Extreem slechte remix:
Let's pretend - LOA (de versie op Soul Searching Sun)
cover: moet ik nog eens over nadenken, post ik t.z.t..
quote:mee eens!!
Op 16 november 2000 11:58 schreef Zanderrr het volgende:
5ive - We will rock you
quote:Ja, gadver, dat vind ik ook een kutplaat.
Op 16 november 2000 11:58 schreef Zanderrr het volgende:
5ive - We will rock you
Verder:
When a Man Loves a Woman - Michael Bolton
Verder nog die cover van zo'n engels bandje, met die cover van A-Ha. Take On Me dacht ik dat het was. sjeeees wees 's origineel zeg...
Oh, en die remix van Professional Widow, van Tori Amos. Ik weet niet meer wie die remix gemaakt had, maar het was dus een totaal ander nummer.
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens!!
Op 16 november 2000 15:08 schreef MuadDib het volgende:
Met zeer grote voorsprong: Against All Odds (van Phil Collins) door Mariah Carey
Changes - 2 Pac
quote:Ach, onze Leen is toch een veel betere zanger dan Don Henley?
Op 16 november 2000 15:15 schreef Zanderrr het volgende:
En ik vergat bijna "Hotel California", in de versie van Lee Towers. Duizend kotssmileys zijn nog niet genoeg om mijn minachting voor deze versie uit te drukken.
Ook erg:
Satisfaction door Britney Spears (tien jaar eerder al verkracht door Sam Fox)
Celebration door Kylie Minogue
En tenslotte: alle covermedleys van Jive Bunny.
een zeer slechte cover is van Mickey General met Killing me softly; heel vals gezongen oover een raggabeatje...
quote:De derde was Sting
Op 16 november 2000 15:38 schreef VictorVictor het volgende:
De oorspronkelijke versie van Bryan Adams, Rod Stewart (?) en nog iemand was al verschrikkelijk, maar de coverband 3 Musketeers maakte helemaal een zooi van All for love.
quote:Jaaaaaaaaaaaaa
Op 16 november 2000 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Whigfield met Last Xmass
Al is zij wel iets lekkerder om naar te kijken dan Mike Jagger
quote:
Op 16 november 2000 15:29 schreef Arcee het volgende:
Doh!De allerslechtste cover vergeten!
Changes - 2 Pac
[Dit bericht is gewijzigd door Beezz op 16-11-2000 21:22]
quote:Waarom niet?
Op 16 november 2000 21:19 schreef Beezz het volgende:
ik ga er niet eens op in
Ik vind het gewoon een kutplaat. Het is gewoon een reteslap aftreksel van het origineel van Bruce Hornsy and the Range. Je neemt een oud stuk muziek en rapt er een nieuwe tekst overheen. Kan prima, maar dit nummer vind ik gewoon slap. En dat gevoel wordt nog versterkt door het feit dat het nummer ooit op nummer 1 van de Top 40 binnenkwam. Waarom in godsnaam?? Ik zie het hele geweldige van die 2-Pac gewoon niet. Daarnaast vind ik The Way It Is gewoon een erg mooi nummer en Changes voegt gewoon he-le-maal niets aan dat nummer toe.
quote:Dat denk ik ook wel 'es... vroeger (ff [ouwe lulle mode ON] zetten) dacht ik daar nooit overna. Nu kan ik me gewoon vaak de originele versies herinneren, dat is wel apart.[/ouwe lulle mode OFF]
Op 16 november 2000 22:46 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij worden alle rap-remakes van bekende nummers (dus ook Puff Daddy en Will Smith) alleen maar gekocht door mensen die te jong zijn om de originelen te kennen. Anders wíl je zo'n superslap aftreksel toch gewoon niet horen?
Ik heb helemaal niets tegen het jatten van oude beats voor rapmuziek. Alleen vind ik toevallig Changes enorm slap. Ligt niet aan dat het een rapnummer is, maar aan het nummer zelf.
U Can't Touch This van M.C. Hammer vind ik bijvoorbeeld een fantástisch nummer. Gejat van Rick James, maar wel errug lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |