man manquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar jullie zijn kazen dus jullie kunnen niet begrijpen
No offencse
Maar waarom als je 29 bent ( je bent 22 ofzo toch?) dat je ouders je nog zo bemoeien met je leven? fucking raarquote:
Doet ze bij mij ook altijd. Eigenlijk bij alle jongens hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
supergirl vraagt om mijn aandacht en weg is ze, feels bad man
Ah ja dat is het... succes er meequote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
No offencse
bij mij niet hoor...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook altijd. Eigenlijk bij alle jongens hier.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat jij je leven leiden door angst?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat is toch wel duidelijk inmiddels
ik had het over jongens... niet over kale mannen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij mij niet hoor...
om aandacht vragen dan
Aantrekken en afstotenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
supergirl vraagt om mijn aandacht en weg is ze, feels bad man
oh ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik had het over jongens... niet over kale mannen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mn ouders gaan over paar dagen vliegen naar Türkiye
mn zus en haar dochter 2,5 jaar ook (andere vlucht alleen)
mn ouders verwachten dat ik met mn zus meevlieg omdat het anders te moeilijk/onveilig is om haar alleen te laten reizen met bagage en dochter
haar man heeft eigen onderneming en kan niet op vakantie
ze hebben mij nooit wat gevraagd wat ik wilde en als ze zeiden je gaat met je zus meevliegen heb ik altijd nee gezegd
toch is er ook een ticket voor mij gekocht
Bovendien heb ik nooit de interesse gehad om met hun op vakantie te gaan
nu al een tijdje onenigheid met mn ouders, niet alleen hierdoor maar ook andere relatief kleine dingen
ze leven in hun eigen wereld ofzo en ze verwachten dat ik mijzelf aan hun aanpas no matter what
het is toch niet mijn probleem dat haar man niet mee kan en of het alleen reizen voor haar al dan niet te moeilijk zou zijn ?
familie reageerde ook raar als ik zeg dat ik absoluut niet mee ga met ze
ben ik onredelijk?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga sws doorzetten hoor
ik ga denk gewoon paar uurtjes voor vertrek ff naar buiten en dan paar uurtje buiten ronddwalen
omdat cultuur/geloofquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom als je 29 bent ( je bent 22 ofzo toch?) dat je ouders je nog zo bemoeien met je leven? fucking raar
no offencse takenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
No offencse
Hoe staat het met jou danquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat cultuur/geloof
Buurjongen cumlaude TU afgestudeerd nu manager woont ook nog gwn thuis maar is wel heel sociaal persoon is 30-31 ofzo maar op liefdesgebied lukt het hem ook niet
Had ie eindelijk chick gevondrn maar zn moeder was het er niet mee eens nu heeft ie niks meer
Volgens mij was het toen ook paar dagen later iets met dat hij niet kon koken maar kan het niet zo snel vindenquote:
hulpbehoevend in zijn gevalquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
Kinderen in die cultuur zijn meer extra hulp ipv gewoon kinderen of niet?
En die hangt ook een geloof aan? geloof is sws achterlijk maar goed andere discussie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat cultuur/geloof
Buurjongen cumlaude TU afgestudeerd nu manager woont ook nog gwn thuis maar is wel heel sociaal persoon is 30-31 ofzo maar op liefdesgebied lukt het hem ook niet
Had ie eindelijk chick gevondrn maar zn moeder was het er niet mee eens nu heeft ie niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |