Marcus Aurelius was een Romeins keizer die gold als de keizer-filosoof. Er wordt wel gezegd dat hij de laatste wijze keizer was. Geen gekke connotatie, toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Marcus-Aurelius haha! Doet me denken aan Michael-Angelo van Vier handen op een buik van dinsdag
is dat zo'n ramp dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:19 schreef Burdie het volgende:
De naam die we eerst voor Guppy hadden bedacht, staat zoals verwacht in de top 20. Ik ben blij dat we nog geswitcht zijn.
Ze hadden liever een naam uit mijn postquote:
Ik ben het met je eens dat het best handig is om die overwegingen mee te nemen als je in NL woontquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:16 schreef Tink89 het volgende:
Toch vind ik Fokje in deze tijd geen normale naam meer hoor. Die valt wat mij betreft wel echt in het lijstje bijzonder. En Eylul al helemaal. Kan dan Turks zijn, maar in Nederland is dat een vreemde naam voor je kind..
Ik denk een stuk simpeler, Tsénoo. Maar lekker veel letters want uniek..quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk moet je verder kijken dan je neus lang is. Maar toch... T'cxzayneau
Heeft iemand enig idee hoe je dit überhaupt kunt uitspreken??
Teeceejixzeenou?
He wat saaiquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik denk een stuk simpeler, Tsénoo. Maar lekker veel letters want uniek..
In 3 Havo nog nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:27 schreef WupWup het volgende:
En dat je kind dan in groep 4 nog steeds z'n eigen naam niet kan spellen
Gewoon 10 letters graaien en kijken welke naam er op je plankje ligtquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:30 schreef LeSage het volgende:
Het zijn vast mensen met een enorme voorkeur voor scrabble.
Tja, op die manier is je naam altijd wel ergens onhandig. Tiny Kox heeft hier een hele normale naam maar in Engelstalige landen vinden ze 'm hilarisch. Van Eylul kijken ze daar weer niet op.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Fokje kan wel een oude Friese naam zijn. Maar buiten Friesland gewoon lachwekkend en aangezien mensen door heel nl en de wereld zwerven vind ik het vrij zielig je kind zo te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |