Mooi nummer wel.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hiermee gaat mw. MM onder de groene zoden.
Maar nu nog even niet...

Live was dit wel een feestje...quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi nummer wel.
Voorlopig nog maar even uitstellen inderdaad.

quote:

je mag trots op jezelf zijnquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij heel veel liedjes heb ik een "goffer, ik ken dit, maar wie was het ook weer en hoe heet het nummer"-gedachte, maar sommige kan ik waarempel nog herkennen en benoemen ook. *trots*

Het gaat je steeds beter af.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij heel veel liedjes heb ik een "goffer, ik ken dit, maar wie was het ook weer en hoe heet het nummer"-gedachte, maar sommige kan ik waarempel nog herkennen en benoemen ook. *trots*

Vaak net die waar ik niet op kan komen, dus prima!quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:

quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaak net die waar ik niet op kan komen, dus prima!

quote:

Jij hebt deze ook echt op single?quote:

jepquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt deze ook echt op single?

Ik nog wel...quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt deze ook echt op single?

quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:04 schreef MadMaster het volgende:
I Can Make You Feel Good - Shalamar

Dude... da's best foutquote:

just me is geen dude.... dat is een dudin.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |