twitter:RConquistame twitterde op donderdag 02-02-2017 om 22:54:48 Me dijeron que por aquí iba a pasar el avión, pero no creí que tan cerca.El super Avión SuperTanker dejo mojados a… https://t.co/BInGJ9gmB6 reageer retweet
quote:
twitter:flightradar24 twitterde op zaterdag 04-02-2017 om 21:15:42 The @AntonovCompany An-124 bringing a new engine for the @FlySWISS 777 is on approach. Currently -29°C at YFB.... https://t.co/oKLllUCuGv reageer retweet
Lijkt wel of hij hem op de sneeuw zet.quote:Op zondag 5 februari 2017 08:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft een nieuwe motor gebracht, komende vanuit Zürich.twitter:flightradar24 twitterde op zaterdag 04-02-2017 om 21:15:42 The @AntonovCompany An-124 bringing a new engine for the @FlySWISS 777 is on approach. Currently -29°C at YFB.... https://t.co/oKLllUCuGv reageer retweet
Waarom hebben ze eigenlijk geen winglets op zo'n nieuw vliegtuig?quote:
Omdat de raked wingtips die erop zitten efficienter* zijn dan winglets.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eigenlijk geen winglets op zo'n nieuw vliegtuig?
Boeing 777-306ERquote:
ah!!quote:Op zondag 5 februari 2017 14:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Boeing 777-306ER
De 300ER is trouwens ook het enige type passagiers-777 die op dit moment nog van de band komt rollen.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
KLM's nieuwste aanwinst; 777-300ER PH-BVS
De 28e Boeing 777 en 13e -300ER voor KLM. Hierna volgt in september nog PH-BVU; vooralsnog de laatste 777 voor KLM.
De eerste APU test; vandaar de rook. Levering staat voor 22 februari met aankomst op Schiphol de volgende dag.
Amsterdam Schiphol Airport - 05-07-2016 by Iemand91, on Flickrquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:54 schreef Iemand91 het volgende:
Maakte vandaag (3 februari) haar eerste vlucht maar moest direct terugkeren wegens een probleem met een deur (mogelijk sensor)
quote:DOHA - Qatar Airways is zondagmorgen vertrokken van thuisbasis Doha voor een non-stopvlucht naar Auckland in Nieuw-Zeeland. De lijnvlucht is de langste lijndienstvlucht die tot op heden wordt uitgevoerd. Het record was tot nu toe in handen van Emirates tussen Dubai en Auckland.
Qatar Airways zet een Boeing 777-200LR in op de vlucht die er 16 uur en 20 minuten over doet.
Emirates vliegt al sinds 1maart 2016 de route naar Auckland eerst met en Boeing 777-200LR en vanaf 30 oktober 2016 met een Airbus A380.
Dubai-Auckland, met een afstand van hemelsbreed 14.203 kilometer, bleef tot en met zaterdag 4 februari 's werelds langste rechtstreekse lijndienstvlucht. Qatar Airways neemt het record over, aangezien de de route Doha-Auckland paar honderd kilometer langer is dan de vlucht vanaf Dubai naar Nieuw-Zeeland.
Persoonlijk zou ik zorgen dat ik er rond 7:30 was...quote:Op maandag 6 februari 2017 11:16 schreef JDude het volgende:
Ik heb al jaren niet meer gevlogen en Schiphol is zelfs al 20 jaar geleden.
Als ik thuis al incheck, alleen cabine bagage heb en de gate om 9:30 sluit, waar moet ik dan ongeveer aan denken als tijdstip om op Schiphol aan te komen?
Gaat om een donderdag in juli. Één van de drie regio's heeft dan al zomervakantie.
Via die site zie ik opeens iets over "Air Belgium", dat is toch wel nieuw voor me Hier volgens mij ook niets over gelezen. Wel een mooie livery (als het allemaal doorgaat natuurlijk), en met 4 A340s, mijn favoriete kistquote:Op maandag 6 februari 2017 13:09 schreef FredvZ het volgende:
Gisteren op Zaventem: http://www.luchtzak.be/ai(...)at-brussels-airport/
De banden van het toestel hadden ze zwaar te verduren (zie foto's op luchtzak.be)
Ik ben eerder benieuwd naar het vernieuwde VLM, het kan lukken of het kan floppen.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Via die site zie ik opeens iets over "Air Belgium", dat is toch wel nieuw voor me Hier volgens mij ook niets over gelezen. Wel een mooie livery (als het allemaal doorgaat natuurlijk), en met 4 A340s, mijn favoriete kist
[ afbeelding ]
Zouden ze daarvoor de (Chinese) A340's voor inzetten die al enkele jaren op Parchim staan?quote:Op maandag 6 februari 2017 17:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Via die site zie ik opeens iets over "Air Belgium", dat is toch wel nieuw voor me Hier volgens mij ook niets over gelezen. Wel een mooie livery (als het allemaal doorgaat natuurlijk), en met 4 A340s, mijn favoriete kist
[ afbeelding ]
Las op airliners.net dat ze (volgens mij) de nu vrijkomende Finnair A340's wilden gaan gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2017 18:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zouden ze daarvoor de (Chinese) A340's voor inzetten die al enkele jaren op Parchim staan?
Hoewel, dat zijn natuurlijk -600's, dan is een -300 die Tarbes staat meer voor de hand liggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |