Extreem slechte remix:
Let's pretend - LOA (de versie op Soul Searching Sun)
cover: moet ik nog eens over nadenken, post ik t.z.t..
quote:mee eens!!
Op 16 november 2000 11:58 schreef Zanderrr het volgende:
5ive - We will rock you
quote:Ja, gadver, dat vind ik ook een kutplaat.
Op 16 november 2000 11:58 schreef Zanderrr het volgende:
5ive - We will rock you
Verder:
When a Man Loves a Woman - Michael Bolton
Verder nog die cover van zo'n engels bandje, met die cover van A-Ha. Take On Me dacht ik dat het was. sjeeees wees 's origineel zeg...
Oh, en die remix van Professional Widow, van Tori Amos. Ik weet niet meer wie die remix gemaakt had, maar het was dus een totaal ander nummer.
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens!!
Op 16 november 2000 15:08 schreef MuadDib het volgende:
Met zeer grote voorsprong: Against All Odds (van Phil Collins) door Mariah Carey
Changes - 2 Pac
quote:Ach, onze Leen is toch een veel betere zanger dan Don Henley?
Op 16 november 2000 15:15 schreef Zanderrr het volgende:
En ik vergat bijna "Hotel California", in de versie van Lee Towers. Duizend kotssmileys zijn nog niet genoeg om mijn minachting voor deze versie uit te drukken.
Ook erg:
Satisfaction door Britney Spears (tien jaar eerder al verkracht door Sam Fox)
Celebration door Kylie Minogue
En tenslotte: alle covermedleys van Jive Bunny.
een zeer slechte cover is van Mickey General met Killing me softly; heel vals gezongen oover een raggabeatje...
quote:De derde was Sting
Op 16 november 2000 15:38 schreef VictorVictor het volgende:
De oorspronkelijke versie van Bryan Adams, Rod Stewart (?) en nog iemand was al verschrikkelijk, maar de coverband 3 Musketeers maakte helemaal een zooi van All for love.
quote:Jaaaaaaaaaaaaa
Op 16 november 2000 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Whigfield met Last Xmass
Al is zij wel iets lekkerder om naar te kijken dan Mike Jagger
quote:
Op 16 november 2000 15:29 schreef Arcee het volgende:
Doh!De allerslechtste cover vergeten!
Changes - 2 Pac
[Dit bericht is gewijzigd door Beezz op 16-11-2000 21:22]
quote:Waarom niet?
Op 16 november 2000 21:19 schreef Beezz het volgende:
ik ga er niet eens op in
Ik vind het gewoon een kutplaat. Het is gewoon een reteslap aftreksel van het origineel van Bruce Hornsy and the Range. Je neemt een oud stuk muziek en rapt er een nieuwe tekst overheen. Kan prima, maar dit nummer vind ik gewoon slap. En dat gevoel wordt nog versterkt door het feit dat het nummer ooit op nummer 1 van de Top 40 binnenkwam. Waarom in godsnaam?? Ik zie het hele geweldige van die 2-Pac gewoon niet. Daarnaast vind ik The Way It Is gewoon een erg mooi nummer en Changes voegt gewoon he-le-maal niets aan dat nummer toe.
quote:Dat denk ik ook wel 'es... vroeger (ff [ouwe lulle mode ON] zetten) dacht ik daar nooit overna. Nu kan ik me gewoon vaak de originele versies herinneren, dat is wel apart.[/ouwe lulle mode OFF]
Op 16 november 2000 22:46 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij worden alle rap-remakes van bekende nummers (dus ook Puff Daddy en Will Smith) alleen maar gekocht door mensen die te jong zijn om de originelen te kennen. Anders wíl je zo'n superslap aftreksel toch gewoon niet horen?
Ik heb helemaal niets tegen het jatten van oude beats voor rapmuziek. Alleen vind ik toevallig Changes enorm slap. Ligt niet aan dat het een rapnummer is, maar aan het nummer zelf.
U Can't Touch This van M.C. Hammer vind ik bijvoorbeeld een fantástisch nummer. Gejat van Rick James, maar wel errug lekker.
quote:Changes een slap nummer, in welk opzicht? De beat? De tekst?
Op 16 november 2000 23:01 schreef Arcee het volgende:Ik heb helemaal niets tegen het jatten van oude beats voor rapmuziek. Alleen vind ik toevallig Changes enorm slap. Ligt niet aan dat het een rapnummer is, maar aan het nummer zelf.
- De beat daar kan ik me nog wel in vinden, dat is voor iedereen anders, de ene vindt dat mooi de andere het tegenovergestelde... Maar daarom een nummer zo slecht vinden lijkt me sterk...
- De tekst kan ik me niet voorstellen, het hele nummer heeft schitterende teksten;
Cops give a damn about a negro
pull the trigger kill a nigga he's a hero
Give crack to the kids who the hell cares
one less ugly mouth on the welfare
First ship 'em dope & let 'em deal the brothers
give 'em guns step back watch 'em kill each other
It's time to fight back that's what Huey said
2 shots in the dark now Huey's dead
Dit is een deel uit het 1ste couplet
Wat bedoel je dan met 'het ligt aan het rapnummer zelf' ??
quote:Gewoon het geheel, het doet me niks.
Op 16 november 2000 23:55 schreef Beezz het volgende:
Changes een slap nummer, in welk opzicht?
quote:Songteksten zeggen mij helemaal niks. Luister ik niet eens naar.
- De tekst kan ik me niet voorstellen, het hele nummer heeft schitterende teksten;
quote:Ik bedoel dat ik niks tegen rap in het algemeen heb, maar dat ik alleen dit toevallig een slap nummer vind.
Wat bedoel je dan met 'het ligt aan het rapnummer zelf' ??
quote:|
Op 17 november 2000 00:33 schreef Beezz het volgende:
Zonder motha'fuckers, niggaz pullin' triggaz en al dat soort onzin
quote:
Op 16 november 2000 23:55 schreef Beezz het volgende:
a negro pull the trigger kill a nigga
Ennuh, ik vond 2pac - changes een prima nummertje...
[edit]
Hoor net cameo - word up, en meen me te herinneren dat een spice girl dat recent gecovered had....
nomineren!!!
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Smike op 17-11-2000 10:49]
quote:Ja, deze twee zou ik ook graag nomineren
Op 17 november 2000 10:31 schreef Smike het volgende:
Slechtste covers:Mariah Carey - Against All Odds (errug slecht)
All Saints - Under The Bridge (moet je niet proberen)
quote:Geweldige cover! All Saints roeleert... het origineel vind ik ook erg goed, maar de versie van All Saints kan ik zeer waarderen.
Op 17 november 2000 10:31 schreef Smike het volgende:
All Saints - Under The Bridge (moet je niet proberen)
* Arcee vindt All Saints de beste meidenband ooit
quote:Blččgh nee, dat is echt een van de slechtste covers ooit!
Op 17 november 2000 12:32 schreef Arcee het volgende:
Geweldige cover! All Saints roeleert... het origineel vind ik ook erg goed, maar de versie van All Saints kan ik zeer waarderen.
quote:Neeeheee, dat is een goeie cover!
Op 17 november 2000 13:09 schreef Fannetje het volgende:
Blččgh nee, dat is echt een van de slechtste covers ooit!
hoewel die eigenlijk ook wel weer beter is dan de versie van de Carpenters:
quote:
Not bad; different.
It's not that the guitar, voice, and drums are "playing a different song." It is that sometimes the guitar is syncopated while the drums are not, sometimes the reverse. They're playing both "sides" of the rhythm at once -- kind of like Robert Fripp & Co. did with Discipline.
quote:Echt wel! Ik vind 'm verrassend goed.
Op 17 november 2000 13:38 schreef Smike het volgende:
Maar die cover van RHCP kan echt niet!!!
Hun cover van Voulez Vous Coucher Avec Moi Ce Soir vond ik ook prachtig trouwens.
Die meiden hebben zulke héérlijke stemmen...
quote:Vanessa heeft dat nummer ook gecoverd, samen met al haar geadopteerde kinderen. Het ligt nog steeds in de graaibak van elke Free Record Shop en dat is niet zo gek.
Op 16 november 2000 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Neil Diamond met War is Over/happy xmass
quote:Gatver, ja, dat vind ik ook een kutnummer!
Op 17 november 2000 16:01 schreef Bug het volgende:
ik wou ook Puf Pappie nog even nomineren met "Come with me".
Verder wat mij betreft op de schopstoel:
Have A Little Faith In Me - Ilse de Lange / Jewel (je reinste heiligschennis!)
Take On Me - wanhopig jongensbandje nr. zoveel
Against All Odds - Mariah Blččrey
Kiss - Tom Jones
Freedom - Robbie Williams (sorry Robbie: bad start, great comeback)
En nog veel meer...
quote:Wat mij betreft in het geheel wčl. Met zulke prachtige stemmen mag álles.
Op 17 november 2000 22:44 schreef Verbal het volgende:
Arcee, even een reality check: All Saints, prima. Hun covers van Lady Marmalade en Under The Bridge kunnen echter in het geheel niet.
Kent iemand van jullie Mrs. Miller? Zij trad in de seventies op in een aantal talkshows, waar ze wekelijks een nummer één-hit om zeep hielp. Zo verkrachtte ze Yellow Submarine, Let's hang on, These boots are made for walking en allerlei andere top veertig hits. Ze had een stem als een zingende zaag.
In navolging van Miller had je Darlene Edwards. Zij heeft een geweldige cover opgenomen van Stayin Alive van de BeeGees. Als je je visite zat bent moet je dát opzetten. Check Napster en je lacht je rot. Valser kan niet.
quote:Die vind ik gewčldig! Wat een retegoed meezing nummer is dat zeg. Nummer dat ik eigenlijk steeds mooier ben gaan vinden.
Op 18 november 2000 01:12 schreef Djeez het volgende:
Ik wil graag UB40 met '(Can't help) Falling in love' nomineren.
quote:Dan ken je de versie van Baccara nog niet... Dát is pas een slechte cover.
Op 18 november 2000 01:12 schreef Djeez het volgende:
Ik wil graag UB40 met '(Can't help) Falling in love' nomineren.
quote:Niet te vinden...
In navolging van Miller had je Darlene Edwards. Zij heeft een geweldige cover opgenomen van Stayin Alive van de BeeGees. Als je je visite zat bent moet je dát opzetten. Check Napster en je lacht je rot.
Fantastisch!
[Dit bericht is gewijzigd door Afterlife op 18-11-2000 01:59]
quote:Daar is 't 6 tot 8 uur vroeger. Lijkt me een prima tijd om wakker te zijn, toch?
Op 18 november 2000 02:10 schreef VictorVictor het volgende:
Ik ben meteen gaan kijken. Errug leuk, maar Darlene blijft geweldig. Probeer het als Amerika wakker is...
* Soundgarden - Big Bottom (Spinal Tap cover)
Verder wil ik graag "Father and Son" nomineren uitgevoerd door een of ander boybandje. Het orgineel is ook zo goed en vol gevoel gebracht... dat kun je niet simuleren door een paar tiener-jongetjes met mooie hoofden neer te zetten.
Ik ben trouwens de naam van het orgineel kwijt... iemand???? (Arcee )
Verder: Take That met How Deep is your love, Could it be magic en Relight my fire. En Big Fun met Blame it on the boogie.
Vooral bij die laatste springen de tranen in mijn ogen. Ze is best wel in staat om zelf leuke liedjes te schrijven.
[Dit bericht is gewijzigd door dwerg op 22-11-2000 05:48]
quote:Die was leuk!
Op 21 november 2000 23:50 schreef VictorVictor het volgende:
Relight my fire (Take That)
quote:Light my fire is ook gecoverd door Mike Flowers, Massive Attack en Baccara. De versie van Massive Attack is het ergst.
Op 22 november 2000 03:42 schreef Juan Zueco het volgende:
21-11-2000 UB40 bij B&vD.Light My fire
UB40 maakt heel veel slechte covers. Kingston Town, I got you babe, Breakfast in bed, Red red wine (is toch ook een cover?)... Overal gooien ze die slappe reggaeshuffle overheen en er blijft niks van die nummers over.
[Dit bericht is gewijzigd door M4SS4CR3 op 23-11-2000 09:57]
Atomic Kitten - Eternal flame
Save Ferris - Come on Eileen
Pet Shop Boys - Where the streets have no name
Charlie Lownoise & Mental Theo - Just can't get enough
Melrose - Oquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:38 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
De cover van Bro-Hymn door de een of andere Skihut-mongool
Dat slaat echt alles en is als dansen op het graf van de overleden vriend waar het nummer voor geschreven is.
Er schijnt ook een DJ Paul versie te zijn, die ik gelukkig nog nooit heb hoeven horen
Is dat die ski-hut versie van Bro-hymn?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Melrose - O
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:58 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
[..]
Is dat die ski-hut versie van Bro-hymn?
Dat is toch juist een goed teken bij een remix, dit is trouwens een van de beste remixes ooit als je 't mij vraagt (remixer was Armand van Helden).quote:Op donderdag 16 november 2000 12:56 schreef Tokus het volgende:
Oh, en die remix van Professional Widow, van Tori Amos. Ik weet niet meer wie die remix gemaakt had, maar het was dus een totaal ander nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |