Volgens mij niet. En volgens de engineers ook niet. Bovendien wordt de zogenaamde efficiëntie van elektromotoren ook schromelijk overdreven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:08 schreef Waffle het volgende:
[..]
Volgens mij is het onmogelijk om net zo efficiënt te worden als een elektromotor.
Duidelijk, thanksquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er het een en ander over gelezen, en het is vooral bedoeld om de verbrandingsgraad van de brandstof te verhogen. Door de brandstof 'voor te verwarmen' komt er bij de daadwerkelijke ontbranding meer energie en dus meer power vrij. Een trucje dat zowel de F1 fabrikanten als de LMP1-fabrikanten hebben ontdekt.
Het heeft de thermal efficiency van de motoren enorm verbeterd en men verwacht dat dat alleen nog maar beter wordt. Tot het punt waarop de efficiëntie van een elektromotor gehaald kan worden.
Ze zijn niet goed wijs daar.. De meest succesvolle man onderhand op de grid.. Meer dan 20 kampioenschappen behaald met teams en rijders. En dan klopt zijn visie niet en trekt hij zelf de stekker eruit.. Hulkenberg, ik heb het met hem te doen !quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:19 schreef sasquatsch het volgende:
Het rommelt bij Renault. Vasseur na een seizoen al weer weg als teambaas.
http://www.skysports.com/(...)ahead-of-2017-season
Een hoop luchtfietserij van die vent. En dan heeft ie het over de F1 van Maart tot November..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
http://www.gpblog.nl/1409(...)rand-prix-zandvoort/
Het circuit in Assen is niet breder dan een Hummer, dus dat gaat nog wat worden als je een inhaalactie probeertquote:Op zondag 15 januari 2017 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
Gewoon Assen upgraden. Infrastructuur en geluidsdagen is geen probleem, en het circuit heeft maar een paar aanpassingen nodig.
Bron?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En volgens de engineers ook niet. Bovendien wordt de zogenaamde efficiëntie van elektromotoren ook schromelijk overdreven.
quote:
quote:14:31
CONFIRMED!
Valtteri Bottas joins Mercedes for 2017 as Lewis Hamilton’s team-mate
Felipe Massa comes out of retirement to rejoin Williams
twitter:WilliamsRacing twitterde op maandag 16-01-2017 om 15:33:01More on the news that @MassaFelipe19 is coming out of retirement to replace @ValtteriBottas in 2017 #WeAreRacing… https://t.co/BH32hGQayc reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 16-01-2017 om 15:33:16Almost there... #GuessWho
https://t.co/D0ulFHYvvU reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 16-01-2017 om 15:39:54What do you reckon?One more piece to Finnish the 2017 #F1 puzzle? reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 16-01-2017 om 15:41:31Hmmm... actually, we're not sure...Might take us a while to get to the bo77om of this #F1 mystery... reageer retweet
"back"quote:Op maandag 16 januari 2017 15:43 schreef Beach het volgende:
https://www.instagram.com/p/BPVDRBMgCxk/
Joh?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:12 schreef sasquatsch het volgende:
Bottas zojuist bevestigd door Mercedes.
quote:
Massa moet ook het toekomstige F1-stoeltje van z'n zoon financieren he, bij Stroll is te zien hoe duur dat kan zijnquote:
met Toto Wolff als Bottas' zijn manager zal er vast en zeker ergens een achterdeur of clausule in dat contract gevonden zijn....quote:Op maandag 16 januari 2017 18:14 schreef beantherio het volgende:
Voor Williams hoop ik dat ze een schep geld dan wel gratis motoren hebben gekregen. Anders zijn ze daar officieel gek geworden.
Een eerste bod van 10 miljoen had Williams afgewezen, dus zal wel in de buurt komen van gratis motoren.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:14 schreef beantherio het volgende:
Voor Williams hoop ik dat ze een schep geld dan wel gratis motoren hebben gekregen. Anders zijn ze daar officieel gek geworden.
"ervaring" blijkbaarquote:Op maandag 16 januari 2017 19:40 schreef franklop het volgende:
Allemachtig, het zat er natuurlijk wel in, maar waarom Massa
Het moest een ervaren coureur ouder dan 25 jaar zijn, vanwege contractuele verplichtingen met Martini en naar verluidt ook met Stroll.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:40 schreef franklop het volgende:
Allemachtig, het zat er natuurlijk wel in, maar waarom Massa
Of Felipe Nasr.quote:Op maandag 16 januari 2017 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie Bottas na dit jaar wel weer terug gaan naar Williams
Snap eigenlijk ook niet waarom hij het zelf nog wil, neem toch aan dat hij geld zat heeft.. (al weet je het nooit in Brazilië, na een ontvoering van je schoonmoeder ben je zo de helft kwijt.. )quote:Op maandag 16 januari 2017 19:40 schreef franklop het volgende:
Allemachtig, het zat er natuurlijk wel in, maar waarom Massa
1 jaar met een optie voor meer volgens de BBC.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 02:35 schreef opreis het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoeveel jarig contract Bottas heeft. Zal wel 1 jaar zijn. Normaal gesproken een behoorlijk risico als hij straks door Hamilton zoek gereden wordt. Maar aan de andere kant lijkt me volgend jaar weer de nodige stoeltjes beschikbaar zijn, en hij zal waarschijnlijk altijd terug kunnen bij Williams mocht hij niets vinden.
Raikonen, Massa en Alonso zijn oud en hebben allemaal nog 1 jaar te gaan in hun contract
Vettel heeft ook nog maar 1 jaar. Veel kansen na dit jaar voor coureurs als Perez, Grojean, Sainz, Wehrlein, Stoffel en Ocon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |