Toepasselijk.quote:Het is een twijfelaartje
quote:Een wekkerradio die ik nooit gebruik
Omg....gaat lukken zeker lukken zoquote:
Dat ben ik met deze baas eens. Dit is bij elkaar een calorie of 600/700.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Fokker89 het volgende:
Over die tosti zeiken vind ik wel onzin, een tosti is niet anders dan een boterham met kaas en ham, en dat kloddertje chilisaus is nou ook niet echt calorievol.
Of het een verstandig avondmaal is is wat anders, maar van elke dag een tosti ipv gewoon brood wordt je echt niet dikker.
Ik ben eerder benieuwd wat hij zoal op een dag eet en drinkt. Een tosti als ontbijt of lunch is normaal.quote:
je bent gewoon jaloers, braddie is puur!!! zouden veel vloggers wat van kunnen leren met al die gemaakte zooi, bah ik kijk liever naar een ECHTE vlogger zoals braddie die het leven filmt zoals het hem tegemoet komtquote:Op zondag 8 januari 2017 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Op het moment dat ik dit zou gaan filmen en ik allemaal "troep" zou tegenkomen wat wel weg kan dan had ik mijn camera even weggelegd, troep weggegooid en daarna alles opnieuw opgenomen. #tipvoordevolgendekeer
mooi dit vooral dat stukje met die chilisaus want ik dacht echt dat hij een monsterklodder erop ging kwakken maar je ziet dat hij serieus is met het afvallen want hij gebruikt maar een paar eetlepels goed bezigquote:
kan je prima op liggen met een meisje hoor. scheelt toch ruimtequote:Op zondag 8 januari 2017 18:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ben ik met deze baas eens. Dit is bij elkaar een calorie of 600/700.
Verder vind ik zo'n twijfelaar als bed altijd zo dom. Waarom zou iemand anderhalf bed willen hebben...
Mijn beeld van Braddie's dieet op een gemiddelde dag is als volgt:quote:
ja man en nog beter naar de gym ipv vloggen maar het is braddiequote:Op zondag 8 januari 2017 18:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Had ie beter een salade kunnen maken. Past beter bij zijn goede voornemen.
2-2,5K kcal zou hij dan prima mee afvallenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn beeld van Braddie's dieet op een gemiddelde dag is als volgt:
Ontbijt: geen
Lunch: 2 tosti's
Tussendoortje: 1 tosti
Avondeten: 2 tosti's
Snacken in de avond en 's nachts: 4 tosti's
waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:29 schreef Paxcon het volgende:
Zou hij zonder camera evenveel saus gebruiken?
Dit, voor de eerste keer eens met Mortaxx. Een tosti is niks mis mee.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij drie bigmacs wegvreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |