Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 29 augustus is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
Nee ik ben wel klaar met die dikkequote:
zolang die vent met plaksnor maar ver weg blijftquote:
Bin Laden did it !!!quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Zou niet misstaan in een aflevering Air Crash Investigation
weinig opvulling nodig blijkbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:06 schreef borisz het volgende:
Heeft Maarten nog een rol of zit hij er voor piet snot?
/had weinig te zeggen vandaag.
Ik heb weinig gezien dit seizoen, maar vandaag had hij bijna geen inbreng. Anders belde hij nog wel 3-4x per show.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
weinig opvulling nodig blijkbaar
hoe veel hij zegt tijdens opname weet ik natuurlijk niet, maar hoeveel in uitzending terecht komt is vast ook afhankelijk van tijd die kandidaten kunnen vullenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb weinig gezien dit seizoen, maar vandaag had hij bijna geen inbreng. Anders belde hij nog wel 3-4x per show.
Dat was echt bizar ja. Al won hij sowieso wel denk ik, maar toch.quote:
Bij de laatste vraag paste ze wel erg vroeg ja. Of het opzet was, weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 03:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Netjes van Annabel dat ze stefano liet winnen
Dat deed corton toch ook?!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 06:54 schreef Barrah het volgende:
[..]
Bij de laatste vraag paste ze wel erg vroeg ja. Of het opzet was, weet ik niet.
Die zijn er wel bij hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:26 schreef Arth_NL het volgende:
Waarom zouden ze ook proberen te winnen als ze toch niet terug mogen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |