En toch houden we van hem.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
juphet evolueert zich wel met de jaren maar de essentie blijft gewoon hetzelfde; brad will be brad
Komop zeg, hij is gewoon onze dorpsgek van FOK! Je hebt er niks mee, maar zonder is het allemaal wel heel saai.quote:
Dat wel, maar om dat nou 'houden van' te noemenquote:Op zondag 8 januari 2017 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komop zeg, hij is gewoon onze dorpsgek van FOK! Je hebt er niks mee, maar zonder is het allemaal wel heel saai.
link?quote:Op zondag 8 januari 2017 01:20 schreef Barrah het volgende:
Frappant dat hij op AW in één post schrijft dat we wel zullen zien wanneer zijn nieuwe auto er is, om zich vervolgens wel aan details over zijn nieuwe vlam te wijden
Viel mij ook al opquote:Op zondag 8 januari 2017 01:20 schreef Barrah het volgende:
Frappant dat hij op AW in één post schrijft dat we wel zullen zien wanneer zijn nieuwe auto er is, om zich vervolgens wel aan details over zijn nieuwe vlam te wijden
Stukje later:quote:En dit is nou precies de reden dat ik zoiets heb van, dit topic is voor Twingo updates en niets anders.
quote:Meid in belgie is overigens tóch gewoon wel wat, goed gepraat en besloten het door te zetten ondanks de afstand.
http://www.autoweek.nl/fo(...),5666808#msg-5666808quote:
quote:En dit is nou precies de reden dat ik zoiets heb van, dit topic is voor Twingo updates en niets anders.
En dan BAM, direct erna:quote:Filmpje is overigens verwijderd omdat ik zoiets heb van, mensen zien wel wanneer de andere auto er is.
quote:Meid in belgie is overigens tóch gewoon wel wat, goed gepraat en besloten het door te zetten ondanks de afstand.
Als je zoiets dan goed gaat lopen praten vraag ik me af of je überhaupt iets geleerd hebt. Niet alleen over winterse omstandigheden maar hoe reageer je dan bijvoorbeeld als je ineens maar 10m zicht hebt op de snelweg. Blijf je dan ook vrolijk doorplanken totdat iemand van het internet je vertelt dat dat onverantwoord is?quote:Natuurlijk was het een vrij hevige fout, maar het was mijn eerste keer in de sneeuw/met gladheid, en ik zat ook vrij krampachtig achter het stuur in die situatie, dus vandaar dat ik ook een beetje met de rest mee deed, vandaar die actie op het laatst, ik had het wel gezien, maar ik reageerde gewoon laat en onhandig.
Ach ja. Hij is niet de enige mongool op de weg. Wel een van de weinigen die het online zet en verteld moet worden dat ie iets fout doet.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:43 schreef Barrah het volgende:
Terugdenkend aan mijn allereerste lange rit in sneeuw/ijzel ging het er bij mij toen een heel stuk voorzichtiger aan toe.
Als je onervaren bent mag je in zulke linke omstandigheden JUIST niet overvallen worden door je eigen overmoed:
[..]
Als je zoiets dan goed gaat lopen praten vraag ik me af of je überhaupt iets geleerd hebt. Niet alleen over winterse omstandigheden maar hoe reageer je dan bijvoorbeeld als je ineens maar 10m zicht hebt op de snelweg. Blijf je dan ook vrolijk doorplanken totdat iemand van het internet je vertelt dat dat onverantwoord is?
Waarom type jij Engels terwijl je gewoon Nederlands kunt?quote:Op zondag 8 januari 2017 07:39 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Bradge, im visiting some friends in Utrecht in two weeks. We can make a short vlog together. Let me know and we figure something out.
I understand Dutch since I studied in Rotterdam but I don't speak it.quote:Op zondag 8 januari 2017 08:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom type jij Engels terwijl je gewoon Nederlands kunt?
Hij heeft een ban, dus hij kan je niks laten weten. Beter neem je contact met hem op via zijn YT kanaal.quote:Op zondag 8 januari 2017 07:39 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Bradge, im visiting some friends in Utrecht in two weeks. We can make a short vlog together. Let me know and we figure something out.
Again... OK thanks.quote:Op zondag 8 januari 2017 08:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft een ban, dus hij kan je niks laten weten. Beter neem je contact met hem op via zijn YT kanaal.
Ah duidelijk. Wel knap dan dat je het kunt begrijpen in ieder geval. Waar kom je vandaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 08:08 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I understand Dutch since I studied in Rotterdam but I don't speak it.
Finlandquote:Op zondag 8 januari 2017 08:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Wel knap dan dat je het kunt begrijpen in ieder geval. Waar kom je vandaan?
op youtube mag he reactie vids makenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou het niet gaan herposten, wou er wel een reactievideo over makenMaar dat mag zeker ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |