Een jaar en 2 dagen: PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #25.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:19 schreef derLudolf het volgende:
Alsdus FB heb ik deze en jaar geleden geplaatst.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk was dus een jaar geleden de 744 afscheidsvlucht bij AF
Lijkt wel alsof-ie net niet helemaal uitgelijnd met de baan was:quote:Op zondag 29 januari 2017 18:09 schreef Sunri5e het volgende:
Grappig, ik zit net Feyenoord - NEC te kijken. Hoor ik opeens een vliegtuig over vliegen dat je normaal niet hoort. Flightradar24 bekeken blijkt de PH-HSC een doorstart gemaakt te hebben.
Na Halifax vloog het toestel door naar Port-of-Spain in Trinidad en Tobago. Nu is het al bijzonder dat daar een Nederlands vliegtuig komt, helemaal als dat een 737 is.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:26 schreef FredvZ het volgende:
Een zeldzaamheid: een Nederlandse 737-800 maakt momenteel de oversteek over de Atlantische Oceaan. TUI PH-TFF is als vlucht OR7371 momenteel onderweg naar Halifax-Stanfield (YHZ / CYHZ). https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ph-tff#c48ffa5
Zitten die beesten niet meer tiewraps vast?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:14 schreef FredvZ het volgende:
Hoe zou de dinner-service er uitziet voor die dieren, gooien ze dan een muis in de cabine en de eerste die hem heeft is de gelukkige?
Ik zie tiewraps aan de vogels, maar ze lijken niet ergens anders vast aan te zittenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zitten die beesten niet meer tiewraps vast?
Dat ligt eraan waar die andere persoon vandaan komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:11 schreef Dos37 het volgende:
Even een vraagje over het vernieuwde gebied van Schiphol achter de douane. Ik kom vrijdag tegen 16:00 aan vanuit Engeland maar iemand die ik ken komt tegen 17:30 pas aan daar wil ik op wachten achter de douane (daar is vind ik veel meer te doen). Kan dat nog?
Ik las ergens dat de aankomende passagiers worden gescheiden van vertrekkende passagiers
Ook uit Engeland, met BA ik vlieg met KLM. Maar dat is het punt eigenlijk ook niet we hoeven elkaar niet in de armen te vliegenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar die andere persoon vandaan komt.
Dat geldt voor vluchten uit Londen in principe nog steeds, echter heb je geen garanties.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ook uit Engeland, met BA ik vlieg met KLM. Maar dat is het punt eigenlijk ook niet we hoeven elkaar niet in de armen te vliegen![]()
Het gaat erom dat ik vrij nog even achter de douane kan rondlopen of dat ik direct vanuit het vliegtuig richting de paspoortcontrole en bagagebanden wordt geleid. "vroeger" liep je gewoon door het vertrekkende volk heen
Oké thanks, we gaan het zien. Las ergens anders inderdaad dat het ligt aan de security severity van het land van vertrek.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:27 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat geldt voor vluchten uit Londen in principe nog steeds, echter heb je geen garanties.
Als er nog iemand geinteresseerd is om een valk mee te nemen bij QR, ze hebben een speciale pagina voor de kosten van het meenemen van een valk, al vanaf 135 USD; Excess baggage falconsquote:Op dinsdag 31 januari 2017 05:00 schreef DeeBee het volgende:
Nice.
Vorig jaar zat ik er naast eentje op DXB-DOH, bij QR zijn het de enige dieren die mee mogen (en alleen in economy). Je moet er wel een hoogste klasse ticket voor kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |