke dagen bij.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:14 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij daar de tomtom opnieuw instellen ofzo, had ie iets over gezegd iig.
Persoonlijk zou ik niet met zulk weer gaan rijden als ik net een jaartje mijn rijbewijs had.
WOW wat slechtquote:Op zondag 8 januari 2017 04:35 schreef chroestjov het volgende:
Die meid staat op 0:45 wel heel moeilijk te kijken.
Ja oke, dat wel idd.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:24 schreef Catch22- het volgende:
Je kan ook wel gaan rijden, maar hou wel rekening met de omstandigheden. Dat doet hij nou net niet.
Dat viel mij ook al op inderdaad. Het leek net alsof hij grip verloor, maar het was gewoon een bewuste keuze om last-minute een vluchtstrookje te pakken voor een croissantje en broodje.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:09 schreef DieselTank het volgende:
Heeft iemand ook gezien dat hij bij minuut 11 van de timelapse op een soort van snelweg de vluchtstrook op gaat om even te bellen of whatsappen ofzo? Hij remde zo hard dat hij bijna achterstevoren op de vluchtstrook stondZijn achterkant draaide naar de vangrail toe
Daar heeft hij toch ook gewoon recht opquote:Op zondag 8 januari 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op inderdaad. Het leek net alsof hij grip verloor, maar het was gewoon een bewuste keuze om last-minute een vluchtstrookje te pakken voor een croissantje en broodje.
Die kerel is serieus rijbewijs onwaardig. Wat een mongool zeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
Even wat trager. Debiel, sorry hoor, rijbewijs zo snel mogelijk afpakken.
[ afbeelding ]
Het is inderdaad niet eens dat hij die andere bijna omzeep helpt, maar als hij de grip verloor van die playmobile na zo'n manouvre dan vloog hij de vangrail uitquote:Op zondag 8 januari 2017 13:59 schreef Ashur het volgende:
[..]
Die kerel is serieus rijbewijs onwaardig. Wat een mongool zeg.
Inhalen via een afgesloten rijstrook![]()
Inhalen in een relatief scherpe bocht (zie de bochtschilden)![]()
Inhalen op de uitvoegstrook![]()
Inhalen en hard rijden terwijl het sneeuwt en ijzelt![]()
Inhalen en hard rijden terwijl je pechgevallen langs de weg ziet![]()
Geen wonder dat hij al aan zijn vijfde auto toe is...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
*kijkt nogmaals naar verzameling braddie-quotes van chai*quote:
Ik vind dit anders nog stukken beter dan de recente bandvideo's met die Bromkattenquote:Op zondag 8 januari 2017 13:25 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
WOW wat slecht![]()
Die meid staat zo te kijken, omdat ze niet weet wat ze dr mee moet. Ze kan niet meespelen, want het is ontzettend slecht en niet op de maat.
Je ziet haar proberen te spelen, maar het is zo slecht, dat ze nergens op kan inhaken.
Ja dit. Gewoon ff de beschrijving van je kanaal aanpassen is geen werk.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
*kijkt nogmaals naar verzameling braddie-quotes van chai*
*huilt een beetje van binnen*
"En aangezien ik ook in de beschrijving heb staan muziek én vlogs, kan ik natuurlijk niet alleen maar muziekvideo's uploaden he."
Tuurlijk kan dat wel, het woordje 'vlogs' uit de beschrijving halen is minder werk en levert minder gezeik op dan je halve leven online blijven gooien.
Wehe, hij lijkt wel een beetje op de Elvis uit de jaren '70!quote:
Beide is niet om aan te horen. Welke erger is, maakt dan ook niet zo veel meer uitquote:Op zondag 8 januari 2017 14:50 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik vind dit anders nog stukken beter dan de recente bandvideo's met die Bromkatten
Ik moest eigenlijk aan Roy Donders denken.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, hij lijkt wel een beetje op de Elvis uit de jaren '70!
Hij zegt in die quotes van chai in ieder geval dat hij blijft vloggen (hij heeft ook wel gezegd van niet inderdaad) , maar de "privéshit vaarwel" heeft gezegd.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
*kijkt nogmaals naar verzameling braddie-quotes van chai*
*huilt een beetje van binnen*
"En aangezien ik ook in de beschrijving heb staan muziek én vlogs, kan ik natuurlijk niet alleen maar muziekvideo's uploaden he."
Tuurlijk kan dat wel, het woordje 'vlogs' uit de beschrijving halen is minder werk en levert minder gezeik op dan je halve leven online blijven gooien.
Ik kan mij i.i.g. niet voorstellen dat ze er blij van worden.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:52 schreef Moira. het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat die bandleden ervan vinden dat ze zo op internet gepleurd worden en ongevraagd onderdeel worden van de 'braddie-roast'.
/Braddie redenaties aanquote:Op zondag 8 januari 2017 11:09 schreef DieselTank het volgende:
Heeft iemand ook gezien dat hij bij minuut 11 van de timelapse op een soort van snelweg de vluchtstrook op gaat om even te bellen of whatsappen ofzo? Hij remde zo hard dat hij bijna achterstevoren op de vluchtstrook stondZijn achterkant draaide naar de vangrail toe
Ik vond de drummer trouwens wel oké. Daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:25 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
WOW wat slecht![]()
Die meid staat zo te kijken, omdat ze niet weet wat ze dr mee moet. Ze kan niet meespelen, want het is ontzettend slecht en niet op de maat.
Je ziet haar proberen te spelen, maar het is zo slecht, dat ze nergens op kan inhaken.
Terechte opmerkingen. Ik zit ook in een band en zou het zeker weten vervelend vinden als een bandgenoot ongevraagd opnames op YouTube knikkert. Wat in de oefenruimte gebeurt, is niet voor publiek bedoeld; je oefent niet voor niets. Uiteindelijk neem je een cd op of heb je optredens; die zijn voor het publiek bedoeld.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:52 schreef Moira. het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat die bandleden ervan vinden dat ze zo op internet gepleurd worden en ongevraagd onderdeel worden van de 'braddie-roast'.
Ben het hier wel mee eens. Drummer was best aardig. En ik zou ook niet graag ongevraagd op internet gepleurd willen worden door een medebandlid zonder mijn toestemming en die van de rest van de band. Zeker dat oude filmpje zou ik als bandlid niet blij mee zijn.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond de drummer trouwens wel oké. Daar ligt het niet aan.
[..]
Terechte opmerkingen. Ik zit ook in een band en zou het zeker weten vervelend vinden als een bandgenoot ongevraagd opnames op YouTube knikkert. Wat in de oefenruimte gebeurt, is niet voor publiek bedoeld; je oefent niet voor niets. Uiteindelijk neem je een cd op of heb je optredens; die zijn voor het publiek bedoeld.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Editen is makkelijker..quote:Op zondag 8 januari 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Op het moment dat ik dit zou gaan filmen en ik allemaal "troep" zou tegenkomen wat wel weg kan dan had ik mijn camera even weggelegd, troep weggegooid en daarna alles opnieuw opgenomen. #tipvoordevolgendekeer
Of een lichtje maken.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Op het moment dat ik dit zou gaan filmen en ik allemaal "troep" zou tegenkomen wat wel weg kan dan had ik mijn camera even weggelegd, troep weggegooid en daarna alles opnieuw opgenomen. #tipvoordevolgendekeer
Dit dacht ik ook.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
En dit. Zelfs met mijn scherm op maximale helderheid zie ik nog geen hol.quote:
Dat vraag ik me af bij 99% van de vloggers.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zou iemand het interessant vinden om dit te bekijken?
Weetje hoeveel vloggers dit doen? Veel.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zou iemand het interessant vinden om dit te bekijken?
Ik wens ze een leven toe.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoeveel vloggers dit doen? Veel.
Maakt het niet minder oninteressant.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoeveel vloggers dit doen? Veel.
Hij was hartstikke druk de afgelopen periode.... 1x per week repeteren met de band, op zoek naar een hoedenplank, project versterker, tosti's bouwen, lekker uitslapen... Nog geluk dat hij niet overspannen is geraakt.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:47 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Ligt dat tapijt dus nog steeds niet in het schuurtje
Toepasselijk.quote:Het is een twijfelaartje
quote:Een wekkerradio die ik nooit gebruik
Omg....gaat lukken zeker lukken zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |